Bedenlerinizin sahibi sizsiniz, peki ya RUHLARINIZ?
Hiç bilmediğiniz bir boyutta hislerinizi, üzüntünüzü, sevincinizi, aşkınızı, nefretinizi, kısacası tüm benliğinizi kontrol eden varlıklar olduğunu hayal edin. İşte onlar sizin deyiminizle RUH EŞİNİZ! İçinizden "Töbe Bismillah!" diye geçirdiğinizi duyar gibiyim fakat bu doğru.
Onlar biziz!
Biz Fazelleriz!
Elbette bizim de yaratıldığımız an köprücük kemiklerimize işlenen belirli isimlerimiz var fakat Ayşe, Fatma, Huriye kadar doğal şeyler olmadığımızın farkındayız. Mesela bizim en popi ismimiz Noem. Buraların Ayşe'si Noem'dir yani anlayacağınız ehehe.
Bize genel olarak Ruh Kumandaları'' da diyebilirsiniz. Her birinizin ruhları bize emanet ve yükümlü olduğumuz göreve gelirsek tabiri caizse eceliniz gelene kadar sizinle cebelleşiyoruz. Kiminiz azmış kuduruyor, kiminiz depresyonda kıyıda köşede jilet arayıp faça çekiyor, kiminiz aşık Polliana gibi geziyor ortalıkta. Bize düşen de o ara sümkürerek ağlamanızı ya da hönkürerek kahkaha atmanızı sağlamak.
Müslüm baba dinleyip damara bağlayan birinin hönkürerek gülmesini hiçbirimiz istemeyiz değil mi?
Fakat asıl olaya gelirsek ben diğerlerinden farklıyım dostlarım. Bu ilgi çekici ya da havalı bir fark değil. Bu beni diğerlerine karşı ultrasıradan yapan bir fark. Köprücük kemiğimde özel bir isim yazmıyor. Ben Fazel'im, sadece 'Fazel'.
Bu birinin size "İsmin ne?" diye sorduğunda "İnsan." diyerek cevap vermeniz gibi bir şey. İşte bu dramdır arkadaşlar..
Üstelik kolumda bir anka kuşu dövmesi var fakat hiç kimse anlamını bilmiyor. Dahası uğursuzluk getirdiğime inanıyorlar çünkü yaratıldığım an tüm boyutların mutlak varisi "Özgür Ruh" firar etti. Uzun bir süre kimse haber alamadı, manyak ruh kaça kaça Dünya'ya kaçmış biz hala bilmem ne boyutunda, şu gezegende, ahanda şu koordinatlarda diye geziniyoruz ortalıkta!
Tabi işin mizahını geçersek onu bulmak kolay olmadı. Hatta onu bulduk bile denemez çünkü o yerini belli etti.
Benim fanime düzenlenen saldırı sırasında.
Size sevilmediğimi söylemiştim ki bu, bazen çok kötü sonuçlar doğurabiliyor. Fanisinin yaşama süresi dolan Fazel de sonsuzluğa uğurlanır ve bunu, beni yok etmek için kullandılar. Ya da yok etmek için denediler demeliyim çünkü bir şeyler ters gitti ve bizim hoptirik Özgür Ruh yani Fani olduğunu sanan, içindeki Özgür Ruh'tan bihaber gariban Tuna, bir anda benim görevimi üstlenerek fanimi korudu!
Dünyada her gün on binlerce fani ölüme giderken koruduğu insanın benim fanim olması tüm boyutları büyük bir kaosa sürüklese de bir karar alındı.
"Onu buraya sen getireceksin."
Burası parmağımla gözümü kaydırıp "Pışıııaaak!" diyeceğim yer olsa da o iş öyle değil beyler bayanlar. Her boyutun temsilcileri yani, boru değil anacım!
Sonuç olarak kurban benim ve yaşanacakları özetlemek gerekirse:
"Başkanım size daim sesleniyorum , Ruh-u Özgürcüğümüze sahip çıkalım. Özgür Ruhumuz oluyo o bizim, ehehehe."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
HumorFazel ile tanışın! Kendisi dünya zaman birimine göre 19 yaşında. Farklı bir evrendeki gereksiz bir boyutun gereksiz bir ütopyasında sıradan bir görevli. Hatta o kadar sıradan ki onu niteleyen özel bir adı bile yok(!) Kendisi memeliler familyasının g...