Imparotorluk

48 1 1
                                    

Lords of darkness

1600'lü yıllarda kurulmuş olan Lords of darkness imparatorluğu yaptığı katliamlarla duymayan kalmamıştı.Lords of darkness imparatorluğu çok büyük başarılar elde edip lords of light imparatorluğunu önemli topraklarını almıştı.lords of light imparatorluğu savaştan çekilmişti.Böylece savaş sona ermişti.Lords of darkness yeni yerler fethedip büyümeye devam etti.Lords of darkness imparatorlugu nerdeyse dünyadaki bütün sihir imparatorlukların fethedilmişti.Fethedemediklerin arasında lords of light imparatorluğuda var.lords of darkness imparatoru dünyadaki bütün sihir imparotorluklarını fethetti etmek istiyordu,Bunun için savaş hazırlıkları başladi.

Lords of Light

1700 yıllarında kurulmuş olan imparatorluk daha çok yaptığı okullarla tanınmaktadır.Lords of light imparatorkuğu savaş yaptığı nadir duyulmuştur.Yaptığı savaşarkıda yenmişşti.Bunun sebebi iyi komutanlara sahip olmasıdır.Bu imparotorlukta en büyük lider "yourasew"'di.Bu lider sayesinde okullar çoğaltıldı.Diğer liderlerle devam ettirdi.Bu okullar sayesinde her türlü bilgiyi biliyorlardı.

Karşılaştırma:

Lords of darkness ;

En iyi lider: Zatara

Saldırma Taktiği nasıl ? :

En uzun savaş hangisi:Lords of light

Nüfusu kaç:10 milyon

Kullandığı silahlar:Kılıç,Balta vs.

Karşılaştırma:

Lords of Light ;

En iyi lider:Kimse adını bilmiyordu... Herkes onu "Yourasew" diye bilirdi.

Saldırma Taktiği nasıl ? :Saldırı ve Yok et

En uzun savaş hangisi:Lords of kings

Nüfusu kaç:20 milyon

Kullandığı silahlar:Sihirli güç

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin