Prolog

2.2K 171 23
                                    


Park Chanyeol, lat 23, student zarządzania i administracji, członek ekipy Mocnego Melanżu, w skrócie MM, obiekt westchnień - Byun Baekhyun. Nie, wróć. Obiekt westchnień - nie posiadam. Najbardziej wkurwiająca osoba na świecie - Byun Baekhyun, ale akurat o ten tytuł toczy się zawzięta walka z osobnikiem o nazwisku Kim Jongin, bardziej znany jako Kai. Ulubione danie: chińskie żarcie z knajpy położonej niedaleko uczelni.

Kim Jongin, pseudonim Kai, lat 22, teoretycznie studiuje zarządzanie i administrację, praktycznie nikt go nie widział na żadnych zajęciach, członek MM, spał z ponad połową kampusu, obiekt westchnień - Do Kyungsoo, ilość prób ściągnięcia uwagi Do na siebie: 264, próby zakończone klęską: 264, próby zakończone powodzeniem: 0.

Oh Sehun, lat 22, student zarządzania i administracji, maknae MM... Co by tu jeszcze... Lubi bubble tea... Starczy.

Wu Yi Fan, pseudonim Kris, lat 23, student logistyki (nie śmiej się, bo dostaniesz w twarz od naszego smoka), można powiedzieć, że to diler... Znaczy się lider MM. Ulubione powiedzenie: it's not my style. Gdy się nawali gada w czterdziestu różnych językach.

Kim Junmyeon, Suho, kasiasty hyung. Lat 23, student biznesu, członek MM, chociaż nie wiem dlaczego i jak, ale jakoś się przypałętał i został. Jest zdecydowanie najbardziej odpowiedzialny z nas wszystkich. Jako jedyny wciąż pociesza Kaia, mówiąc mu, że ma szanse u Szatansoo. Obiekt westchnień - zaczynam podejrzewać Zhang Yixinga.

Kim Jongdae (Chen) i Kim Minseok (Xiumin), obydwoje mają na karku 23 wiosny, studiują dziennikarstwo i są największymi plotkarami jakie śwat widział. Trudno powiedzieć, czy należą do MM. Zawsze są na imprezach, ale ogólnie ciężka sprawa.

Byun Baekhyun, lat 23, student dziennikarstwa, członek ekipy ZGJ, czyli Zdeklarowanych Gejo-Jednorożców (nie pytajcie czemu, bo sam nie wiem, Kai wymyślił nazwę i się przyjęło). Diva całego kampusu, obiekt westchnień facetów jak i kobiet. Uwaga: nie lubi imprez, a w szczególności tych organizowanych przez MM.

Xi Luhan, Jelonek, lat 23, student architektury, wygląda niewinnie, ale nie dajcie się zwieść! Chyba najlepszy przyjaciel Baekhyuna, członek ZGJ. Kochany przez kobiety i mężczyzn. Lubi bubble tea. Widziałem go kilka razy na imprezach MM.

Zhang Yixing, Lay, Jednorożec, lat 23, student socjologii, członek ZGJ. Wiecznie na haju. To znaczy nie wiem czy coś bierze, ale jego spojrzenie i prędkość przyswajania informacji budzą zastrzeżenia.

Huang ZiTao, Tao, Panda, lat 23, student wychowania fizycznego, członek ZGJ. Zakochany w Krisie. Skąd to wiem? Na jednej z imprez biedaczek tak się upił, że przez dobre pół godziny darł się pod oknem "KRIS KOCHAM CIĘ! BIERZ MNIE SMOKU! AJ LOFF JUUU YIFAN!". Przez następny tydzień nie pojawił się na uczelni i do tej pory unika Krisa jak ognia.

Do Kyungsoo, lat 23, student medycyny, członek ZGJ, ale raczej nie dobrowolnie. Ta sama sytuacja co z Jeleniem. Ten koleś to demon prosto z piekła wyjęty. Lepiej nie wchodzić mu w drogę, gościu zabija spojrzeniem. Być może gdzieś tam w głębi jest naprawdę miłym facetem, ale ja widziałem go tylko w momentach, kiedy chce zamordować Jongina. W sumie to mu się nie dziwię.

Podsumowując.
Ekipa Mocnego Melanżu: Ja, czyli Park Chanyeol, Kim Jongin, Oh Sehun, Suho, Kris.
Zdeklarowani Gejo - Jednorożce: Byun Baekhyun, Xiao Luhan, Zhang Yixing, Huang ZiTao, Do Kyungsoo.
I krążąca satelita 2Kim: Chen oraz Xiumin.
Pojedynczo stanowimy zagrożenie, razem tworzymy mieszankę wybuchową. Zapytacie jak to się stało, że zebraliśmy się w jedną ekipę SCiGJ (Super Ciach i Gejo- Jednorożców) albo jak nazywa nas Baek TKKOR (Totalni Kretyni, Którzy Obleją Rok)? Z przyjemnością przybliżę wam początek naszej znajomości.

Uwagi:
Całość będzie pisana głównie jako POV Chanyeola, ale będą zmiany punktu widzenia. Mam nadzieję, że wybaczycie mi kilka zmian, np. wiek naszych bohaterów i nazwisko Luhana. Chciałabym stworzyć dla was przyjemną lekturę, ale zdaję sobie sprawę z własnych braków, dlatego proszę was o wyrozumiałość~

1+1=1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz