Jakiś czas temu nominowała mnie moja kochana zacofx, a ja dopiero teraz na to odpowiadam (wybacz ><).
1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać?
Przyznam szczerze, że nie wiem. Pomysł na "1+1=1" przyszedł nagle, a po spisaniu tego stwierdziłam, że warto się sprawdzić. Osobiście nie uważam tego za jakieś wybitne, ale cieszy mnie to, iż choć części z Was się podoba.
2. Co jest twoją motywacją, żeby usiąść i pisać?
Myślę, że największą motywacją są dla mnie Wasze komentarze i gwiazdki. Dzisiaj na Twitterze wiedziałam nawet jak ktoś cytuje i retweeruje moje ff. To również dało mi motywację. (Odniosę się do tego wątku pod koniec).
3. Słuchasz muzyki kiedy piszesz, czy preferujesz ciszę?
Różnie. One-shot'a pisałam słuchając muzyki, a podczas pisania "1+1=1", nie.
4. Czy podczas lekcji nachodzi was ochota na pisanie?
Taaak. Dzięki interesującemu przedmiotowi jakim jest WOS powstał ciekawy, moim zdaniem, pomysł na hunhana także oczekujcie tego!
5. Kiedy masz urodziny?
12.12 ^^
6. Ulubiony film na podstawie książki?
Oj... Z pewnością Harry Potter. Lubię też Percy'iego Jacksona, Niezgodną, Gwiazd naszych wina i jeszcze kilka innych :3
7. Jeśli nie miałoby być jutra, co być robiła w ostatni dzień?
Wątpię, bym zrobiła coś produktywnego. Pewnie spotkałabym się ze znajomymi, tańczyła do kpopu, feelsowała do ub i postarałabym się chyba skończyć to ff XD
8. Czy jest jakiś książkowy bohater, z którym się utożsamiasz?
Nad tym pytaniem musiałabym się dłużej zastanowić. Z pewnością ktoś taki jest, ale czy jest to jedna osoba? Wydaje mi się, że nie. Mogłabym tu wymienić całą listę postaci, które w jakiś sposób są do mnie podobne, a nie chcę tu wypisywać o całej swojej biblioteczce.
9. Gdyby twoje życie było książką, jaki nosiłaby tytuł?
Coś z marzeniami. Może.... Niespełnione marzenia? Albo Wieczna marzycielka? (Zdecydowanie zbyt dużo czasu spędzam ze swoją wyobraźnią)
10. Twój ulubiony cytat z książki?
Podobna sytuacja jak z bohaterem. Podczas czytania zaznaczam sobie ciekawe cytaty, ale jeden, który naprawdę lubię pochodzi z książki "Stary człowiek i morze"
Człowieka można złamać, ale nie pokonać.11. W jakim gatunku książek lubujesz się najbardziej?
Fantastyka połączona z romansem to mój goal!
Mimo chęci nominacji kilku autorek nie zrobię tego ze względu na to, że muszę w końcu wziąć się do roboty.
Informacja
Postaram się rozdział 3 napisać jak najszybciej. Możliwe, że wezmę się za niego jutro i jak będzie wena to nawet go skończę, ale jeśli nie, to coś może się pojawić dopiero od kolejnego tygodnia (od 25).Dziękuję i życzę miłego weekendu!~
CZYTASZ
1+1=1
FanfictionDwunastu chłopaków podzielonych na dwie podgrupy. Dwa różne światy, dwa różne charaktery. Ale czy każdy z nich stworzy jedno z drugą połówką? Zdradzę wam jedno. Los to kawał sukinkota. Paring: baekyeol, hunhan, kaisoo, taoris, xiuchen, sulay Gatunek...