Morga Gidiş

1.6K 161 122
                                    


Resimdeki gerçek Sinem Akar

"Çünkü " dedi. Derin nefes aldı.
"Sinem Akar benim "

"Sen Sinem Akar isen ölü bulduğumuz kim o zaman ! "

"Belki makdülü tanıyorsunuzdur ? Sonuçta akıl hastanesine sizin kimliğinizle giriş yapmış. Sizinle beraber adli tıpa gidip cesedi teşhis etmenizde bir sakınca yoktur umarım . "dedim.

"Tabi komiser Murat, önce izin verin bir üstümü giyineyim. dedi.

O sırada kas dağı ters ters bana bakıyordu.

"Tamam ben kapıda bekliyorum " deyip evden dışarı çıktım.

****Adli Tıp****

Yirmi dakika sonra adli tıp binasının önündeydik. Arabayı park edip binaya girdik ve direk morga indik.

Caner Kaftan ölülerin arkadaşlığını fazla bulup büyük bir sinir buhranı geçirince morga onun yerine başka bir memur gelmişti.
Bekir Halt 'dı yeni görevlinin ismi. Kısa boylu şişmanca bir adamdı. Gerçeği söylemek lâzım gelirse hiç de Caner kadar ölü yüzlü ve sinir gıdıklayıcı değildi. Neşeli, herkese güler yüzlü muamele eden biriydi Halt.

Beni görünce gülümsiyerek yanıma yaklaşmaya başladı. Bu arada sanki önemli bir şey olmuş gibi de gülümsiyerk ellerini oğuşturuyordu.

"Komiser !" dedi tiz sesiyle. "Seni gördüğüme ne kadar memnun oldum. "

"Merhaba Bekir "dedim ciddi bir şekilde. "Bu Sinem Akar. " Sonra kıza baktım. "Bu da Bekir Halt. "

"Memnun oldum ."dedi Sinem resmi bir sesle.

Bekir'in sırıtması üç santim daha genişledi .
"Yanlışınız var Komiser, Sinem Akar şu anda buz dolabındaki gözlerden birinde yatıyor."

"O gözde yatanın kim olduğunu sen de bilmiyorsun. Umut ederim ki Sinem Akar bu yatanı tespit edebilir."

Gözleri dört açıldı Bekir'in. "Yani birisinin yanlış kızımı öldürdüğünü söylüyorsunuz Komiserim. " dedi.

Birden kızın ıslığa benzer nefesi kulaklarımı doldurdu. Şu anda sanırım bizim Bekir'i jartiyeriyle boğabilirdi. Bekir'de benim yüzümü görünce geniş tebessümü birden bire kayboluverdi yüzünden.

"Yoksa yanlış bir şey mi söyledim komiser?"

"Sen ufak tombul bir adamsın Bekir. Bu da demektir ki ufak tombul ağzına dikkat etmen gerekir. "

Yumuşak bir el dirseğimi tatlı bir şekilde sıktı.
"Önemi yok komiser. "Dedi Sinem Akar yavaşça. " Mesele etmeye lüzum yok. "

"Görelim bakalım "diye gürledim Bekir'e. Yerinden sıçrayarak seke seke bize yol göstermeye başladı.

Yirmi saniye sonra kızın üzerini örten beyaz çarşafı kaldırıp hürmetle yüzüme baktı.

"Doktor Mahmut bir saat sonra otopsi yapacak. Kendisine bunun yanlış kimse olduğunu söyleyeyim mi ? "

"İkazına teşekkür ederim. "dedim sert bir şekilde." Belki ben--"

"Komiser"diye fısıldadı Sinem Akar.

Kendisine baktığım zaman yüzünün eski parşömen kağıtları gibi sarardığını gördüm. Yanaklarındaki deriler iyice gerilmişti.

"Tanıyorum. "Dedi yavaşça . " Ben....Dışarı çıkabilir miyiz ? Eğer burada biraz daha kalacak olursak bayılacağımı sanıyorum. "

"Elbette "deyip koluna girdim ve morgun soğuk havasından tekrar güneşli bahar havasına çıktık.

Bir kaç saniye sonra derin bir nefes alarak
"Şimdi çok daha iyiyim. "Dedi.
"Derya ' yı bu şekilde görmek benim için ani bir şok oldu. Bundan evvel hiç ölü görmemiştim komiser. Hele bu insanın tanıdığı biri olursa. "

"Derya mı ? "

ÇAPKIN KOMİSER   Cadı AvındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin