Vyšlo to?

567 53 0
                                    

"Ver mi." povedal pozrel na mňa. Dobre, oči mal fakt úžasné.

"To som už počula." zamrmlala som si. Asi to nepočul, nakoľko si zachoval pôvodný úsmev. Nespúšťal oči zo stolu kde mal sedieť Luke a Ellie.

Čakali sme tam už 15 minút. Výčitky sa mi vryli pod kožu a nemala som ani odvahu dať si jedlo. Jedlo bolo totižto obyčajný vývar, mäso a ryža. Áno, vyzeralo to chutne ale pocit viny ma vravel nech zomriem hladom zato čo sa práve snažím urobiť.

"Nebudeš to jesť?" spýtal sa Calum zatiaľ čo sa napchával.

"Nie." zamrmlala som a hrala sa s rukami v lone pod stolom. Môj pohľad spadol na moje nohy.

"Neboj prídu." povedal zatiaľ čo si utieral getlemensky pusu.

"Ja viem." vydýchla som nehnúc s mojím pohľadom.

"My o vlku a vlk za stolom." prikrášlil si prirovnanie Calum. Škeril sa ne stôl niekde vpredu, čo ma donútilo sa tam pozrieť. Luke si sadal v obleku a prezeral menu. V tom ma napadla otázka.

"Čo si vlastne povedal Lukovi?" spýtala som sa a pozrela na Caluma.

"Že som mu vybavil pohovor vo firme a ten sa koná tu. Dokonalé, nie?" položil si rečnícku otázku. Aj keď uznávam mal to vychytané.

"Ale rezervácia je na meno Skyler." povedal som a zdvihla jedno obočie.

"Skyler, je čistou náhodou jeho zamestnávateľka." a dal úvodzovky nad zamestnávateľka.

"To znie fajn." povedala som a nahodila úsmev. Luke je asi naozaj tak sprostý ako to vypadá. Ale zase, náhoda je blbec. Z ničoho nič kráčala k stolu Skyler. Mala na sebe nijaké mne neznáme šaty, ktoré jej teda dobre sedeli. Smerovala ku stolu sledujúc svoj mobil takže si sadla za stôl. Práve zdvihla pohľad. Bolo napínavé sledovať ich reakciu.

Luke otrhol zrak od jedálneho lístka a pozrel na Ellie. Bolo poznateľne že sú prekvapení. Bez jediného slova sa Ellie zdvihla a začala kráčať preč.

"Volaj chalanom." povedala som a rýchlo Calumovi, ktorí ich vytáčal. Netrvalo dlho a Luke sa tiež zdvíhol a s rýchlim krokom išiel tiež preč. Presklené steny nám ukazovali čo sa deje vonku. Luke išiel za Ellie, presne podľa plánu. Otočila som sa na Caluma, ktorý nechával na stole niekoľko libier. Rýchlo sme sa postavili a prebehli tiež rýchlim krokom von. Stratili sme ich. Teda aspoň očne ale Ellie začala kričať, čo sa nedalo prepočuť. Začali sme bežať. Skurvené opätky však robia svoje. Nespadla som ale nemala som od toho ďaleko.

"Chalani sa jej nemali dotýkať!" pozrela som zmetene na Caluma, ktorého pohľad bol nečitateľný. Skryli sme sa za koše slepej a tmavej uličky. Ellie utekala do nej a za ňou 3 chlapy. Síce neviem ako boli oblečený Mike a Ash ale asi ťažko takto. Mohutné telo, zarastené brady a celkom tmavé čiapky. Toto nieje dobré. "Musíme zakročiť!" povedala som vydesene na Caluma.

"Počkaj." schytil ma zovrel do objatia, keď som chcela vstať pomedzi koše.

"A načo? Na spasenie?!" pozrela som na neho so slzami v očiach. Moja najlepšia kamoška je medzi chlapmi, ktorí priam slovo znásilnenie majú vytesané na čele.

"Na hrdinu." usmial sa Calum a uvoľnil zovretie. Pozrela som sa jeho smerom a videla ako Luke zrovnáva so zemou posledného z troch chlapov. Úsmev sa vryl aj do mojich líc. Luke zobral vyplašenú Ellie pod ramená a celú roztrasenú je viedol niekde, asi na internát. Keď už zašli tak sme sa postavili. Chlapi sa pomaly ale iste začali preberať a tak sme s Calumom vypadli.

Usúdili sme že nebude bezpečné spať na svojích izbách. Predsa len síce nevieme ako to doapdlo ale čo ak sú stále nasratí a keď zaspíme tak nás zabijú? Nebudeme riskovať. Calum vytiahol kľúč a mi sme vošli do izby Asha a Mikea. Boli oblečený v tričku a boxerkách. Calum im poslal SMS-ku že to padlo a majú prísť na svoju izbu. Očividne sa už udomácnili.

"Kde ste kurva boli?" spýtal sa rozzúrene Calum. "Ide o moju sestru!" zhúkol ešte silnejšie. Len som sa prizerala ako sa Mike a Ash boja. Calum bol nahnevaný a očividne vyvoláva aj vo svojích nalepších priateľov strach.

"Pomýli sme sa blok." zamrmlal Mike na posteli. Ash za počítačom sledoval svoje nohy, ako aj Mike. Bolo vidieť že ich to mrzí.

"Pomýlili?" spýtal sa neveriacky. Naozaj kričal a bála som sa že ich udre. Nepotrebovala som to vidieť tak som sa potichu vytratila do kúpeľne kde som si spravila hygienu. Dúfam že sa dala Ellie dokopy s Lukom. Uznávam že sa to vymklo kontrole ale Ellie žije a pravdepodobne zaspáva v náruči Luka tak čo sa radovať? Vyšla som už s hnedými vlasmi z kúpeľne. Mala som na sebe oblečenie, v ktorom som prišla a tak budem aj spať. Síce neviem kde ale nevadí mi ani zem. Keď som vyšla z kúpeľne tak som uvidela chalanov ako sa smejú na posteli. Asi sa to urovnalo.

"Takže, Sky. Luke nám volal že dnes spí u Ellie. A tiež mám odkázať že si aj s Calumom mŕtva ale to je nepodstatné." dohovoril Ash a všetci sa začali smiať. Samozrejme okrem mňa. Ellie ma zabije, vedela som to.

"Ale noták, ešte vám poďakujú." buchol mi do ramena Mike. Posadila som sa k ním na posteľ a sedela. Bola som na mobile a hrala Poua. Nebavili ma reči o tom kto je dobrý v posteli. Vlastne ma to nai nezaujímalo. Nakoniec som zaspala v posteli Asha. Mike a Ash sa potlačili na Mikeovej posteli a Calum na zemi. Ďakujem chalanom že sa potlačili aby som bola ja v pohode. Zaspala som s dobrým pocitom že som pomohla kamoške, teda aspoň dúfam.


Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now