1.
W 1990 roku pewna para wzięła ślub...
Wesele urządzili w wielkim starym domu. Po godzinie 24 ludzie już trochę podpici urządzili sobie zabawę w chowanego. Pan młody szukał więc wszyscy się schowali.
Po kilku godzinach zabawy znaleziono wszystkich oprócz panny młodej...
Szukano jej dalej lecz jej nie znaleziono...Kilka lat później pan młody ułożył sobie życie na nowo...
W 2007 roku pewna sprzątaczka która sprzątała stary dom znalazła na strychu w wielkiej skrzyni szczątki kobiety w sukni ślubnej... Najprawdopodobniej panna młoda schowała się w skrzyni i przez przypadek zatrzasnęła się lecz przez grube wieko skrzyni nikt nie usłyszał jej krzyku...2.
Historia ta zdarzyła się na przełomie XVII, a XIX wieku gdzieś w Anglii..
Dwaj przyjaciele Mark i Tom wybrali się na przejażdżkę końmi. Jeździli nimi, rozmawiali, śmiali się.. Jednak po godzinie jazdy Tom przewrócił się, a Mark nie zdążył już go uratować.. Na wieczór gdy kładł się spać usłyszał głos Toma, który prosił, aby wyciągnięto go z grobu i znikł. Mark pomyślał, ze to tylko zwidy i zasnął.. Sytuacja powtórzyła się jeszcze 2 razy.. Mark poszedł więc do Johna, swojego dobrego znajomego i opowiedział mu o tym. Postanowili wybrać się na cmentarz tego dnia zaraz przed północą, by odkopać grób przyjaciela.. Gdy dotarli na miejsce i odkopali grób, przeżyli szok.. Ujrzeli Toma ułożonego głową w dół trumny z zakrwawionymi palcami, który prawdopodobnie próbował wydostać się z trumny, po pochowaniu go żywcem..3.
Zawsze myślałem ze moja kotka ma problem z gapieniem się, bo ciągle patrzyła się na moją twarz. Jednak w końcu zrozumiałem że ona zawsze patrzyła się za mnie.
4.
"Nie mogę spać" wyszeptała wślizgując się ze mną do łóżka. Obudziłem się trzymając w rękach sukienkę w której ją pochowano.
5.
Słyszysz jak twoja mam woła cię na dół do kuchni. Gdy do niej schodzisz słyszysz szept ze schowka obok: "Nie schodź kochanie, też to słyszałam."
CZYTASZ
◈ Scary Stories ◈
Short StoryPo przeczytaniu tych opowieści, twoje życie nie będzie już takie same... Siedzę w kinie mojego życia, wszystkie miejsca są zajęte. Sam spoczywam na dostawionym krzesełku - przyszło zbyt wielu widzów. Gaśnie światło - zaczyna się film. Wracają...