Plan

45 3 0
                                    

Zar zor adamlardan kurtulmuştuk.Amcam Sayesinde...
Amcam olmasa yine esir düşçektik.Siz şimdi ne oldu diye merak ediyorsunuzdur şimdi anlatıyım...

Zil çalmıştı...
Herkes çok sessizdi.
O sıra amcam bir işaretler yaptı.
Babam anlamıştıkı bizide çağırıyordu.
Babam'ın arkasından bizde hızlıca odaya girip saklandık.Amcam dışardaydı...
Amcam'ın ne planı olduğunu bilmiyorduk.
Saklanırken ev'in kapısının ordan sesler geliyordu.2 adam vardı içerde...
O sıra amcamda konuşmaya başladı;
Bulamadım burda hiçbir yerde yoklar.Boşu boşuna arayıpta zaman kaybetmeyelim.

Adamlar Amcam'ın sözüne inanmayıp odaları aramaya başladılar.Adamlar odaları ararken bizim saklandığımız odaya biri girdi.Bize doğru yaklaştığını hissediyordum.Adam bizim içerde olduğumuz dolabı tam açarken...
Amcam bağırdı.
Birşey buldum gelin.

Adamlar Amcam'ın sesiyle dikkatini amcama yöneltmişlerdi

Amcam'ın yanına gittiklerinde bizim kaldığımız bir otelin ismi yazıyormuş.Adamlar bizim burda olduğunu inanıp tam giderken telsiz'den bir ses geldi

Telsiz:İçimizde bir ajan varmış.Şu anda firarlarla beraber kaçmış.Herkese telefonlara fotoğrafını gönderiyorum.O şahısı gördüğünüz gibi öldürün.

Amcam'ın ne yapacağını bilmiyordu.Ya Amcam'ı alcaklar yada hiçbirimizi.
Ben sessizce adamların arkasından yaklaşıyordum.Gücümü kullandığımdan adamlar beni göremiyordu.Adamlar iki kişilerdi.Adamların dikkati'ni dağıtmak için mutfağa doğru bardak attım.Herkes sesin geldiği tarafa doğru baktı.Adamlardan biri mutfağa doğru gitti.Diğeri'de amcam'la birlikte kaldı.Bende bu fırsattan yararlanarak amcam'ın yanında duran adam'ın ayağına sertçe vurdum.Adam bir anlık dengesini kaybetti.O sıra amcam devriye girdi.Amcam adam'ı bayıltmıştı bir sorun daha vardı diğer adam'da buraya doğru geliyordu.Amcam bana dönerek saklan dedi."Geliyor"
Saklanmasam da kenarda durdum.Amcam bir dolabın arkasına saklanmıştı.Adam içeriye girmişti.Adam sanki benim burda olduğumu biliyordu sanki...
Bana doğru gelmeye başladı.
Kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.İyice yaklaşmıştı.Adım adım attıkça kalp atışlarım hızlanıyordu.Adam bana çok yaklaşmıştı.Adam'ın nefes alışlarını duyabiliyordum sanki...
Adam bir adım daha atarsa bana çarpcaktı.Adam tam adımı'nı atacakken sol taraf'dan ses geldi.Adam ses'in olduğu tarafa baktı sonra sesin geldiği tarafa doğru gitmeye başladı.Adam amcam'ın olduğu tarafa doğru gidiyordu.Adam dolab'ın önünde durdu.Adam dolab'ın kapaklarını açıp bakarken Amcam dolab'ın arkasından çıkıp adam'a sertçe vurdu.Adam dengesini kaybedip düşmüştü.Adam düştüğü.gibi amcam adam kafası'na yumruklar atmaya başladı.Adam kanlar içindeydi.Adam hareket edemicek kadar halsizdi.

İŞTE OLANLAR BUYDU

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin