...

16 3 0
                                    

Sana dair yazacağım şeyler kalmamış bana.. Seninle geçirdiğimiz günler bitti yazmam için.
Seni anlatabileceğim cümlelerimde tükenmiş baba.
Bir babanın bu cümleleri okuması ne kadar tuhaftır kim bilir?
Peki ya bu cümleleri yazabilen, buruk özlemle günlerini geçiren bir genç kızın içinde ki acıyı kim tarif edebilir?
Bu içimdeki milyonlarca dugguyu söküp çıkarmak istiyorum bana yardım eder misin baba?

Sen gittiğinden beri her gece sana yazdığım yazılar vardı hiç bıkmadan üşenmeden ağlayarak yazdığım yazılar. Sen sanki bunları okuyormuşsun gibi yazdım hergün..
(Cevap beklemedim hiç, bekleyemedim o kadar yoktun ki anılarımda bu yazılanlar roman olur dedim hep..)

Babama;

Bilirim kızların ilk aşkı babaları olurmuş...
Peki benim ilk aşkım neden sen olamadın baba?
Neden ilk baba diyemedim?
Hissizliğin bu kadar tarifsiz bir duygu olduğunu sen gidince anladım..
Insanin yaşarken ölmesi garip ve tarifi imkansız bir şeymiş senden öğrendim.
Bana öğrettiğin ilk ve tek şey bu oldu baba...

Şimdi sen uzaklardasın..
Aslında benim hep tam şuramda..
Tam şuran neresi diye sorma anlatamıyorum çünkü.

Rüyalarıma giriyorsun arada. Peki ben senin hiç rüyalarına giriyor muyum? Uyanınca az buçuk hatırlıyorum rüyamı ve yine tam şuramda bir ağrı hissediyorum.
Ne zaman karşıma çıkıp kızım diyerek sarılacaksın baba.. Biliyor musun, ben hep bunu hayal ediyorum. Baba kız ilişkileri nasıl olur hiç bilmiyorum. Sağlığım yerinde hiç merak etme ya da merak ediyor musun diye mi sormalıyım? Ama ben yinede söyleyeyim.

Yastığım hiç kokum gibi kokmuyor hep şu yastığa başımı koyunca ağlayabiliyorum annem beni ağlarken görürse üzülür diye..

Senin yastığın hiç göz yaşın koktu mu baba?
Laftan lafa atlıyorum çünkü sana söylemek istediğim milyonlarca şey var..

Beni özle ve burada bir kızın olduğunu hatırla olur mu baba?
Ben seni özlemiyorum daha doğrusu özleme fırsatım olmuyor çünkü sen tam şuramdasın, sesin kulağımda, kokunu bilmiyorum ama tahmin edip içime çekiyorum. Annem hep bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp der ama kokunu bilmemem benim suçum değil ki baba...

"Tarifi imkansız bir duyguyla gelmeni bekliyorum.
Kendine iyi bak, beni özle olur mu baba..."

Kızın..

Bir Eksiklik VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin