Pozerali sme si do očí ale keď už som usúdila že je to dosť dlho tak som od neho dosť nemotorne odlepila a snažila sa cez škváru dostať na normálnu, síce slepú, ulicu. Ellie to išlo ešte nemotornejšie ako mne.
Netrvalo dlho a už som bola konečne v slepej uličke. Pozrela som dosť zmätene na Ellie, ktorá sa ku mne postavila. Chalani vyšli zo škvár a všetci štyria sa postavili oproti mne a Ellie. Jeden keď vychádzal tak sa smial, čo mne samozrejme moc smiešne neprišlo. Chalani mali úškrn na tvárach.
"Nepredstavíš nás?" spýtal sa môj záchranca s úškrnom. Pozrela som zmätene na Ellie, ktorá len pretočila očami.
"Toto je môj brat Calum a jeho partia." povedala a dala úvodzovky nad slovom partia.
"Aha." povedala som a pozrela sa na chalanov. Jeden mal prefarbené čierne vlasy a asi najväčší úškrn na svete. Vyzeral ako malé decko do tváre. Potom tam bol jeden, ktorý mal šatku okolo vlasov, dodávalo mu ten rock style. Potom tam bol záchranca Ellie, mal blond vlasy a pirsing na pere, modré oči a tričko Nirvana. No a potom tam bol Calum, brat Ellie alias môj záchranca. Mal čierne vlasy a celkom hnedé až čierne oči. Tiež sa uškŕňal.
"Toto je Mike, Ash a Luke." povedal Calum ukazoval prstami na jednotlivcov. Takže ten prefarbený čiernovlasý bol Mike, ten so šatkou Ash a blondiak bol Luke. Aj tak ich mená už nikdy nebudem používať takže načo si to pamätať.
"Toto je Skyler." povedala Ellie a uvoľnene na mňa ukázala prstom.
"Žiadne ďakujem?" spýtal sa Calum keď na mňa Ellie ukázala.
"Ďakujem." povedala som neochotne a schmatla Ellie za ruku. Otočila sa somnou a išli sme smerom von z uličky. "Čo to bolo?" spýtala som sa jej šepotom keď sme už boli dosť ďaleko od chalanov.
"Sama neviem, ale boh vie ako by to dopadlo keby sa neobjavili!" povedala a zase znervoznela.
"Veď hej." dodala som potichu.
"Takže keď už vieš ako vyzerá môj brat tak by si mala vedieť že niesme tak celkom vlastný súrodenci." povedala a hrala sa s prstami.
"Fakt? Vyzeráte ako dvojčatá!" povedala som ironicky. Nakoľko Calum bol tmavovlasý a hnedooký a Ellie modrooká blondýna.
"No, máme rovnakú mamu ale otca nie. " dodala.
"Ale vychádzate spolu však? Inak by nás tam nechal!" povedal som.
"Jasné že vychádzame ale dúfam, že už tú jeho partiu neuvidím." povedala tak potichu že som to skoro nepočula.
"Aj ja ale preto lebo sa vyškierali ako keby by chceli niečo za odmenu, teda aspoň Mike a Calum." povedala som a usmiala sa nad slovom odmena.
"Veď hej." povedala smutne. Prečo by ich ona nechcela vidieť? Veď ma s bratom dobrý vzťah.
"A prečo ich už ty nechceš vidieť?" spýtala som sa už sme videli areál školy.
"Neviem, proste preto." povedala a už sme vchádzali do areálu.
"Nieje náhodou v tom Luke?" spýtala som s úškrnom. Vždy sa snažila byť pri Lukovi v tej škváre, teda to aj ja, ale ona to robila tak ako keby to urobila aj keby sme boli mimo ohrozenia.
"Čo? Zbláznila si sa? Veď je v jeho parte! Tam ide iba o sex!" zhúkla na mňa až ma skoro odfúklo.
"Veď tak prepáč." zdvihla som ruky do obranného gesta. Asi vypustila z úst viac ako chcela nakoľko povedala že v ich parte ide hlavne o zábavu alá sex. Ale vlastne to je fuk, úplne s ňou súhlasím že už sa neuvidíme. Možno pár-krát na chodbe ale určite to tým aj skončí.
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...