Hızlıca dışarıya çıkmakla çığlık atmam bir olmuştu .Yerlerde kan izleri vardı.Ahmette yoktu.
Yerde parlak taş vardı.Bunu mehmetin dedesine gösterdiğimiz de
Taşı biraz inceledikten sonra
Bu taşı çok iyi korumalısınız
Neden ki?.. Ahmeti kaçırmışlardı bence bu taşda kaçıranlardan düşmüştür.
Bu parlak taş özel güçleri olan insanları korur.
Bu anlattıklarından sonra bir çekmeceyi açıp buna benzer taşı çıkarmıştık.
Mehmetin dedesi baktıktan sonra buda aynı taş.
Sadece özel güçlere sahip insanlarda bulunur.
Çocuklar bende özel güçlere sahibim.
Üçümüzde aynı şeyi söyledik.
Neeee ?!
Herkes şokta şaşırmıştı.
Benim gücüm yakınındaki biri kötü olunca bende kötü oluyorum.
Tabi ya bunun için Ahmete bakın dediniz.
Dede siz bu güce nasıl ulaştınız
Siz benim gücümü bölgesinde ahmeti nasıl kurtarcanız ?
Ahmeti kurtarmamız için tek yol sizde bir özel güce sahip olmak.Sİhirli eve girince kitabı açıp işe yarayacak şeyler bulduktan sonra için.Ben ne kadar istemesemde gitmiştik.///////////////
Sihirli eve girmiştik hemen bir kitap almıştık.Bu kitap benim kitaptekinden daha açıklıyordu.Ahmetin gücü insanların kafasına korku düşünceleri yerleştirmekti.Bizde kendimize güçler arıyorduk.Herkes istediği gücü,bulmuştu.
Can =uçma gücü
Mehmet =dayanıklık ve güç gücü
Harun =görünmezlik gücü
Herkesi güçlerinin yan etkileri vardı.
Sihirli evde bu güçleri nasıl kullanacağımız ilgili kitapları arıyorduk.Üst katlara çıkamamıştık evin.Sonunda bununla ilgili bir kitap bulmuştuk.Kitapta 3 saat sonra hangi güçteysen o güçle ilgili çalışcakmışın.Örnekte vermiş.Görünmezlikte beynini duvardan geççeğini inandırdıktan sonra bu duvarı geçebilirsin yazıyordu.YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli ev
Science-FictionHayat'ın olumsuzlukların karşı bir savaş ve yılmadan bir mücadele vücüdünda ki tedirginlik içine kısılmış gibi bağırır ama sen başka ortamdaydın,sen artık çocuk değildin artık sen...