Hra

502 47 0
                                    

Calum sa stratí v chodbe a ja prejdem do izby. Ellie spí a ja po špičkách prejdem do kúpeľne. Zmyjem zo seba mlieko a dobrú noc. Nerozmýšľala som nad tým, proste chcem spať.


Ráno ma zobudila Ellie. Nič som jej nevravela. Nebrala som to za potrebné. Ale za to som si začala dávať dokopy myšlienky. Ja+ Calum = pusa. Pusa + Calum = Láska? .Rovnica tak jednoduchá a pritom tak ťažká. Proste som vedela že sa musím s Calumom porozprávať. Tým sa celá vec uzavrie. Niesom zamilovaná! Teda aspoň dúfam. V škole však Calum chýbal a Luke nič nevedel. Mike a Ash sa zhodli že sa poobede objaví v Coffe Day, takže sme sa celá "partia" dohodli poobede na Coffe Day. Ešte neviem či si odtiahnem na wc alebo tak ale rozhovor padne a je mi jedno, kľudne aj pred celou kaviarňou, zase.

***

Prišli sme do kaviarne. Na moje prekvapenie tak sedel. V zadnom stole pre dvoch, ako vždy. Hral sa na mobile. Všetci si prisadli a hneď sa začali rozprávať. Len ja a Calum sme boli ticho. Na mobile som teda bola aj ja.

"Skyler!" prebrala ma Ellie. Obrátila som sa na ňu. Kývla na hlavou na nijaké dievča oproti mne. Čierno vláska so zelenými očami.Krásny úsmev a ramená v objatí Caluma.Zlý pocit. Veľmi zlý. Rovno mi vrazil šíp do hrude. Najprv sa bozkáva a potom sa tu ukáže s ňou? Nasrať sa a odísť? Nie, nechám mu to vyžrať, nesmie vedieť že...žiarlim.

"Som Diana." usmiala sa.

"Skyler." opätovala som jej úsmev. "Ty si Calumova priateľka?" nedaj poznať šialený záujem Skyler!

"Áno." dala mu pusu na líce. Calum sa blbo a uštipačne usmieval. Hrá sa somnou a naťahuje ma. Ako úžovka, myslí že ma to položí.

"Konečne niekoho má. Žiadna ho totižto nechcela." moje vnútro sa smeje. Diabolský smiech.

"Aha...No...ty máš priateľa?" spýtala sa. Znepokojila. Nechápem prečo.

"Áno, má 24 a volá sa Noah. je to mladý vzťah ale znie to fajn, nie?" obrátila som sa na Ellie. Začala som menšiu výzvu.

"Ty a on?" zdvihol svoje husté obočie Calum.

"Žiarliš?"

"Ak si si nevšimla mám priateľku."

"Sexuálne hračku." a odišla som. Koniec debaty. Na vonok som škodoradostná ale z vnútra už viem že ho milujem. Viem to. A viem že to na neho nemôžem vybafnúť. Potrebujem Noaha.


Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now