Tuzak

844 32 5
                                    

Biranda yatak sallanmaya başladı.
Noluyor ?Deprem mi oluyor ?
Hemen kalkıp aşağa indim.
Anne deprem mi oluyor ?
Yoo deprem olsa böyle sakin dururmuyduk.
Odama çıkıp yatak niye sallanıyor diye bakmaya çıktım.
O sıra emre'yi gördüm.
Emre:haha nasıl korktun ama
Onun yanına gidip gıdıklamaya başladım.
Sokaktan bile kahkaları duyuluyordu.Emreyle oynadıktan sonra arkadaşlarımla buluştum.
Eee arkadaşlar ne yapıyorsunuz.
Ahmet :Eh işte;
Arkalarınıza hep bakın takım elbiseli biri görürseniz ıssız bir sokağa çekin adamları.
Can :Arkamızda takım elbiseli biri var.
Nee ! Hepsiniz bakmayın desem de adamların yüzlerine baktılar.
Adamların adımları hızlanmaya başladı.Bunlar aradığımız adamlar olabilir.Hızlıca ıssız bir sokaka bulduk.Adamları sıkıştırdık.Plana göre ilerliyorduk.Ahmet adamların beynine korku salcakken onlar bize sevgi düşüncesi yerleştirdi.Can ve bana etki etmemişti bizi görmediklerinden.Plan bozulmuştu.Yeni plan yaptım hızlıca.Adamlar mehmet ve ahmeti götürürken ben adamların dikkatini dağıttım.Can'da uçarak mehmet ve ahmet'i kurtardı.Adamların saldırcağını düşünmedik.Hemen Mehmet'in dedesine gittik.
Rıfkı dede :Çocuklar size söylemeyi unuttum.Siz adamları yencek güçte değilsiniz.Biranda çıkınca söyleyemedim.
Zaten yenemedik ...
Rıfkı dede :Çocuklar daha yeni öğrendiniz yetenekleri.Hiçbirşey bilmiyorsunuz kendi başınıza planlar yapıyorsunuz.Bari yakalansaydınız...
Zaten can ve ben olmasaydık yakalanmışlardır.
Rıfkı dede :Size bir yer söylücem orda güçlerimizi kullanmayı öğrenceniz.Buraya kimse izinsiz giremez.
Karşıdaki dağları görüyor musunuz orda okul.Tabi ki de ailelerinizden izin alın.
Rıfkı dede sen gittin mi bu okula ?
Rıfkı dede :Tabiki de gittim.
Bizim gibi güç kullanan var mı ?
Rıfkı dede :Gidince görceğiniz.

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin