"Vlastne už ani nie. Ale je to moja minulosť." zase ukázal svoj úsmev. Zdvihla som na neho obočie. Asi nebude mať 18. "Volám sa Noah a mám 24. Pracujem ako manažér, rodinný podnik." pozrel mi do očí. Tie jeho mi pripomínali nebo. Vôbec som nehľadela na to že je to 24-ročný manažér, s pravdepodobne bohatej rodiny s dokonalým výzorom.
"Som Skyler. Mám 17 a študujem."usmiala som sa na neho.
"Hmm...takže študentka." zase sa usmial.
"Bude to problém?" zdvihla som na neho obočie.
"Kdeže." bože on je dokonalý!
Takto sme prekecali celý večer. Bavili sme sa o jeho rodine. O mojej rodine. Proste sme sa rozprávali ako keby sme boli dlhoroční priatelia aj keď sme sa poznali zhruba hodinu. Pri každej vete môj cit ku Noahovi silnel a nebojím sa povedať že k nemu cítim niečo viac ale niesom si istá či je to láska. Nechcem skončiť so zlomeným srdcom aj keď Noah na to nevyzerá. Nakoniec som našu konverzáciu ukončila vetou že sa musím ísť učiť. Nemusím, nakoľko som celý deň strávila za učebnicami ale musím si spraviť poriadok v hlave.
Nakoniec sme si vymenili čísla a dohodli si stretnutie, no vlastne rande. Zajtra večer. Keď to poviem Ellie, tá bude čumieť. Mňa chce nijaký chalan! Jediný chalan ktorý ma kedy chcel bol John Jeson, mala som strojček a bola ostrihaná podľa hrnca. On nebol na tom o nič lepšie, tiež ma strojček ale taký ten cez celú hlavu a to nehovorím o tom že sme mali 12 a on sa rozhodol že ma zbalí tak že mi napíše lístoček a hodí ho do skrinky. Neverila som že toľko gramatických chýb môže niekto urobiť len v pár vetách. Najviac ma dostalo že moje napísal "Zgiler". Chudák, písal slová tak ako ich hovoril. Ale aspoň sa mi tam priznal že chce pracovať ako psí psychológ. Wow, fakt som myslela že hlbšie klesnúť nemôžem. Vďaka bohu Noah mi ukázal že asi zaujmem aj iných chlapov ako len psích psychológov.
***
"Kde si bola?!" vybehla na mňa Ellie hneď ako som otvorila dvere. Okei, je 9 hodín ale je to môj život nie?
"V Coffe Day. Ty si sa totižto na mňa vysrala a ja som si musela vystačiť sama." zložila som sa na posteľ. "A zajtra večer nič neplánuj. Jeden chalan ma pozval na večeru." dodala som a pomaly sa vyzliekala.
"Chalan?" priskočila ku mne do postele Ellie. Bola celá nadšená.
"Malo by to byť snáď dievča?" pozrela som na ňu ironicky.
"Ako sa volá? Je pekný? Chceš sa sním vyspať?" zvážnela pri poslednej vete.
"Čo?!" neveriacky ale stále s kľudom sa na ňu pozrela. Prehodila som bundu cez Ellie na zem a posadila sa. Ellie to zopakovala. "Volá sa Noah. Je tot en najdokonalejší chalan na svete a nie. Teda zatiaľ." dala som si prameň vlasov za ucho. Neviem či sa s ním chcem vyspať. Veď ho poznám len deň.
"Všetko dobre zváž." pohrozila mi Ellie.
Zdvihla som ruky do obranného gesta. Zvyšok večera sme prekecali o Noahovi čo mi až tak nevadilo. Ellie sa pýtala na všetko, a ja som koľko krát nevedela odpoveď.
***
"Ideme?" obrátila som sa na Ellie ktorá si viazala šál okolo krku. Ideme na raňajky do Coffe Day.
"Jasné." upravila si okuliare a už sme šli. Netrvalo dlho a už sme sedeli za stolom. Na moje šťastie z celou Calumovou bandou vrátane jeho. Fakt zlý, priam hrozný pocit ale čo som mala robiť? Mala som sa od nich odtrhnúť? Celú konverzáciu o zajtrajšej písomke z Matiky som presedela a matne sa zapájala do konverzácie.
"Čo máte dnes večer na pláne?" prehlásil Mike.
"Sky má rande." odpila si Ellie. Všetci na mňa vypulili oči.
"Tiež mám právo si vyraziť!" povedala som a obránila sa.
"Kľud. Želáme ti to." objal ma Ash, ktorý sedel vedľa mňa. Aha, ok. Nikdy som s ním neprehodila viac ako len 5 slov a teraz mi prejavuje náklonosť najlepšieho priateľa?
"S kým?" spýtal sa surovo Calum. Sedel oproti mne a mal ruky založené na hrudi. Niekto predsa len nepraje.
"Čo ťa do toho?" vybehla som na neho tak tiež surovo a tým striasla Ashove ruky z môjho pása.
Čo je kurva jeho do toho? Je to môj život, nie?"Noah, bohatý manažér." usmiala sa Ellie začo si vyslúžila zabijácky pohľad.
"Takže si siahla po rozmazlenom zbohatlickom manažérovi?" uchechtol sa Calum.
"Určite to bude s ním lepšie ako s tebou." odpovedala som a všetky pohľady vrátane Calumovho preskočili na mňa. "Ja si aspoň vyberám jedneho na celý život a nepobehujem po baroch aby som si zohnala nijakú lacnú kurvu." povedala som a priam vo mne vybuchla sopka. Calum nebude Noahovi siahať ani po členky tak nech sa do toho nesere.
"Láska je len pre takých naivných ako ty. Ten tvoj má koľko 40? Keď už má zamestnanie. Nieje náhodou ženatý?" rýpal so mňa ako do hovna.
"Nieje ženatý!" postavila som sa a div že sa mi neparilo z uší. "Ty len žiarliš! Žiarliš že som sa odmitla z mieriť s myšlienkou že by sme spolu mohli niečo mať! Strč sa! Jediný kto ma dostane do postele bude Noah!" priam som zjapala a vybehla s kaviarne. Čo sa to práve stalo? Som hrozná. Naozaj si neviem predstaviť ako sa to celé teraz bude vyvíjať. Možno som to trošku, trošku dosť prehnala ale on si začal a za svojim slovom si budem stáť. Takže sme zase ja a Calum pohadaní. Nechápem oč o mu ide! Ale ja ho nepotrebujem. Nech sa zadrbáva zo štetkami a mne dá pokoj. Mám svoj život a milujem ho, bez neho aj s ním.
Opäť budem rada za koment alebo votes :)
Ďalšia časť napíšem keď tu bude 5+ votes :)
♥
YOU ARE READING
Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončené
FanficŽivot na internáte je plný nových dobrodružstiev. Ako napríklad brat vašej spolubývajúcej, ktorý je chorobne závislý na sexe a tak nejak máte pocit, že ho začínate mať rada aj napriek tomu, že ste zadaná. Alebo máte len hlučných susedov. Možnosti je...