Büyük Final

99 4 0
                                    

Müdür'ün konuşmalarından sonra herkesin içinde bir tedirginlik oluşmuştu.Kimse yataklarında rahat uyuyamamıştı.Herkes bir an önce sabah olmasını bekliyorlardı.Insanlara bakarken biranda etraf karanlık olmuştu.Gözlerimi açtığımda sabah olmuş,yorgunluktan uyuya kaldığımı farketmiştim.Hızlıca kalkıp yemekhane'ye gittim ailem de burdaydı.Onların yanına gidip yemek yerken yerde bir zarf gördüm,zarf açılmasında diye uğraş verilmiş olduğu zarfın halinden anlaşılıyordu.Zarfı yemek yedikten sonra müdüre vermek için cebime koydum.Ailemin yanına gidip zarfla ilgili hiçbir şey söylemeden yemeğimi yedim.Kardeşimle biraz konuştuktan sonra ailem'den izin alıp arkadaşlarımı'nın yanına gitcem diye izin aldım.Aileme yalan söylemiştim ama zarfla önemli şeyler olabilirdi.Bunları boşverip müdürün odasına geldim.Müdürden  izin aldıktan sonra içeriye girdim.Müdüre zarfı verdim ve içinde ne olduğunu sordum.Müdür bana birkaç dakika baktıktan sonra hiçbir şey demeden zarfı açtı.Zarfta yazılanları okuduktan sonra kalın ses bir tonuyla konuşmaya başladı;Zarfta yazılanları en ince ayrıntısına kadar söyleyemem ama zarfı getirip bana verdiğin için birkaç şey söyliyeceğim.Zarfı sadık ajanım zeynep348w'den geliyor.Bu isim bir kod ama kızdır kendisi.Kız olduğuna bakma sinirli ve zeki  biridir.Zarfta zeynep348w düşman olduğumuz imparotorlukla ile ilgili bilgiler yer alıyor.Sana diyeceklerim bu kadar bu arada ajan zeynep348w savaş bittiğinde görevinden alınacağı için söyledim yine de kimseye söyleme sana güveniyorum Harun.
Tamam müdürüm deyip odadan çıktım.Kafamda birçok sorular oluşmuştu.Kafamda ki soruları düşüne düşüne ailemin yanına gittim.Ailemin yanıma gittiğimde arkadaşlarımın yanında olmadığımı farketmemişlerdi.1-2 Saat ailemle konuştuktan sonra öğlen yemeğini yemek için yemekhane gittik.

/////////////

Öğlen ve akşam yemeğini yemiştik.Herkes yataklarına yatmış uyumaya çalışıyordu.Bende zarfla ilgili soruları dışünürken uyuya kalmıştım.

////////////

Gözlerimi açmaya çalışıyordum,herkes bağırıyor etraf karanlıktı.Ne oluyor diye ışık olan yere doğru gittim.Bir anda önume binlerce insan çıkmıştı ne oluyor diye bakarken müdürün konuşmasını duydum.
Müdür:Artık vakit geldi.Bu gece savaşma vaktidir.Herkes üstüne giyinip buraya gelsin.

Uykulu halimde ailemi bulmaya çalışıyordum.Biraz ileri gittiğimde bulmuştum ailemi.Biraz konuştuktan  sonra üstlerimizi giyinmeye gittik.Üstlerimizi hızlıca giyinmiştik.Müdürün dediği yere doğru gittik.Müdür gireceğimizi yeri gösterip orda bizi bir kız bekleyeceğini söyledi.Herkes müdür'ün dediği yere doğru gitti.Değişik pis kokan tünellerden geçtikten sonra bizi bir kız karşıladı.
Kız konuşmaya başladı:Herkes beni takip etsin.Emirlere itaat etmeyen cezalandırılacak.Hadi takip edin.

Herkes sert görünüşlü kızı takip etmeye başladı.Nereye gittimizi bilmiyorduk.O sıra karşımıza büyük bir şato çıktı.

