"Dnes na mňa nečakajte." zaškeril sa a všetci sme sa pozreli smerom kde kráča.
"To snáď nie!" zahlásila som a všetci vyzerali prekvapene ako ja.
"Kedy ju stihol pozvať?" spýtala sa pri mne sediaca Ellie.
"Asi išiel ešte do kaviarne bez nás." zaškeril sa Ash. Bola tam totižto Sophia z kaviarne.
"No to je fuk." povedal Calum a zamával rukou na čašníčku. "Doneste nám to, čo vždy ale 5-krát." povedal Calum a ja s Ellie sme na neho vypleštili oči.
"Calum? My nemáme 18." konečne niečo povedala Ellie.
"Preboha a čo? Myslíš si že ste jediné?" spýtal sa prevrátil oči. "A keď sme pri tom Ellie poď sa vymeniť, nech si pri Lukovi." dodal a už sa vymienal s Ellie.
"Žiadne perverznosti Calum!" upozornila som ho.
"Kdežeee." ironicky sa zasmial.
V celku to bol dobrý večer Ellie a Luke odišli krátko pred jedenástou a tak ma tam nechali s Calumom a Ashom. Ash si našiel nijakú kurvu a tak sa spakoval tesne po Ellie a Lukovi. Mike sa celý čas neukázal a tak som ostala len ja a Calum. Uznávam mala som v sebe dva poháre alkoholu ale moje zmysli pracovali pohotova takže som rozhodne nebola opitá, čo sa bohužiaľ o tackajúcom Calumovi nedá povedať ani z ďaleka.
Teraz tam zúfalo balí nijakú brunetu v priesvitných šatách. Nielen že ma zaráža že si na ňu trúfol ale hlavne to že ona ho teraz niekde ťahá! Ajajaj, to dopadne zle neviem ako sa dostať na internát.
"Prepáč ale ten je môj." vytrhla som zmachlenej brunete Calumovu ruku z tej jej.
"Tak prečo ma tu balí?" spýtala sa preafektovane.
"Nevidíš? Nieje triezvy." vysvetlila som.
"hahaha dievčatá sa o mňa bijú!" povedal Calum a tackal sa aj z toho malého miesta na ktorom bol.
"Ty sa do toho nemontuj." okríkla som ho a on začal komicky plakať ako malé decko."My už pôjdeme." dodala som a ťahala Caluma von z baru.
"Čo to tam bolo?" spýtal sa a ako to vidím tak ho budem musieť držať celú cestu za ruku lebo aj teraz si skoro rozbil pysk.
"Záchrana." povedala som a ťahala ho smerom na internát ale vypadlo mi kde zabočiť takže som vyrušila smejúceho Caluma, a že sa smial furt, z jeho zamýšľanie Prečo by som mala nosiť čipkované prádlo, vôbec neviem ako sme sa, no vlastne ako sa on dostal ku tejto téme. "Kde teraz?" spýtala som sa ho.
"Záleží podľa toho či to chceš v tme alebo v svetle." povedal a nechýbal smiech.
"Takže tma je v pravo a svetlo vľavo?" spýtala som sa ho a zapojila moje mozgové bunky.
"Presne tak, len si povedz!" zase sebou skoro utrel zem.
"Vpravo je tma lebo je tam slepá ulička a vľavo je osvetlenie lebo cesta pokračuje! Vľavo!" víťazne som povedala.
"Nepôjdeme do perníkovej chalúpky? Už nás tam čaká Janko a Marienka! Dáme štvorku." vyhlásil sebavedomo.
"Nie, pôjdeme na izbu a..." skočil mi do rečí.
"Dáme dvojku." a ukázal na prstoch číslo 3.
"Nič nedáme." povedala som ale moc som neriešila náš rozhovor nakoľko bol na mól.
"No takže pôjdeme za Marienkou a Janíkom, možno by sme mohli ísť za popoluškou! Vyčarujem nám z dyne kočiar!" vyhlásil a nasadil široký úsmev. Ja som len prekrútila oči. "Počkaj!" okríkol ma a tak som zastala. Odbehol ku stromu a odlomil si konár. "bipitý bapitý bu!" zkríkol na zhnité jablko pod stromom. "Prečo sa nič nedeje?" povedal smutne ako 3-ročné decko.
"Asi si moc slabý alebo máš problém rozoznať jablko od tekvice, ale môžeš to skúšať po ceste." podišla som k nemu a stále sa smiala nad jeho kúzlom. Po zvyšok cesty vrhal prútikom na predmety a dokonca aj na jednu starú paní zo psom. Keď sme už boli pred internátom tak prútik odhodil a zkonštatoval že je to len konár. Aké inteligentné.
Nijako som sa vyštverala aj s Calumom na naše poschodie.
"Calum." chytila som ho za ramená a pozerala ma mu do tých jeho úžasných očí. "Ty ideš na izbu 421! Ja na 444!" hovorila som pomaly aby vnímal každé slovo. Calum len prikývol vydal sa ku svojej izbe z diaľky to vyzeralo že sa trafil takže som si vydýchla a odomkla moju izbu.
Videla som tam spať nahú Ellie a nahého Luka v jej posteli. Boli rozkošný aj keď viem čo sa tu dialo. Pomaly som zavrela dvere že ich nejdem vyrušovať ale kde pôjdem spať? Asi zaklopem Calumovi, veď on ma izbu s Lukom a keďže je Luke u mňa. No a samozrejme mi treba pyžamo, ktoré nemám. Kľúče mám v izbe takže mi bude musieť Calum požičať nijaké tričko.
*klop klop*
"Ja vidím popolušku?" zneli prvé slova keď mi Calum len v boxerkach otvoril.
"Nemám kde prespať a tak či by som..." skočil mi zase do reči.
"Jasné poď dnu." povedal a ja som vošla. Sadla som si na posteľ a pozorovala jeho izbu. Bol tu celkom poriadok. " A kurva..." povedal a rozbehol sa s rukou na ústach Calum na wc-ko. Bol tam asi 2 minúty ale keď so počula že už nevracia tak som sa odvážila zaklopať.
"Calum, si v pohode?" spýtala som sa cez zavreté dvere.
"Hej, jasné." vyšiel a prvé čo zabočil do komody. "Na." hodil po mne tričko kde bola potlač cigariet. "Neradím ti tam ísť." povedal už triezvy Calum a ukázal na kúpeľnu.
"Tak sa aspoň otoč." prosebne som na neho kukla. Len prevrátil oči a neochotne sa otočil. A kurva, kto mi rozopne šaty? "Calum?" podišla som pred neho a vlasy dala cez rameno aby videl na zips. Pomaly zips klesal dole a ja som pod jeho dotykom zamrazila.Čo sa to somnou deje? "Ďakujem" povedala som a vrátila sa na svoje miesto za Caluma. Prezliekla som sa a dala signál Calumovi že sa môže otočiť.
"Dobrú noc." povedala som keď som si ľahla do Lukovej postele.
"Dobrú noc." povedal Calum v tej svojej. Ako naschval však bola hrozná zima a ja som sa triasla ako osika. "Skyler?" spýtal sa a ja som sa snažila mu odpovedať bez toho aby som nedrkotala zubami.
"Sky, volaj ma Sky." opravila som ho.
"Aha, prepáč. Sky? Čo som dnes večer robil?" spýtal sa dosť zamyslene zatiaľ čo mal ruky za hlavou a čumel do stropu.
"No všetci sa spakovali a ty skoro tiež s jednou brunetou ale bez teba by som sa nedostala na internát takže som ťa od nej vypáčila." len sa zaškeril. "Potom si ma pozýval aby som išla s tebou do perníkovej chalúpky za Jankom a Marienkou, ževraj dáme štvorku." vybuchol do smiechu. "To nieje to najlepšie! Potom si totižto odlomil konár a snažil sa premeniť zhnité jablko na kočiar nehovoriac o tom aký si bol smutný keď ti to nešlo. Po ceste si vrhal rôzne kliatby aj s Harryho Pottera na predmety okolo a na jednu babku so psom." dopovedala som a obidvaja sme vybuchli do smiechu.
"Ty kokos!" bolo jediné čo povedal medzi záchvatom smiechu. "No poď sem." povedal už celkom vážne.
"Čo?" pozrela som na neho spytavo.
"Viem že ti je zima, tie tvoje zuby sa drkotajú ako babkyna protéza na naťahovanie." úžasne prirovnanie Calum. Neochotne som k nemu prišla a snažila sa aby to vyzeralo že som smutná a je mi to fuk ale opak bol pravdou. Keď som sa k nemu natlačila tak som bola vďačná že je teplokrvný. Bol taký môj ľudský radiator. Obidvaja sme rýchlo zaspali v náručí toho druhého. Možno ho mám predsa len rada.
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...