Odpustené

698 56 0
                                    

"Čo? Medzi nami? Ak aj hej, tak aj to niečo čo medzi nami preletelo sa vyparilo keď si nakecal celej škole že si somnou spal." povedala som a odpila si. Tému sme touto vetou zakončili a začali vylepšovať plán. Bude to dokonalé.

***

"Ahoj Ellie." prišla som a uvidela tú uplakanú tvár. Vyzerala lepšie ale stále to nebolo ono.

"Máš jedlo?" spýtala sa a ja som nad jej otázkou prekrútila oči.

"Áno Ellie, mám jedlo." povedala som a prisadla si k nej. "Daj si." podala som jej buchtu. Netrvalo dlho a s Ellie sme zjedli všetko. Naozaj všetko!

"Potom to musíme začať chodiť do fitka."povedala Ellie a odpila si. Roztiahla ústa do úsmevu a tak som sa potešila.

"Ellie. Dnes večer skočíme na večeru..." skočila mi do rečí.

"Chceš vážiť 5000 kilo?" spýtala sa nechápajúc.

"Ellie, tvoja postava ostane aká je aj keby si zjedla sumo zápasníka." povedala som jej úprimne. "A teraz počúvaj. Teraz musím ísť preč. Rodina a ták, víkend, chápeš. A tak si dáme dnes niečo ako poslednú týždennú večeru." a dala som úvodzovky nad slovom poslednú. Prikývla a ja som teda pokračovala. "Reštika u Donna." povedala som a fakt som nevedela kde to je ale Calum hej, a Ellie by to teda mala vedieť tiež. "Buď tam o siedmej. Daj si niečo nóbl. Žiadne džíny a triko, ok?" zdvihla som obočie a kútiky úst.

"Tak fajn." povedala. Usmiala som sa na ňu.

"Ja už musím ísť." zdvihla som sa .

"Kde?" spýtala sa. A kurva, čo jej mám povedať? Vieščo Ellie? Ideme za Calumom aby sme naplánovali tých úchylákov a iné detaily plánu ako ťa dať dokopy s chalanom, ktorý ťa podviedol, tak zatiaľ. Really?!

"Nooo...ehm...ku tej rodine. Aaa....vlastne potrebujem aj šaty." zaktoktala som sa. Rýchlo som chytila šaty čo som mala v bare a zabuchla dvere. Vydýchla som si . Som hrozná klamárka. Rýchlo som sa pobrala ku Ashovi a Mikovi na izbu. Ísť totižto ku Calumovi by znamenalo preberať náš plán pred Lukom. A to by dopadlo asi aj zle.

*klop klop*

"Meškáš." otvoril mi Calum. Prevrátila som oči a vstúpila dnu. Ovalil ma pach muža a chlapca, a samozrejme aj deodorantu PlayBoy ale tak čo už s nimi.

"Ahoj, Sky." roztvoril náruč Mike a ja som ho objala. No vlastne sa na mňa vrhol čo mi nedávalo inú možnosť ako ho objať.

"Tak, kde máš tých chlápkov?" spýtala som sa Caluma. Mala som prehodené šaty cez ruku, kabát a čiapku, musela som vyzerať smiešne.

"Jedného si práve objala." ukázal prstom na Mika a do druhej ruky si zobral nijaký Energy Drink. Mike ho mal v ruke tiež.

"Čo ak ich Luke spozná podľa hlasu?" spýtala som sa. On proste nič nevie urobiť poriadne.

"O to sa neboj." zobral mu slovo Ash, vyšiel s kúpeľne a mal mokré vlasy, vlastne bol celý mokrý a jediné čo ho zahaľovalo bol uterák na jeho páse. To má celá ta ich banda tehličky? Ale no!

"Princezná, on je zadaný." povedal Calum a luskol mi pred tvárou.

"No a? Mne je to fuk!" povedala som a zhrbila obočie. Aj keď bol Ash na zjedenie tak som odolala.

"Ako myslíš." dal ruky do obranného gesta Calum. Zabijácky som na neho pozrela a on sa uškrnul. Idiot!

"Toto sú tvoje šaty." ukázal Mike na posteľ. Boli tam biele šaty po stehná. Jednoduché a maly kamienkový opasok. Boli naozaj pekné. (foto hore)

"Ja už šaty mám." obrátila som sa na nich a zamávala so šatami pred ich tvárami.

"V tých by ťa spoznali." dodal Calum a šaty mi vytrhol. Prevrátila som oči a zdrapila šaty z postele.

"Koľko máme času?" spýtala som sa ich.

"Hodinu. Tak sa pohni. " povedal Calum a ja som zase prevrátila oči. Dnes sa moje oči narobia. Vošla som aj zo šatami do kúpeľne a tam sa zabuchla. Začala som sa prezliekať. Šaty mi celkom sedeli nechápem ako odhadli velikosť ale nemám čas to riešiť. Dúfam že ten plán klapne inak ma aj s Calumom Ellie a Luke zabijú ale možno sa dajú akurát pri našom pohrebe dokopy. Namaľovala som sa a vlasy si dala do drdola. Mike mi tam nechal nijakú farbu na vlasy, vraj ju stačí raz zmyť a je preč ale aj tak som neriskovala a prečítala si dôkladne -čiže 5-krát- letáčik kt tomu. Keď som sa uistila tak som si ju naspriejovala na hlavu a woala! Je zo mňa blondýna.

Spokojná so svojim výzorom som vyšla s kúpeľne. Calum bol v obleku a mal na sebe falošné fúzy, nedalo mi to a začala som sa rehotať.

"preboha!" zhúkla som a dostala záchvat smiechu, tento raz prevrátil oči on.

"Musím sa nijako maskovať!" začal argumentovať.

"Veď hej." utierala som si slzy a to tak že som si neporušila môj make-up. "Je tam ešte blond farba na vlasy, nechceš?" spýtala som sa a myslela som to zo srandy a tak to aj vyznelo. "Alebo by sme mohli požičať nijaké Sombréro." dodala som a tak som vyčarila úsmev aj jemu. Po menších smiechoch sme konečne zhodnotili že treba ísť. Máme stôl vzadu a budeme perfektne vidieť na ten ich.

Calum ma zobral za ruku. Začervenala som sa čo určite to ten make-up nezakryl. Ale to je vec čo nikto neovládne. Vyšli sme s internátu a išli pešo do tej reštiky. Preberali sme od začiatku po koniec celý plán. Do detailu. Dosť ma trápi že som Ellie oklamala ale urobila som to pre jej dobro. Dúfam že ten plán prebehne bez problémom a hlavne že sa podarí. Bola som naozaj nervózna čo určite postrehol aj Calum nakoľko si ma pritisol ku sebe a držal za pás. Hráme dokonalý pár a obávam sa že som tomu nachvíľu verila aj ja. Stále však nesmiem zabudnúť nato že o mne rozšíril klamstvo. Ale, nevime čo to domňa vošlo, ale stále ho mám rada. Kebyže ma zase pozve na film k nemu, tak by som to prijala. Práve som si priznala že ho mám rada, a dúfam že nie viac ako kamaráta.

Reštaurácia bola za rohom. Netrvalo dlho a už sme sedeli za stolom na rezerváciu Hood. Dúfam že Ellie dojde že sa má hlásiť na rezerváciu menom Skyler. No pre istotu som jej poslala SMS.

"Čo si dáte?" vyrušil ma čašník v obleku a zástere. Nestihla som odpovedať nakoľko Calum prevzal slovo. Znelo to ako keby si tých pár viet nacvičoval doma pred zrkadlom. Ešte sme ani nevideli menu.

"Dajte nám dnešné špeciality. Najlepšie červené víno a dezert. Predjedlo vynechajte." povedal a čašník odišiel.

"Ako vieš že mi to chutí?" spýtala som sa a hľadala v menu čo objednal.

"Ver mi." povedal pozrel na mňa. Dobre, oči mal fakt úžasné.

"To som už počula." zamrmlala som si. Asi to nepočul, nakoľko si zachoval pôvodný úsmev. Nespúšťal oči zo stolu kde mal sedieť Luke a Ellie.

Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now