Dövüş

47 3 0
                                    

Kapışmalar başlamıştı.Herkes karşısındaki rakiplerle sırayla dövüşeye başlamıştı.Benim karşımdaki küçük bir çocuktu.Kolay bir dövüş olacağanı tahmin ediyordum.Kavgalar uzun sürüyordu.Adam bize sıra'dan ayrılmayın dediği için ayrılmıyorduk.Böyle giderse geceleyin biter.Sıraya baktığımda daha 20 kişi bitmişti.Sıra babama yaklaşıyordu.Babam'ın karşısındaki genç bir adamdı.Kimin kazancağını bilmiyordum.Kimin kazancağını bakıp görecektik.

///////////////////

Sonunda babama gelmişti sıra...
Babam kapışacağı yere doğru gitti.Hakem kapışmayı başlatmıştı...

Kimse kimseye saldırmıyordu.O sıra adam bir anda cebindeki silahı çıkarıp babama ardarda vurmaya başladı.Babam'da adama doğru koşmaya başladı.Babam cebimdeki bıçağı çıkarıp adama bıçağı karnına saplerken adam bıçağı silahla durdurdu.Adam babam'dan daha üstün olduğu belliydi...
Adam'ın  kurşunları babam'a işlemiyordu ancak babam'a bıçakla saldırsa babam bunu durduralacaktı.Tahmin ettiğim gibi adam babam'a doğru koşmaya başladı.Babam çok tedirgin bir hali vardı.Adam babam'a tam bıçağı saplerken babam cebindeki küçük bıçağı çıkardı.Çıkardığı gibi adam'ın karnına bıçağı sapladı.Adam bunu görememişti.Ancak babam'da adam'ın bıçağindan yara almıştı.Kapışma'nın kuralına göre ilk kim yaralanırsa yeniliktir.Bu kurala göre babam kazanmıştı.Babam'ı doktorlar yaralarını bakmak için başka bir odaya götürdüler.Sıra anneme gelmişti arkasından arkadaşlarım sırası gelcekti.Kimin kazancağını şimdi kalacaktık.Bakalım Ne olacak?

/////////////

Annem Ve Arkadaşlarım Kçalışmaları kazanmıştı.Annem ve Mehmet çalışmaları zar zor yenerse kazanmışlardı.En az yaralanan Ahmet'ti...
Yanımdaki adam kapıştıktan sonra bana gelecekti.Adam kapışmak için gitti.Karşısında.bir çocuk vardı.Adam kolay yeneceğini düşündüğü için direk çocuğun üzerine atladı.Çocuk adam'ın dikkatsizliğinden yararlanarak adamı sert bir vuruşla yaraladı.Dövüş bitmişti..
Sıra bana gelmişti.Karşımdaki adam güçlü gibi gözüküyordü bakalım ne olacak...

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin