...

28 1 0
                                    

Ana sınıfına yazdıracaktı annem beni. O kadar heyecan ve korku vardı ki içimde hiç gitmek istemiyordum..

Derken, zaman geldi!
Annem hazırlanmamı istedi bir isteksizlik içinde hazırlandım ve yola koyulduk..

(Annem yaşamadığı hayatı bana yaşatmak için çalışıyor, dimdik ayakta duruyordu.)

Annemin zamanında ana sınıfı yokmuş ve lise mezunu olduğu için benim okumamı istiyordu. Hiç yükseklerde gözü yoktu canım annemin sevdiğim ve istediğim meslekte ilerlememi istiyordu. Bu yüzden ilk adımı artık beraber.

Şuan okulun ismini hatırlamasamda, böyle baya uzun bir duvar arkasına saklanmış küçük ve dışı çok şirin bir okul hatırladığım. Kalbim küt küt atarak kapıdan içeri girdim. Merdivenlerden çıkarak binaya girdik hemen annemin elini tuttum bana bakarak güldü annem.

Müdürün odasına geçtik ve kaydımı yaptırdık. Müdür, sınıfı ve diğer sınıfları gezdirmişti. Korku varken içimde sadece heyecan kalmıştı nedense!

Okuldan çıkıp yürümeye başladık yavaş yavaş.
'Birşeyler yapmak ister misin?' diye sormuştu annem..
Yemek yemek için bir yere gitmiştik daha sonrasında en sevdiğim yiyecek olan dondurma için başının etini yemiştim annemin, pek sevmezdi ama ben hep ısrar ederek yedirirdim annemede.

Ellerimizde dondurma ile geze geze eve gelmiştik..

Hemen anneannem gile tek tek neler olduğunu anlatmıştım.
Teyzemler işten gelince de hiç yorulmadan onlarada anlatmıştım günümün nasıl geçtiğini..

(Beni sıkılmadan dinlerlerdi. Ben de hiç bıkmadan anlatırdım herşeyi onlara.)

"Onlardan başka kimim vardı ki zaten"

Bir Eksiklik VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin