Güzel bir sabah başlangıcı yapmıştım. Gayet iyi hissediyordum kendimi. (Kolay kolay enerji dolu uyanmazdım pek.)
Derken, Coğrafya dersine girdik pek sevmezdim Coğrafyayı.. (Mesaj geldi hiç huyum değildir ders esnasında telefona bakmak.) Telefonu elime aldım "babamdan mesaj!.." (Sabah güne enerji dolu başlamama sebep bu mesajın geleceği miydi yoksa..)
Uzun bir mesajdı.. İlk satırında gözlerimden damlalar düştü istemsizce.. Sıra arkadaşım nolduğunu sordu cevap veremedim ve elimi kaldırıp beklemesini istedim.
Mesajdan aklımda kalanlar sadece "beni kızlıktan sildiği, Eskişehire gelip gitme yol parasını istediğiydi"..
Hıçkıra hıçkıra ağladım herkes başıma toplandı konuşamıyordum sıra arkadaşımla beraber öğretmen bahçeye gönderdi. (Adım atacak gücüm kalmamış gibiydi, nefes almakta güçlük çekiyordum. Annemi aradım anlatamadım tabi bunu, arkadaşım anlattı canım annem ne yapabilir ki neyi değiştirebilirdi direk müdür yardımcımız Halil hocayı aramış izin istemiş yanına gittik Halil hocanın annemin ve babamın ayrı olduğunu biliyordu eve gitmeme izin vermemişti o an izin vermemesine bile kızamamıştım.. Derslere girmememi bahçede kendimi toparlamamı söyledi.)
Bahçeye geçip oturdum. Annem aradı okulda kal çıkışta eve hemen geleceğini söyledi şimdi gitmek istediğimi söylemiştim ama Halil hoca kendime birşey yaparım diye göndermemiş beni, arkadaşları yanında olur kafamı toplarım diye düşünmüş.. (Tabi bende toplayabileceğim bir kafa kalmamıştı artık.)
Çıkışta direk teyzemin kuaför salonuna gittim. Annemide oraya çağırdım eve tek gidemezdim bu halde. Annem çok sinirliydi, teyzemde duyunca baya sinirlenmiş bide hamileydi teyzem korkmuştum bir şey olacak diye. Arka tarafa annemle teyzem geçtiler annem babamı aradı teyzem dayanamayıp telefonu aldı ve 'bir daha beni aramamasını, üzmemesini' sert bir şekilde söyledi..
Durmadı yinede babam. Mesajlar attı. Bu defa o yazılanların aksine mesajlar geldi. "Öyle demek istemedim sen benim kızımsın diye yazan mesajlar.."
(Ben bu hale geldikten sonra ne önemi vardı bu mesajların..)
"Sen artık benim kzım değilsin!.."
Nasıl değilim?
Neden değilim?
Ben sana ne yaptım?
Hadi şimdi bu yazılanları unuttur baba! Nolur çıkar beynimden bu yazanları! "Sen benim kızımsın" de bana yalvarıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Eksiklik Var
Teen FictionKadere inananlardan olmadım hiç. Kendi kaderimizi biz belirleriz diyenlerdenim. Ama sizin kaderinizi anne ve babanız belirlese ne yapardınız?