Kaçırıldı

639 25 2
                                    

Kahvaltımı yapmıştım.Üstümü giyinip derse girdim.
Öğretmen:Çocuklar yarın sihir okulu ilk dönemi bitiyor.15 gün herkes evlerine gitcektir.Sihir okuluna giriş yasak.Döneme başlayınca...
Bende size birkaç ödev vercem.Şimdilik bu kadar çıkabilirsiniz çocuklar...
Dersten çıkıp arkadaşlarla 15 gün tatilinde ne yapcağımızı konuştuk.
Akşam yemeği yedikten sonra uyuduk.

////////////

Sabahleyin Bir sevinçle uyanmıştım.Aileme kavuşcaktım.Hemen kahvaltımı yapıp derse girdim.
Sınıftaki herkesin heyecanı gözlerinden okunuyordu.
Öğretmen girince her kez gözlerine bakıyordu.
Öğretmen konuşmaya başladı;
Biri gelsin dağıtsın kağıtları...
Uzun saçlı bir kız dağıtmıştı.
Öğretmen:Çocuklar bunlar ödevleriniz.Benim konuşacağım bu kadar...
"HERKESE İYİ TATİLLER"
Sınıftan çıkıp eşyalarımı toplayıp ve arkadaşlarımla vedalıştıktan sonra bizim evin sokağının yakınlarına ışınlandım.Sokağa girdiğimde beyaa değişiklik olmuştu.Hep eve ışınlandığımdan fark etmiyordum.Bizim kapının önüne geldim.Zile bastım.Beni görünce şaşırcaklarmıkı.Benim gelceğimden haberleri yoktu.Kapıyı açan yoktu.Birkez daha bastım yine açan yoktu.
Arkadan bir ses geldi;
Yaşlı bir adamdı...
Yaşlı Adam:Delikanlı kime bakmıştın.
Annem,babama ve kardeşime bakmıştım.Burda yaşıyorlardı.Sen nereye gittiklerini biliyonmu?
Yaşlı Adam:Nereye getirildiklerini bilmiyom.
Ben:Ne getirilmesi.
Yaşlı Adam:
Bşr evden bağrış sesleri duyduğumdan ne oluyor diye pencereden dışarıya bakarken adamlar 3 kişiyi götürüyorlardı.2 erkek 1 kadındı.
Ben:Neeeeeee
Kim kaçırdı Ne yapacaklardı?

YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin