Can'ı adamlar bulamıyordu.Mehmet yoktu ortalıkta.Bende hızlıca mehmetin dedesine gittim.Bunlarda burdaydı...
Mehmetin dedesine bir kaç sorular sormuştum.
Bu gücleri nasıl geri çevirebiliriz ?
Adamlar bizi niye arıyordu ? sorular sorduk.
Mehmetin dedesi;
1.Bende fiziksel bir güç olmadığından nasıl çevirceğimi bilmiyorum.Sihirli eve gidip orda bir araştırma yapabilirsiniz.
2.Sizdeki güçleri almaya çalışıyorlardı böylece dahada güçlencektir.
Dükkandan çıkıp hızlıca perili eve gittik.Perili evin ilk katlarını önceden baktığımızdan birşey olmadığını biliyorduk.Can'ın uçma yeteneğiyle üst kata çıkıp.Aradığımız şeyi bulmuştu.
Kitabı,aşağa indirip...
Kitapta gücü çevirmek için şu sözü söylemeliyiz diyordu.
"Geri çevir, Geri çevir, Geri çevir, "
Can ve Ben söylemiştik bu sözleri.Eski hallerimize dönmüştük sonunda...
Güçlerimizi kazanmak içinde...
İçtiğimiz iksirin adını 3 kez söyledikten sonra gücümüzü kazanıyormuşuz.
Hava kararmak üzereydi hızlıca evlerimize gittik.Annem akşam yemeğini hazırlıyordu.
"Nerdeydin ? Bu saate kadar..."
Hiç ! Arkadaşlarımla birlikteydim.
Odana çık üstünü değiştir.
Tamam Anne...
Üstümü değiştirirken babam gelmişti.Akşam yemeği yemek için aşağa indim.Yemeke hiç sevmediğim yemekler vardı.Yemeği yedikten sonra odama çıktım.5 dk sonra emre odama gelmişti.
Bu gün ne yaşadınız ?
Herşeyi bildiğinden bunlarıda anlatmıştım.Beyaa şaşırmış gözüküyordu.
Beni de götürün bende iççem...Benimde güçlerin olsun.
Ben zorunda kalmasam içmezdim.
Yani, HAYIR
Ya, of ! yaa...
Emre' nin gitmesiyle birlikte rahat bir nefes almıştım.../////////////
Uyku tutmamıştı.Su içmek için mutfağa gittim.Suyumu içtikten sonra odama çıkarken bahçede 3 adam gördüm.Hızlıca dolabın arkasına saklandım.Bizi takip eden adamlardı.Kapının gıcırtısını duydum.Kalbim çok hızlı atıyordu.İçeriye girmişlerdi .Ayak sesleri kulaklarımda yankılanıyordu.Hızlıca iksirin adını 3 kez söyledim.İşe yaradığını bilmiyordum bunun için saklanıyordum.Birisi bana çok yaklaşmıştı.
Nefes alıp verdiğini duyuyordum ki bir anda dolabın,arkasına baktı.
Korkudan feleğim şaşmıştı...
Beni görememişti görünmez olmuştum.
Rahat bir nefes almıştım.
Adamlar üst katlara çıkmıştı.Bütün kapılara sessizce bakıyordu.Benim odada toplandılar.Birşeyler konuştuktan sonra evden çıktılar.YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli ev
Science FictionHayat'ın olumsuzlukların karşı bir savaş ve yılmadan bir mücadele vücüdünda ki tedirginlik içine kısılmış gibi bağırır ama sen başka ortamdaydın,sen artık çocuk değildin artık sen...