"Ale noták, ešte vám poďakujú." buchol mi do ramena Mike. Posadila som sa k ním na posteľ a sedela. Bola som na mobile a hrala Poua. Nebavili ma reči o tom kto je dobrý v posteli. Vlastne ma to nai nezaujímalo. Nakoniec som zaspala v posteli Asha. Mike a Ash sa potlačili na Mikeovej posteli a Calum na zemi. Ďakujem chalanom že sa potlačili aby som bola ja v pohode. Zaspala som s dobrým pocitom že som pomohla kamoške, teda aspoň dúfam.
Kráčam ku svojej izbe. Ráno som sa z ich izby rýchlo vytratila nech viem ako to dopadlo. Som dokonca zmierená aj s tým že ma Ellie podreže.
*klop klop*
"Ahoj." otvoril mi Luke. Luke. Luke! Luke?!
"A-a-hoj." trošku som sa zaktoktala a prešla do svojej izby. Ellie bola na notebooku. "Ahoj." pozrela som jej do očí a ticho povedala. Zdvihla zrak a usmiala sa.
"Ahoooj." nečakane ma objala. Vykulila som na ňu oči aj keď ma určite nevidela. Luke sa len uškŕňal. Žeby to dopadlo naozaj takto dobre? Nevedia že sme to na nich ušili? "Ten včerajšok ti odpúšťam." usmiala sa milo a pozrela mi do očí no ruky mala stale na mne.
"Ďakujem." usmiala som sa.
"Ale nie len tak zadarmo. Luke bol totižto tiež nahnevaný na Caluma." odlepila sa odomňa a pokračovala."Takže sme sa dohodli že aby sme vám odpustili tak pôjdete na rande." pozrela mi počas prechádzania po izbe do mojich očí.
"V žiadnom prípade." záporne som mávala končatinami.
"Ale notak! Nebuď suchar! Uži si to." žmurkla na mňa. "Idem ku Lukovi. Nečakaj ma." a zabuchla dvere. Do riti! Nedalo mi to a tak som za ňou bežala. Hneď som ju chytila za ruku a otočila ju ku sebe. Zdvihla na mňa obočie.
"To v žiadnom prípade." zopakovala som.
"Poď aj ty ku Lukovi." povedala a ťahala ma k nemu na izbu. Ona proste ignorovala moju odpoveď. Vzdala som sa a išla s ňou. Síce si viem predstaviť aj krajšie strávenú sobotu ako zízanim na Luka a Ellie ako si menia sliny ale čo už.
*klop klop*
"Ahoj Luki" sladko nazvala Luka, ktorý otvoril dvere. Neviem ako vy ale ja som už na 100% vtom že sú zase spolu. Takže potlesk. Ja som len mávla rukou na znak pozdravu a vošli sme dnu. V izbe bolo zase čisto. Na chlapčenskú izbu až moc. Ellie si sadla na posteľ a kde ju nasledoval Luke. Začali sa bozkávať. Aké prekvapenie.
Po 10-tich minútach to už začala byť mega otravná nuda. Fakt? Takýto je život na intráku? Ale noták Sky! Vieš predsa že o zábavu sa vieš postarať aj bez Ellie. Čo tak Coffe Day? Nie, nebudem riskovať že tam stretnem Mikea (kôly Sophi) a čistou náhodou na moje šťastie by tam sedel Calum. Uznávam že som mu odpustila to je klamstvo ale to znás nerobí BFF.
"Asi sa tu nudíš." povedal Luke a vytrhol ma z myšlienok.
"Len trochu." povedala som ironicky. Obzrela som sa lebo som nevidela Ellie. Dosť som sa zamyslela.
"Je na wc." povedal Luke. On vie čítať myšlienky.
"Aha." táto veta sa u mňa dosť často opakuje. Hovorím ju keď neviem čo odpovedať. Iba sa usmial. Sedela som na Calumovej posteli a oproti mne na mňa zízal Luke. Začínalo to byť dosť divné nakoľko ten jeho úsmev mu nezmizol. Ta Ellie tam rodí?! "Hm, je niečo zle?" prelomila som ticho. Cítila som sa hrozne trápne.
"Nie len." vydýchol. "Ďakujeme." pozrel sa do mojich očí. Naozaj sa úprimne usmial. Pohladilo ma to na duši.
"Není zač." opätovala som mu úsmev. To že som ho dala...vlastne dali, aj s Calumom dokopy bol správny skutok. Som vlastne rada. Všetko vyšlo dokonale. Uznávam že som si to miestami aj užila. Predsa len, koľkým dievčatám sa podarí tvoriť "pár" s najväčším drsňakom na škole? Fajn, bolo to hrané ale aj tak som si to brala fajn strávený večer. "No, ja sa idem učiť." zdvihla som sa a odišla z ich izby. Fakt mi to ich oblizovanie začalo liezť na nervy. Zavrela som sa na našu izby a začala sa učiť. Bolo to easy, niž zložité. Bolo už 5 hodín. Učila som sa doslova celý deň. Zdvihla som sa z postele a pocítila ako sa moje stuhnuté kosti ohýbajú. Obliekla som sa, dala som si kabát a čiapku. Idem sa najesť do Coffe Day, som fakt hladná. Ellie sa zase pára s Lukom.
Cesta netrvala dlho. Ako vždy. Čo ak tam bude Calum? Ignorovať ho a vyhovoriť sa že som ho nevidela? Alebo si prisadnúť? Veď ja sa tu vlastne bojím ísť do jednej neškodnej kaviarne. Ach, už mi prepína.
Otvorila som dvere a vôňa mi udrela do nosa. Káva, ach ako ju ja milujem. Pohľadom som hneď preskúmala okolie. Žiadny Mike. Žiadny Ash. Dokonca ani Sophia. Ale hlavne, žiadny Calum. Spadol mi kameň zo srdca. Sadla som si za stôl pre dvoch a prezerala menu. Zase som však skončila pri buchte a pre zmenu som si dala čaj. Menu som položila stôl a čakala na obsluhu. Sophia dnes nemala službu čo som si dnes všimla ako prvé. Odomkla som si mobil a začala prezerať ho. Nijaké nové správy a tak. Mama, jedine mama! Prevrátila som nad tým oči a pri mne sa ozval príjemný mužský hlas.
"Na internáte nám rodičia nevedia dať pokoj." usmial sa chalan. Mohol mať 18. Úžasné modré oči, dokonalý zostrih hnedých vlasov. Naozaj sexy chalan.
"Poznáš to?" ja krava! Hneď mu tykám?! To som dosrala. Prisadol si na druhú stoličku oproti mne.
"Vlastne už ani nie. Ale je to moja minulosť." zase ukázal svoj úsmev. Zdvihla som na neho obočie. Asi nebude mať 18. "Volám sa Noah a mám 24. Pracujem ako manažér, rodinný podnik." pozrel mi do očí. Tie jeho mi pripomínali nebo. Vôbec som nehľadela na to že je to 24-ročný manažér, s pravdepodobne bohatej rodiny s dokonalým výzorom.
Ahojte :)
Málokedy tu píšem toto. Je to vlastne niečo ako vyjadrenie autora. Nepíšem to často nakoľko ja sama to v príbehoch nečítam a príde mi to nudné :D
Ale mám pocit že vás to už nebaví :/
Prosím napíšte mj do komentára či vás to stále baví :) Moc ďakujem :*
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...