"Aj ja idem." povedal Calum a začal sa obliekať. Všetci dosť prekvapene preskakovali pohľadom na mňa a na Caluma. Super idem s ním domov, veď to som vlastne urobila aj včera večer ale to mával prútikom v dezolátnom stave takže toto bude asi zaujímave nakoľko čo už môže mať na práci niekto ako on? Čo budeme kurva rozoberať? To určite dopadne trápne.
Vybehla som z kaviarne pridala do kroku, snažila som sa nech som čo najďalej od neho. Nenápadne som sa obzrela cez rameno že ako je ďaleko ale nikde som ho nevidela. Zabočil?
"Hľadáš niekoho?" spýtal sa pri mne Calum.
"Vieš ako som sa ťa zľakla?!" zhúkla som po ňom a chytila si srdce nech sa spamätá z toho blázna.
"To bol zámer." ukázal svoje žiarivé zuby. Len som sa jemne usmiala a nič nevravela išli sme na internát a nerozprávali sme sa. Bolo tam to známe trápne ticho. Vošli sme do budovy a na svoje poschodie.
"Nechceš si pozrieť nijaký film?" nadvihol obočie keď sme boli pred jeho izbou. Čo sa môže stať? Jeden film predsa neznamená láska nie? A čo tým stratím? Okey ak tam pustí nijakú komédiu tak sa tam začnem rehotať ako postihnutý tuleň a stratím dôstojnosť ale tak čo?"Tak fajn." povedala som a vošli sme k nemu na izbu. Prebehol ku stojanu na CD-čka a hneď tam nijaké dal. Zapol telku a mikinu hodil niekde do rohu izby. Ja som sa slušne vyzliekla a odložila mikinu na posteľ. Sadol si na svoju posteľ a prepínal ovladačom. Kde si sadnúť? Na jeho posteľ ku nemu alebo na Lukovu? Hmm.
"Ako dlho budeš cloniť?" spýtal sa a ja som si neuvedomila že stojím rovno pred telkou.
"Prepáč." povedala som a sadla si rýchlo na Lukovu posteľ.
"V pohode, nebolo to také zlé na teba civieť." uškrnul sa.
"Hahaha." ironicky som sa zasmiala.
"Už to ide. Nejdeš ku mne?" nadvihol obočie a ja som začala premýšľať. Budem riskovať že zase niekto vtrhne do izby a ja budem v jeho posteli?
"To je v pohode, mám tu väčšie pohodlie." povedala som a ľahla si s rukami za hlavou. Chcela som ho oklamať že k nemu nechcem ísť ale opak je pravdou. Bohužiaľ ja k nemu chcem ísť. Znie to blbo ale asi ho mám naozaj možno rada.
"Ako myslíš, si tu hocikedy vítaná." povedal a tiež si ľahol a dal ruky za hlavu.
Pustil film Vo štvorici po opici, ktorý som videla minimálne 5-krát ale stále ma baví. Občas som pozrela na Caluma, ktorý sledoval film ako keby to bolo prvý-krát. Bol tak ponorený do toho filmu že si nevšimol že ho pozorujem. Takže mám priestor na premýšľanie. Moja otázka znie prečo na neho baby ako som ja, vlastne všetky baby letia? Okey, má vyšportovanú postavu, dokonalé hnedé oči, dobre upravené vlasy, perfektný úsmev...argh! veď si tu vlastne odpovedám na tu otázku.
"Ako dlho ma budeš ešte skúmať?" spýtal sa s úškrnom a ani sa na mňa nepozrel.
"Prepáč." povedala som určite červená ako paprika a presmerovala pohľad na telku. Keď som zistila že som ho pozorovala vlastne pol hodinu tak ma išlo poraziť. Film sme v kľude dopozerali a ja som na Caluma ani nehodila očko. Film skončil a on sa postavil ho vypnúť.
"Bolo to fajn, ďakujem za pozvanie, nabudúce u mňa." povedala som a obliekala si mikinu.
