Opis postaci#60

886 45 3
                                    

Imię i nazwisko: Charlotte Morgan (Obecnie znana jako Charlie The Psycho.)

Płeć: Kobieta

Wiek: ok. 18 lat

Pochodzenie: USA, Appletown

Rodzina: Caroline Morgan(Matka) [*], George Morgan(Ojciec) [*]

Zajęcie: Proxy Slenderman'a

Miejsce zamieszkania: Las w Appletown, Slender Mansion

Wygląd: Wysoka dziewczyna(Na oko 180 cm.) o zgrabnej sylwetce. Skóra całkowicie biała. Okrągła twarz, lekko zadarty nos, długie nogi, małe stopy, średniej wielkości biust. Usta zszyte w wielki, psychopatyczny uśmiech. Na plecach tzw. "Operator Symbol" - kółko przekreślone znakiem "x", symbol Proxy. Oczy duże, tęczówki koloru szarego, gęste rzęsy. Włosy czarne i rozpuszczone, bardzo długie - dosięgają ziemi, lekko kręcone, grzywka zasłaniała lewe oko. Ubrana w czarny sweter, jeansy w tym samym kolorze oraz czerwone buty typu trampki.

Liczba ofiar śmiertelnych: Ponad 50

Liczba ofiar okaleczonych: Ok. 10

Bronie: Czarno-czerwona kosa(Ulubiona), kilka małych sztyletów, pistolet.

Powiedzenie: "Wybierzmy się na wycieczkę do Piekła!"

Inne informacje:

Najczęściej jej ofiarami są ludzie w wieku 14-23 lat. Porozumiewa się z innymi telepatycznie. Jej ulubiony kolor to czarny.Jako jedyna z Proxy nie mówi do Slendera "Panie". Zwraca się do niego per "Slendy" na co on jej pozwala.Urodziny ma 16 marca.Kocha zwierzęta, a w szczególności psy.

◈ Scary Stories ◈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz