Hak#72

549 37 1
                                    

Nastoletni chłopak jechał razem ze swoją dziewczyną do mrocznego i opuszczonego miejsca dla kochanków. Po dojechaniu, nastawieniu klimatycznej muzyki, położył się i zaczął całować dziewczynę.

Krótką chwilę później, muzyka ustała, a z radia popłynął głos, poważnym tonem ostrzegając przed seryjnym mordercą, który niedawno uciekł ze stanowego zakładu dla psychicznie chorych (miejsce kochanków było położone niedaleko miejsca, skąd uciekł zabójca). Na koniec głos z radia dodał, że gdyby ktokolwiek zauważył podejrzanego osobnika z hakiem zamiast prawej ręki, powinien natychmiast zadzwonić na policję.

Dziewczyna przestraszyła się i poprosiła, aby chłopak zabrał ją do domu. Jednak chłopak czując się śmiały i odważny zamknął wszystkie drzwi i zapewnił swoją koleżankę, że jest bezpieczna, po czym spróbował znowu ją pocałować. Ona zaczęła zachowywać się dziko i odepchnęła go, nalegając, aby pojechali z tego miejsca. Chłopak rozzłoszczony ustąpił, odpalił samochód. Koła zaczęły się kręcić, a samochód odjechał.

Kiedy dojechali do domu dziewczyny, ona wysiadła i podczas zamykania drzwi samochodowych zaczęła krzyczeć. Chłopak szybko znalazł się u jej boku, żeby zobaczyć, co jest nie tak. Zobaczył wbity w drzwi hak.

◈ Scary Stories ◈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz