"Fajn! Takže počúvajte vaša skurvená rodina mi je u piči! Celá táto hra na nóbl je pekne jebnutá! Vy ste tak zákerna sviňa že ste si ani nevšimli že váš manžel ma tu vyzlieka pohľadom a vaša skurvená dcéra tu má v pláne vyliať to najčistejšie vo vašej rodine! Samozrejme chápem že som očividne mimo vašu ligu ale týmto skurveným žartíkom ste sa vy znížili pod tú moju." spustila som ruky ku telu. Už som sa otočila na odchod keď som sa otočila späť. " A mimochodom" zatriasla som sa ako pes a všade bola tá hnusná tekutina "Stále som teeneger." usmiala som sa a na štekloch odráčala von s ich domu. Nečakala som že Carmen Noaha pustí ma odviesť. Za prvé som pod ich úroveň, za druhé som sa tam vyziapala na celú tú ich rodinu a za tretie asi už má Noah po večerke. Ako sa dostanem domov? Taxik ma nezobere keď som ponorená v zkazenom mlieku. Doslova.
Celá je to všetko na hlavu. Áno, možno som to prehnala ale oni tiež. Nechápem ako mohol Noah len tak pozerať, čo sa asi bude diať? Som výbušná a povedala som to Noahovi takže ma mohol z tohto celého ich kruhu rodiny vynechať. Posadila som sa na lavičku oproti nijakému parku. Pouličné lampa bola presne nadomnou takže každý kto išiel okolo si ma mohol obzrieť. Mohla som vedľa seba zapichnúť ceduľu "Skyler a jej skazené mlieko.", naozaj úžasné. Najhoršie že som bola premočná na kosť a celé toto chladné večerné počasie Londýna mi iba zvyšovala moju ľudskú teplotu. Mobil som si zabudla o Noaha čo je najlepšia čerešnička na torte akú mi mohol život dodať. Ja sa v ich domu neukážem ani za milión.
Nemám ani tušenia ako dlho to už trčím. Určite niečo vyše hodiny ale je lepšie byť tu ako ešte viac zablúdiť. Pomaly ma však opúšťajú moje viečka. Asi tu dnes zaspím, ako čistý bezďák. Nastáva posledná minúta nádeje že sa tu ukáže Spider-man a svojou sieťou ma unesie do svojho úžasného hniezda lásky kde budem po zbytok môjho života vychovávať našich mutantov človeka a pavúka. Lavička pri ceste zrazu spadne pod veľký tieň a oproti mne stojí veľké čierne auto. Ďalšie auto ktoré bude žiadať moje služby? To už bude piate. Stiahol okienko a moje premrznuté zmysli absolutne nereagovali na výzor ani nič podobné. Len viem že mal okuliare tmavej farby.
"Nič neponúkam." ozvala som sa.
"Si premrznutá." uchechtol sa. Niečo mi to hovorilo.
"Fakt?" povedala som ironicky.
"Nastúp." prikázal.
"Nie." povedala som raketovo.
"Ruže sú červené, fialky modré, Calum moje meno je, Skyler zachránena bude." vyskočila som. Najrychlejšie som sa presunula na miesto spolusediaceho. Zabuchla som a vydýchla.
"Moc sa to nerýmovalo." usmiala som sa.
"Ale pre teba to boli tie najsladšie slová." zase ten úškrn.
"Prečo máš okuliare? A odkiaľ si vedel kde som?" vysypala som otázky a viac si pritiahla kabát ku telu.
"Okuliare lebo mám tak trošku zlé vzťahy s kurvami z tejto štvrte a ako vravím, kamárati hľadali kurvy a našli teba." usmial sa.
"Zlé vzťahy?" zdvihla som jedno obočie. Úžasný dar od boha.
"Jedna baba, pretiahol som ju a trošku to brala vážne. Najlepšie bolo že nemala ani 15." zase ten sprostý úškrn.
"Aha." jednoduchá odpoveď.
"A ty?"
"Noah."
"Ten snob? Že ma to neprekvapuje."
"Býva s rodičmi." zasmiala som sa.
"Preboha! Veď má...koľko si to vravela? 32?" vedel že to nieje pravda ale aj tak sme sa začali smiať. "Ešte by mi ťa nabúchal." dodal čo náš smiech zosilnilo.
"Má 24!" musela som ho opraviť. "A nieže nabúraš!" varovala som ho no smiech sa stále rozliehal po aute. "A vďaka." povedala som už vážne na čo sa prestal smiať.
"Nemáš za čo." dodal chladno no ja viem že ho to zahrialo pri srdiečku, alebo vtákovi.
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...