"Aj nabudúce." zase ukázal svoj dokonalý úsmev a dobre že sa mi tam nepodlomili kolená. Pobrala som sa ku dverám a prekročila prah ich izby. Odišla som do tej svojej ale buchnutie som počula až keď som odomykala. Tajne som dúfala že Ellie bude na izbe ale ona sa niekde párala určite s Lukom.
Z povzdychom som si sadla na posteľ a pomasírovala spánky. Zavrela oči a nemyslela. Potrebujem vypnúť. Ľahla som si na posteľ a zavrela oči. Neviem ako ale zaspala som a som vlastne rada. Toto je presne ten druh vypnutia, ktoré potrebujem.
***
"Ak nevstaneš tak ťa vlastno ručne vykuchám na poličku!" vravela, no vlastne rozzúrene kričala Ellie.
"Čo sa deje?" spýtala som sa a stále neotvorila oči.
"Michael Jacskon stál z mŕtvych!" povedala ironicky. Na to som otvorila oči a uvidela som ruzzúrenú Ellie.
"Čo sa deje?" spýtala som sa znovu ale tento-krát už s otvorenými očami.
"Ty! Ty sa deješ! Kedy si mi to akože chcela povedať?" spýtala sa a ja som na ňu prekvapene pozrela.
"Čo povedať?" spýtala som a posadila som sa.
"Že si spala s Calumom!" povedala a na tvári sa jej rozžiaril úsmev.
"Čo? S kým som spala?" raketovo som sa postavila na nohy a vybehla na Ellie. "S nikým som nespala a tobôž nie s Calumom!" zhúkla som po nej.
"Ale veď on to povedal Lukovi a Luke to povedal mne a ..." skočila som je do reči.
"Čo?! To Calum to povedal? Hood si mŕtvy človek!" zhúkla som a bosá vyletela z mojej izby a priamou nasranou čiarou ku Calumovi. Asi by ste čakali že zaklopem ale ja som priam tie dvere mlátila. "Hood ak neotvoríš tak tie dvere vykopnem!" húkala som a div že celá chodba nevyšla sa pozrieť na menšie divadlo. Po chvíli otvoril dvere rozospatý Luke. Ignorujúc ho som do jeho ramena narazila a vošla priamo do ich izby. Naskytol sa mi pohľad na spiaceho Caluma. Vyzeral tak nevinne a pritom to je tá najväčšia klamárska sviňa na svete.
"Hej, šípová Rúženka vstaň inak do teba zapichnem všetky možné tŕne na ružiach!" zhúkla som po ňom a hodila do neho vankúš z Lukovej postele. Luke sa len prizeral tváriac sa že tam není, nakoľko moja rozzúrená tvár hovorila za všetko.
"Č-čo sa deje?" spýtal sa ospalý Calum a prevrátil sa na stranu, takže mi bol chrbtom.
"Ale nič len si celej škole nakecal že sme spolu spali!" prehlásila som a priam mu vraždila chrbát.
"No a? Nech je zábava nie?" čo? To nemyslí vážne.
"Si mrtvý!" zhúkla som a vyliezla na neho. Začala som ho mlátiť do hrude a podotýkam nahej hrude! Mal ju dokonalo vypracovanú a na nej nijaké tetovania. Mlátila som hlava nehlava ale on sa ani nepohol.
"Na smrť sa cítim dobre, ešte mám aj masáž." úškrnul sa.
"Nenávidím ťa!" zhúkla som a rýchlym krokom vypadla z jeho izby. Ľutujem každú chvíľu strávenú s ním, ľutujem tú noc kedy som mu pomohla ožratému na internát. Ľutujem to že som sa s ním stretla! Calum Hood je len klamár a šíri nepravdivé klebety! Je pre mňa ako vzduch! Nenávidím ho! Prudko som zabuchla dvere od mojej izby a ľahla si na posteľ. Ellie tu nebola čo mi bolo fakt u riti. A je to tu, spustila som plač, však Calum o mne prakticky povedal že som ďalšia s tých, ktoré sa s ním vyspali čo vôbec nieje pravda! Slzy sa predierali von ako vodopády a ja nemôžem uveriť že chlapec ktorého som mala rada ma jednoducho využil a potom ponížil.
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...