Rande 3/3

500 47 0
                                    

"Ja som Skyler." povedala som a snažila nech to znie aspoň trochu sebavedomo. Nevyšlo. Touto vetou sa odštartovala večera. V celku prebehla dosť rýchlo. V príbore som sa nedokázala vysomáriť a keď mi chcel Noah poradiť tak ho Carmen presadila ako decko. Po večeri sme sa presunuli na terasu kde sa začala zábava. Malo to byť len rozprávanie ale nabralo to iný zmysel.

***

Na ich gigantickej záhrade by sa dala konať ďalšia Olimpiáda.

Sedeli sme v altánku smotanovej farby. Kto by povedal že aj ten altánok bude drahší ako moja škola? Rozprávali hlavne o práci. Ja som len pritakávala a snažila sa chápať ich výrazom ale očividne som o úroveň dole. Dobre, možno o viac úrovni.

"A vy Skyler? Kde pracujete?" spýtal sa Santa, teda Don.

"Študujem." povedala som a odpila si z môjho poháru čistej vody. Nič viac mi totižto nedali.

"Samozrejme že študuje. Má len 17." pozrela sa na mňa povíšenecky Noahova mama a odpila si z vína.

"Vyzeráte staršie." dodal Don.

"A tiež sa aj tak správa." povedal Noah a hodil po mne pohľad. Začína rednúť vzduch.

"Moc rada by som ti niečo ukázala." prehovorila Jess. Carmen sa nenápadne usmiala a pán Don si zachoval ten istý pohľad ako celý večer.

"Choď drahá." povedala po chvíli ticha Carmen ktora vo mne vzbudzuje zvláštny druh strachu takže som sa zdvihla a následovala Jess. Otvorila mi veľké presklenné dvere a ja som vošla dnu. Bom! Niečo lepkavé bielej farby (nemyslite na nič pervérzne! :D) sa na mňa vylialo. Ostala som tam stáť a bolo počuť chichot. Otočila som sa na smejúcu Jess.

"Prečo si to spravila?" povedala som čo najmenej sa hýbajúc na tých opätkoch.

"Lebo." vykríkla a uz pri nej stáli všetci. Carmen netajila široký úsmev a Don. Ako Don. Noah sa ku mne postavil. Carmen úsmev nezmizol. Vybuchla vo mne zase sopka! Nie teraz- modlilo sa moje podvedomie ale som to proste ja.

"Vy jej nič nepoviete?" zvíšila som zatiaľ len mierne hlas.

"A čo jej také mám povedať? Je teeneger." obhájila sa Carmen držajúc za ramená viac vysmiatú Jessicu. A to bola posledná kvapka.

"Fajn! Takže počúvajte vaša skurvená rodina mi je u piči! Celá táto hra na nóbl je pekne jebnutá! Vy ste tak zákerna sviňa že ste si ani nevšimli že váš manžel ma tu vyzlieka pohľadom a vaša skurvená dcéra tu má v pláne vyliať to najčistejšie vo vašej rodine! Samozrejme chápem že som očividne mimo vašu ligu ale týmto skurveným žartíkom ste sa vy znížili pod tú moju." spustila som ruky ku telu. Už som sa otočila na odchod keď som sa otočila späť. " A mimochodom" zatriasla som sa ako pes a všade bola tá hnusná tekutina "Stále som teeneger." usmiala som sa a na štekloch odráčala von s ich domu. Nečakala som že Carmen Noaha pustí ma odviesť. Za prvé som pod ich úroveň, za druhé som sa tam vyziapala na celú tú ich rodinu a za tretie asi už má Noah po večerke. Ako sa dostanem domov? Taxik ma nezobere keď som ponorená v zkazenom mlieku. Doslova.

Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now