"Nemáš za čo." dodal chladno no ja viem že ho to zahrialo pri srdiečku, alebo vtákovi.
Cesta prebehla v smiechu. Vyrozprávala som mu všetko a on ako správny chlap, sa rehotal. Super. Ale aj som sa pridala. Konečne sme prišli pred internát. Už sa teším na sprchu.
"Vďaka sa odvoz." zabuchla som dvere od auta.
"V pohode." usmial sa.
"Potom ti operem poťahy. " zaškerila som sa. Všetko to mlieko stieklo na sedačku.
"Keby som riešil každý vľak v mojom aute tak mám už založený účet v prádelne." zasmial sa. Dúfam že myslí fľaky od jedla a tak.
Vyprevadil ma ku mojej izbe. Stáli sme tak ako sochy. Bola som mu čelom a chrbtom mojim dverám. Nemám ani tušenie čo povedať. Ďakujem? To som už vravela. prečo proste neodíde? Prečo tu stojí? Chce aby som mu zavrela dvere pred nosom? Calum! Si komplikovanejší žena!
"Ehm..." prvý krok, teraz je to už na ňom. Buď taký milý a doplň ma.
"Skyler..." vydýchne. Dramatická pauza? Asi hej. "...prepáč." povedal to, úprimne. Moc to nechápem, veď to on ma vyslobodil z tohto celého a ešte sa mi prepáči. Veď vravím, komplikovanejší ako žena. Bola som ticho. Neviem čo povedať. Neviem akú reakciu chce čakať a neviem aká bude jeho odozva na moju reakciu. Stáli sme tam asi 5 minút v tichu. V trápnom tichu. Každou sekundou ma začali bolieť nohy takže som skončila opretá o dvere. On len sledoval podlahu. O čo tomu chlapovi ide?
Zrazu zdvihne pohľad. Priamo prepichne moje oči a moja reakcia je prekvapená. Nechcem nič hovoriť aby som to neprerušila. Ruky zdvihne a položí ich vedľa mojej hlavy s každej strany a pobozká ma. Všetko sa to udialo tak rýchlo. Nebránila som sa, to nie. Bolo úžasne ale pri predstave čo ďalej ma zamrzelo. Moja odpoveď však prišla rýchlejšie ako som myslela. Calum proste prestala odišiel. Utiekol? Chcel aby som si to uležala v hlave? Chcel si proste dokázať že mu žiadna neodolá? Oh bože!
Calum sa stratí v chodbe a ja prejdem do izby. Ellie spí a ja po špičkách prejdem do kúpeľne. Zmyjem zo seba mlieko a dobrú noc. Nerozmýšľala som nad tým, proste chcem spať.
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanfictionŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...