Ne oluyor Burda?

42 4 0
                                    

Hızlıca sesin olduğu yere doğru koşmaya başlamıştım.Nerden geliyordu bu ses...
Yine bağrış sesi gelmeye başlamıştı.Daha da telaşlanmaya başlamıştım.Hızlıca aramaya başlamıştım.Her adım attığımda sese yaklaştığımı hissediyordum...
O sıra yanımdaki kapıdan sesler gelmeye başlamıştı.Zar zor duymaya çalışıyordum...

1.Kişi:Kaç kişi kaldı ?

2.Kişi:2 kişi kaldı bir kadının gücünü aldık.Diğerleriyle birlikte onları salcaz.

1.Kişi :Hmm tmm Ben gidip onlara bakayım.

Hızlıca kapıdan uzaklaştım.Adam kapıdan çıkınca uzun süre etrafa baktıktan sonra adam ilerlemeye başladı.

Bende adamın arkasından takip etmeye başladım.

Adam biraz ilerledikten sonra bir kapının önünde durdu.Adam cebindeki anahtarla kapıyı açtı.İçeriye girip kapıyı kapattıktan sonra bende adamın arkasından girdim.Hızlıca biryere saklandım.Adam içerdeydi...
Adam bir dakika sonra konuşmaya başlamıştı.Adamın sesi duyulmayacak kadar kısık sesle birşey konuşuyordu.Adam 5 dk sonra ayak sesleri gelmeye başladı.Bir kişinin ayak sesi değildi bunlar...
Merak edip kapıdan bakarken Ailemi gördüm sandım.Ama bu gerçekti..
Adam Ailemle birlikte kapıdan çıkmışlardı.

"NE OLUYORDU BURDA"

YORUM VE OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ...

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin