Otelden çıkmıştık...
Adam'ın dediği yere doğru gidiyorduk.Adam'ın dediği yer otele fazla uzakta değildi bunun için yürüyerek gitçektik.Yavaş yavaş yolda yürüyorduk.Yollarda fazla insan yoktu.Bir ara sokağa girmiştik.Sokak içki içen uyuşturucu satan hertürlü şeyler vardı sokakta...
Sokaktan çıkmak için hızlı adımlarla yürüyorduk.O sıra arkadan bağrış sesi geldi.Herkes arkasına döndü.Bize bağıran Adamın konuşmalarında sarhoş olduğu anlaşılıyordu.Adam bize bağıra bağıra küfür ediyordu.Amcam bize dönerek "Hadi gidiyoruz"
Amcam'ın dediği gibi arkamıza bakmadan geri dönüp hızlı adımlarla adamdan uzaklaştık.Adamla uğraşacak vaktimiz yoktu...
Adam arkamızdan küfür etsede biz adamın kışkırtmalarına kanmadan uzaklaştık.Bu kadar hızlıydıydık ki adam bağrış seslerini duyamıyordum.Sokaktan çıkmamıza az kalmıştı.O sıra amcam durun diye bağırdı.Amcam'ın bağırması ile sokak bir anda sessizleşti.Amcam'a herkese bakmaya başladı.
Amcam bu bağırmayla ile ilgili birşey söylemeliydi.
Amcam konuşmaya başladı;
Yanlış yoldan gidiyoruz.Hemen geri dönüp sağa doğru gitçez.Biz adamdan kaçarken yolu kaybetmişiz.Hadi Ne bekliyorsunuz gidiyoruz.Herkes geriye dönüp sarhoş adama doğru gidiyorduk.Sarhoş adamın bağrış sesleri duyulmuyordu.Sarhoş adam gitti yada sessizce bekliyor.Aslında korkmamıza gerek yoktu.
Amcam sarhoş adamın biraz geriden dönceğimizi söyledi.Bunun için içimiz rahattı.
Biraz ilerledikten sonra amcam'ın dediği yerden döndük.Karşımıza sarhoş adam çıkmamıştı.Bizde hızlıca arkamıza bakmadan amcam'ı takip ettik.Yolda ilerlerken tabelada rusya sokağa 200m kaldı yazıyordu.
Adımlarımızı küçülte küçülte yürümeye başladık.Mafya'nın adamları buralarda olabilirdi aslında mafya'dan birçok kişi yakalanmıştı.Biz yinede etrafa dikkatlice bakıyorduk.Biraz ilerledikten sonra depo'nun kapısına görebiliyordum.Biz sakin adımlarla kapıya doğru yürüdük.Kapıya gittiğimizde biz bir ağacın orda saklandık.Ben içeriye girip kaç kişi olduklarını bakcaktım.Bende plana göre içeriye görünmez olarak girdim.İçeriye girmiştim.Depo iki katlıydı.Birinci katta gördüğüm kadarıyla dört adam vardı.İkinci katta sekiz adam vardı.Tabi ki'de bir özel odanın içinde' de patronları vardı.Biraz daha baktıktan sonra amcam ve babamın yanına gittim.Olanları anlattıktan sonra amcam konuşmaya başladı;Depo'nun içerisinde 13 tane adam var.Bunların hepside özel güçlü...
Biz üç kişiyiz...
Kazanmamız çok zor ancak içerdeki adamların birkaçını çıkartırsak.Kazanabiliriz...
Buna göre gidelim mi kalalım mı?Babamla ben kısık sesle kalalım dedik.Amcam'da bizimle aynı fikirdeydi bunu göre adamlardan birkaçını çıkarıyoruz.
Hemen yerimizden kalkıp yerden bir taş bulduk.Yerden aldığımız taşları kapı'ya doğru attık.Taş attığımız gibi Depo'nun kapısı açıldı.Yerden aldığımız taşları adamlara doğru atmaya başladık.Adamlar bizi göremiyor ama taşın nerden geldiğini tahmin edip bize doğru gelmeye başladılar.Adamlar geldiği gibi işlerini bitircektik.Adamlar gelmişti.Dediğimiz gibi adamların işlerini bitirmiştik.üç kişilerdi tahminimden daha az kişi geldi.Biz adamların yanından uzaklaşıp deponun kapısına doğru ilerlemeye başladık.Kapının orda adam yoktu.Deponun kapısı'nın ordan sessizce baktık ama içerde kimse yoktu.Muhtelemen diğer adam ikinci kata çıkmıştı.Biz sessizce içeriye girdik.Biz aynı taktikle ikinci kattaki kapının kapısına odun attık.Her zaman olduğu gibi bir adam çıkıp etrafa bakmaya başladı.Bizde adamın yanına odunlar atmaya başladık.Adam odunun nerden geldiğini hesap edip dört -beş kişi çağırdı.Bizim işimiz daha zordu.Adamlar bize doğru geliyordu.Ben herhangi birşey olur diye görünmez olurak duruyordum.Adamlar bize iyice yaklaşmıştı.Biz odun atmayı bırakmıştık.Adamlar bize doğru yaklaşırken ben görünmez olarak çıkıp adamların bir tanesini işini bitirdim.O sırada da amcam ve babam saldırıya geçti.Bende o sıra adamları amcam ve babama bırakıp ikinci kata çıktım.İkinci katta dört kişi vardı.Özel odanın içinde iki kişi vardı.Patronları beyaa telaşlanmış bir hali vardı.Özel odanın kapısında iki adam içerisinde bir adam vardı.Çıkarken kapıyıda bağlayıp çıkıp amcam ve babama bakmaya gittim.Gittiğimde adamları hala dövüyorlardı.Ama amcam ve babam'ın hali kötüydü.Bende hemen koşup yardım etmeye gittim.2-3 dk sonra benim yardımımla adamları dövdük.Hemen kalkıp üst kata doğru çıktık.Adamlar kapıyı açmaya çalışıyorlardı.Bizde adamlara yardım edip sertçe kapıyı açdık.Adamlar kapıyı açmamızla yere düşmüştü.Bizde bu fırsattan yararlanarak adamları bayılttık.Patronla onunla birlikte duran adam kalmıştı.Özel odanın kapısını açıp patron'un yanındaki adamı bayılttık.Sadece patron kalmıştı.Amcam patronun yanına yaklaşıp yüzüne sertçe bir yumruk attı.Amcam patron'a yumruk attıktan sonra patron gülmeye başlamıştı.Amcam güldüğü için sinirlenip patron'un yüzüne defalarca yumruk atmaya başladı.Patron hala gülüyordu.O sıra patron konuşmaya başladı.
.Beni Bırakırsanız sizi öldürmem.İyi düşünün...Amcam:Çok beklersin.
Patron:Tamam siz istediniz.
Patron'un sözü bitmesi ile amcam kendisini yerde buldu.Patron'un bize bakması ile hareketsiz kalmıştım.Patron bizi bırakıp yan tarafa gidip birşey koymuştu.Hareket edemediğinden göremiyordu.
O sıra patron konuşmaya başladı;Odaya bomba yerleştirdim.15dk içinde patlıcak.Hadi ben gittim...
Patron giderken polis sirenleri'nin sesi gelmeye başladı.Polislerin üst katta geldiklerini duyabiliyordum.O sıra özel odanın dışarısında silah sesler gelmeye başladı.Silah sesleri fazla sürmedi.Silah sesleri bittiğinde biz hareket edebiliyorduk.O sıra içeriye polis girdi.Polise olanları anlattık.Polisler bomba uzmanlarını çağırıp bombayı durdurdular.Bizde karakolda patron'un öldüğünü öğrendik.O silah seslerin patronu öldürüyorlarmış.Tabi ki bu kurşunlar normal kurşun değil...
Karakoldan çıkmak için evrak imzaladıktan sonra otele doğru yola koyulduk.OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli ev
Science FictionHayat'ın olumsuzlukların karşı bir savaş ve yılmadan bir mücadele vücüdünda ki tedirginlik içine kısılmış gibi bağırır ama sen başka ortamdaydın,sen artık çocuk değildin artık sen...