Rande 1/3

538 47 3
                                    

"Nieje ženatý!" postavila som sa a div že sa mi neparilo z uší. "Ty len žiarliš! Žiarliš že som sa odmitla z mieriť s myšlienkou že by sme spolu mohli niečo mať! Strč sa! Jediný kto ma dostane do postele bude Noah!" priam som zjapala a vybehla s kaviarne. Čo sa to práve stalo? Som hrozná. Naozaj si neviem predstaviť ako sa to celé teraz bude vyvíjať. Možno som to trošku, trošku dosť prehnala ale on si začal a za svojim slovom si budem stáť. Takže sme zase ja a Calum pohadaní. Nechápem oč o mu ide! Ale ja ho nepotrebujem. Nech sa zadrbáva zo štetkami a mne dá pokoj. Mám svoj život a milujem ho, bez neho aj s ním.

***

"Nestíham." hľadám svoj mobil.

"Mobil?" spýtala sa spoza knihy Ellie. Fakt že za mňou bežala z kaviarne som zobrala ako odmenu že som s ňou preplakala a vlastne prejedla celé to obdobie ako ju Luke "podvádzal".

"Áno." zdvihla som perinu. Kde je ten blbý mobil? Noah má prísť za 10 minút a ja som není ešte ani obutá aby som podpätkom nespravila diery do podlahy, sme radi že sme sa neprepadli na ďalšie poschodie.

"Nenechala si si ho v kaviarni?" spýtala sa a napravila si okuliare, no zrak nezpustila z knihy. Vystrela som sa. Buchla si ruku o čelo a zavrela oči. Som hrozná krava.

"Áno, áno Ellie nechala." pozrela som na hodiny. 5 minút to do kaviarne neprebehnem, nehovoriac o tom že ho musel niekto zobrať. "No už nemám čas. Mohla by si zavolať chalanom či ho nezobrali? A ak hej tak by si mi ho mohla vyzdvihnúť." pozrela som na ňu.

"Jasné." prikývla a som si istá že to urobila len preto aby sa vyhla zbytočnému proseniu.

"Vďaka." obliekla som si kabát. Mala som na sebe moje čierne šaty a to prekryla čierným kabátom a opätkami od Ellie. Nechápem ako som si mohla dobrovoľne nasadiť opätky.

Zišla som schody a bez nijakého zakopnutia som sa ocitla pred internátom. Prešla som cez bránu a uvidela biele BNW. Zastala som. Čo ma prekvapuje? Noah je bohatý, nemohla som čakať že pôjdeme MHD ale onemela som. Zrazu vyšiel vysmiaty Noah, no ja som stále stála. Prišiel ku mne.

"Veľmi ti to pristane." povedal načo som sa na neho usmiala.

"Ďakujem." začervenala som sa. Otvoril mi dvere a ja som sa pohla na sedadlo. Kožený interiér ma zaujal ako prvý. Noah si potrpí na luxus. "Kde ideme?" spýtala som sa.

"Reštaurácia Royals." odpovedal a dupol na plyn.

"Tú nepoznám." zhrbila som obočie. Jasné že ju nepoznám, jedinú reštiku ktorú poznám je tá kde som sa snažila dať dokopy Ellie a Luka.

"Áno, tú nepozná nikto." uškrnul sa.

"Nechápem." zdvihla som obočie a pozrela si ho z profilu. Oblek a dokonalé oholené strnisko, nemožno poprieť že Noah je naozaj sexy ale mám pocit že niečo chýba.

"Uvidíš." zapichol do mňa pohľad a hneď ho zase vrátil na cestu.

Kde asi pôjdeme? Vzhľadom k tomu že je to Noah tak je možností niekoľko. Cesta trvala asi 15-minút. Nakoniec sme vošli na cez veľkú bránu ku nijakému domu, predpokladám že k jeho domu. Jeho dom je v luxusnej štvrti a tak netreba hovoriť že jeho dom vyzeral ako obálka časopisu Hollywood.

Opäť mi otvoril dvere a ja som ochotne vyšla z auta. Chytil ma za pás. Toto bude zábava...


Najkratšia časť akú som napísala :D viem že je moc krátka ale musela som niečo pridať aby ste vedeli že stále žijem :D

Takže sa nebojte že nedopisujem ale nemám čas, škola a všetko okolo. Najnovšie budem pridávať len takéto kratšie časti ale nebojte sa dej bude aj tak úžasný. Už sa idem venovať len tomuto príbehu lebo Bad, bad girl je konečne dopísaný :D (ale nezverejnený celý). :)



Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now