Bar

680 63 0
                                    

"Nič si necítim." rýchlo vbehla Ellie do kúpeľne a ja za ňou. Mokré veci sme si zavesili na radiator. Vyhnala som Ellie z kúpeľne a osprchovala sa. Proste som si spravila hygienu. Keď som vyšla tak už bola Ellie v kúpeľni. Dnes sa potrebujem vyspať a keďže je len osem tak to je idealne na dobehnutie tej včerajšej noci.

Rýchlo som zaspala a nestihla ani Ellie vyliezť z tej kúpeľne. Buď som bola ja moc rýchla alebo ona moc pomalá.


"Zase spí, ju nikto nezobudí...kurva...prečo?...." počula som len pár nadávok a komentov na moju adresu.

"čo sa deje?" spýtala som sa zvierajúc mobil v ruke.

"nič, len ťa neviem zobudiť." dodala Ellie.

"Prepáč." povedala som a nasmerovala si to k rozvrhu. "Prvú mám Chemiu. A ty Fyziku." povedala som zatiaľ čo som snažila dať prečo moje neposlušné vlasy z moje tváre. "Máme ešte hodinu a pol." zkonštatovala som podľa času na mojom mobile.

"To je dobre nakoľko včera sme to nestíhali.

*klop klop*

"Aj ty si to počula?" spýtala som sa Ellie.

"Hej." povedala a neochotne prešla ku dverám ktoré otvorila.

"Zdravím dievčatá!" ozval sa hlas chalana. Práve sa nám tu nasáčkovala Calumova banda.

"Čo tu kurva robíte?" spýtala sa ich Ellie. Ja som len vypleštila oči a ihneď sa zamkla v kúpeľni. Ellie mala už legíny a tričko, bola namaľovaná a z jej úst nepáchlo ako zo žumpy. Začala som sa maľovať a spravila si hygienu.

"Čo tam toľko trčíš?" spýtal sa súdiac podľa hlasu Calum.

"Snažím sa skrotiť svoje vlasy." vravela som zatiaľ čo som si ich dávala do copu. Hotová som vyšla a všetky pohľady padli na mňa. "Vy ráno nerobíte hygienu?" spýtala som sa ich blbo.

"Hej ale nie 15 minút!" zhúkol Ash.

"Ja som baba a vy chalani." upresnila som to a zohla sa po veci do kufra. V tom som pocítila cudziu ruku na mojom zadku. "Hej!" rýchlo som sa otočila, všetci sa smiali až na Ellie, ktorá ukazovala na Caluma.

"Ruky preč mám chalana!" vypadlo zo mňa na čo všetci s tíchli a úsmev kam si zmizol. Ellie na mňa tiež vypleštila oči. Viem že by som nemala klamať ale toto bolo už moc. "Čakaj ma prosím." povedala som Ellie zatiaľ čo som vošla do kúpeľne kde som si dala priesvitnejší sveter a leginy. Obula som si Vansky čierne a navrch rozťahaný sveter. Vyšla a všetci poslušne sedeli na mojej a Ellinej posteli.

"Ideme?" spýtala som sa Ellie čo samozrejme pozrethli aj chalani.

"Môžme ísť s vami?" spýtal sa Luke. On mi vlastne nič neurobil, nikto z nich mi vlastne nič neurobil to len Calum musí vynikať.

"Jasné." usmiala sa na nich. Všetci sa naraz postavili a vyšli dvermi na chodbu. Zamkla som a smerovali sme na raňajky.

Keď sme prešli školský bufet tak na nás chalani zmetene pozreli.

"Ale bufet je tam." ukázal na bufet, vlastne na radu Mike.

"Fakt?" ironicky som povedala. "Ideme inde, tu je ako vidíš plno." povedala som a smerovala s Ellie mimo areál a chalani poslušné za nami.

"No...a...kde?" spýtal sa sekavo Mike.

"Coffe day." povedala Ellie.

Cesta prebehla v tichu. Zabočili sme do kaviarne kde išli pochopiteľne chalani za nami. Sadli sme si na teraz už 6 miestne miesto. Zachvíľu prišla Sophia.

Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now