Po škole!

708 60 0
                                    


"Super." zamrmlala som si ironicky pre seba a sklonila hlavu od dverí. Chalani si ma asi všimli nakoľko si sadli hneď za mňa. Išla som prasknúť. Veď majú kopec voľného miesta a takí ako oni vždy sedia vzadu nie? Dúfam že ma nebudú otravovať. Nakoľko ja na rozdiel od nich mám v pláne zmaturovať.

Ani neviete aké bolo ťažké počúvať profesora ako vykladá látku, nakoľko chalani za mnou neustále kecali a tak som sa musela spoliehať iba na moje schopnosti odozrievania z pier.

"Chcem tu Skyler pretiahnúť." povedal Calum. To už viem fakt rozoznávať ich hlasy? Otočila som sa dozadu a Luke aj s Calumom vybuchli do smiechu, kdeže, žiadny tlmený smiech ale rovno sa rozrehotali na celú triedu.

"Luke, Calum a Skyler dnes po škole!" zahlásil učiteľ. Som tu prvý deň a hneď po škole! Ja ich zabijem.

"Veľmi pekne vám ďakujem!" povedala som ironicky a oni sa zase len zasmiali.

"Ak ťa to ukľudní tak sme len chceli vedieť či nás počúvaš a očividne áno." naklonil sa ku mne a šepkal mi do ucha Calum.

"Nepočúvala som, len reagovala na svoje meno čo som pochopiteľne nemala robiť!" povedala som a začala sa baliť nakoľko zazvonilo a ja som ich už nemohla vystáť. Keď som vychádzala z triedy tak mi pohľad padol na mávajúcu blondýnu Ellie. Dobehla som k nej.

"Tak ako prvá hodina?" spýtala sa natešene Ellie.

"Hrozne. Som po škole! A to len preto lebo tvoj podarený brat a Luke zahlasíli že sa chce somnou Calum vyspať na čo som pochopiteľne reagovala! Učiteľ ma nechal po škole lebo milí chlapci vybuchli do NEtlmeného smiechu." dokončila som svoj rozzúrený monológ.

"Wow, no pekne ale ak ťa ti pomôže tak Calum a Luke sa tam neobjavia." povedala kľudne Ellie zatiaľ čo sme prechádzali chodbami a brodili sa študentmi.

"To mi fakt pomohlo." povedala som ironicky. Ale mala pravdu aspoň tam strvdnem bez nich, ešte by z toho bol ďalší prúser.

"A aby si sa nenudila tak budem po škole aj ja." povedala a to sme už vchádzali do triedy.

"Ako to myslíš?" spýtala som sa jej zatiaľ čo sme sa usadili do stredného radu.

"Nechám sa dať po škole! Budem celú hodinu spievať. Nielen že si zaspievam ale budem s tebou." dodala s úsmevom.

"Ďakujem." vďačne som sa na ňu usmiala a ona mi úsmev obetovala.

Hodina prebehla v celku v kľude až na menšiu hádku Ellie a profesora na téme Prečo si nemôžem spievať? Ellie vyšiel plán a tak sme obidve po škole. Celkovo sme sa dnes snažili vyhýbať Calumovej bande. Na Dejepise som ale aj tak videla Mikea ale ten si ma nevšimol, zúfalo tam totižto balil nijakú babu. Potom čo ho rázne odmietla tak že to zozjapla na celú triedu to asi Mikeovi došlo, chvíľkami mi ho bolo vlastne aj ľúto.

***

Kráčame do triedy kde je ceduľka na dverách "Po škole" . Hneď keď sme vošli tak sme zistili že trieda je prázdna.

"To sme asi len my po škole." povedala Ellie a posadila sa do lavice.

"Je prvý deň školy, iba my sme po škole." povedala som, vlastne zamumlala a posadila sa do vedľajšej lavice ku Ellie. "Kedy príde učiteľ?" spýtala som sa Ellie, ktorá vyťahovala knihu z tašky.

"Nikdy, teda občas sa tu zjaví ale nebude tu s nami furt." povedala a už listovala knihu.

"Som hladná." povedala som a potľapkala som si po svojom bruchu.

Infinity {SK} [c.h.] (5SOS) dokončenéWhere stories live. Discover now