Kız ses çıkarmayın dedikten sonra kimse konuşmamaya başladı.Şato'ya yaklaşıyorduk.Nasıl gireceğimizi bilmiyorduk o sıra kız durun dedi;Ilerdeki lahımdan geçip düşmana saldırcaksınız.Benim diyeceklerini bu kadar.Benim kim olduğumu merak ediyorsanız ben "zeynep348w"

Ben bir anlığına şok olmuştum.Hiç tahmin etmiyordum bu kızın bu olacağını o sıra arkamdan biri önüne bak hadi gidiyoruz dedikten sonra ajanı düşünmeyi bırakıp düşmana odaklandım.Ajan'ın dediği gibi lahıma girmiştik.Artık düşman sahaların içindeydik.

//////////////

Sonunda savaş bitmişti.Küçük aksaklıklar dışında bir imparotorluk daha da devirmiştik.1000'e yakın ölümüz vardı.Bu savaşta birçok tanıdığım kişiler öldü.Işte Bunlar;

Arkadaşım Ahmet(Karnından kılıç darbesi)

Arkadaşım Can(Ayağından kılıç ve ezilerek vahşi şekilde.ölme)

Sihir okulu Müdürü(Okula yapılan baskında işkencelerle ölme)

Annem(Ölüm nedeni bilinmiyor)

Arkadaşlarım ve annemin ölmesi beni kalbinden kırsada bu bir savaştı ve şehit oldular.

/////////////

"Yıl 2025"

Herzamanki gibi okulda dolaşıp hatıralarını canlandırıyordum.Sınıfları dolaşırken .Çocukları benim gibi sihir öğrenmeyi çabaladığını gördüğümde duygulanıp onlarla birlikte çalışıyorduk.Eski günlerimi özlüyordum.Arkadaşlarımla yaptığım maceralar hep aklımdaydı.Müdür olunca sandalyede oturmaktan başka birşey yok .Bunun için sınıfları dolaşıp oyalanıyordum.Çocuklarla sihir çalışırken arkadan bir ses duydum;

Müdür bey Müdür bey...

Arkama baktığımda bizim uzun saçlı müdür yardımcısı olduğunu farkettim.

Müdür Y. :Müdür'um bodrum katta ölü bir insan olduğunu fark ettik.

Müdür:Siz hani.iyice bakmıştınız.

Müdür Y. :Şeyy savaşta iyice bakmıştıkda yerde çukur olduğunu farketmemişiz.

Müdür:Kaç sene burda durdu hiç koku filan almadınızmı ?

Müdür Y.Buraya kaç seneden beri girilmiyordu.Hizmetçiler burdan birşey almak için girmişler.O sira fark ettik.

Müdür: Kimse görmeden temizleyin.Bida olmasın yoksa bu kadar kolay affetmem.Senin o uzun saçlarını keserim.Anladınmııııııı...

Müdür Y.Anladım...

Kaç yıldan beri savaşın kötü izleri devam etmekteydi.Icimden keşke savaşa girmeseydik diyordum bazen ama tarihi silemeyiz.

******************************

Harun Nasıl Sihir Okulu Müdür'ü olduğunu merak ediyorsanız okuyun.

Harun savaş bittikten sonra annesinin vefati ile sihir okuluna birkaç ay gelmemişti.Arkadaşları evlerine dönmüş tek başına kalmıştı.Harun bir gece rüyasında annesini görüp müdür ol demesini duydu rüyasında.Harun bunun bir rüya olduğunu biliyordu ama niye olmasın diye düşündü ve müdür olmaya karar verdi.Harun çok çalışarak başarılarda bulunmuş bir örnek öğrenci olmuş.Yıllar geçtikçe bilgisi artmış.Şuan ki müdür olan şaşırtıcı bir şekilde kalpli krizi geçirmiş.Yeni müdür ararken üst kişiler o sıra o koltuğa ben geçtim.

Kaç aydır devam eden hikaye serimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız.Hikaye'nin konusu çok iyi bir konuşu olduğunu farkettimm bu hikaye de.Tavsiyem bida okuyup hikaye serisi'nin tadına varmanızdır.Bu arada yeni bir kitap yazmaya karar verdim.Bu kitabın daha iyi kitap olacağını temin edebilirim.

Takipte Kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin