...

23 2 0
                                    

Son nafakayı yatırdı babam. Ve avukata 'Gizem artık on sekiz yaşına giriyor nafaka parası göndermeme gerek var mı?' demiş..

Evet on sekiz yaşına giriyordum. On sekiz yaşına girmem senin kızın, kanın olmaktan çıkartmıyordu beni. Bana bakmakla sorumluydun sen..

Hastalandığımda bile yanımda yoktun, en mutlu anlarımda, en kötü anlarımda da yoktun. Bu zamana kadar yanımda olamamıştın ki bari bunlardan ders çıkarıp yanımda olsaydın şimdi..

Kabul etmem gerekir elbette bu zamana kadar yani seni tanıdığım zamandan sonra benim için yaptığın şeyler, aldığın şeyler hala aklımda unutmadım..

İlk tanıştığımız gün ünal burgerde oturmuştuk annemle sen gelmiştin. Tanımıyordum seni çok küçükken ayrıldınız diye. Baba kelimesi ne anlam taşır onu bile bilmiyordum.. O gün beni alışveriş merkezine götürüp bir poşet dolusu tokalar almıştın rengarenk. Oradan çıkıp Özgür amcanın yanına gidip fotoğraf çekilmiştik birlikte.
İllokula giderden ise tekerlekli çantalar modaydı. Çanta almıştın bana.
Ardından, gül kurusu renginde bir mont.. (Çok severdim onu.) Kenarları tüğlü ve çiçekliydi.. Hiç unutmam yırtılmıştı montum ama sen aldın diye giyerdim beş yıl giymiştim o montu..
Ve okul alışverişimi yapmıştın iki kere..
Karboğazına gitmiştik birde orada bana mavi boncukları olan bir kolye almıştın..
Evlendiğin ilk sıralar evinize geldiğimde de giderken otobüs parası verirdin.. (Evet otobüs parası elli kuruştu o zamanlar..)
Eskişehire geldiğimde ise benim telefonumu satıp üzerine yüz lira ekleyerek telefon almıştın bana..
Saatli kolye ve bir sandalet almıştın ve de..
Bayramda giymem için su yeşili pantolon, sarı renkte bir gömlek..

İşte bu kadar baba sadece.. Hiç birini unutmadım biliyor musun. Şuan sen kızın için on sekizine giriyor para göndermeme gerek var mı diyorsun..

Hayır yok baba benim paraya ihtiyacım yok.
Senin sevgini hissetmeme ihtiyacım var.

Yanımda olduğunu bilmeme ihtiyacım var.

Gölgeni görmeme ihtiyacım var.

Sana sarılmaya ihtiyacım var.

Ne çok ihtiyacım var değil mi baba.
Ama hiç biri parayla olan şeyler değil..

Bir Eksiklik VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin