Uçaktan indik...
Bavullarımızı aldıktan sonra havaalanından çıktık
.İçimdeki heyecan gitmişti.Artık burda kalacağımız bir ev bulmaktı işimiz.Babam:Hadi kiralık bir ev bulalım.
Sokaklar da dolaşmaya başlamıştık.Dolaşırken bir emlakçı gördük.İçeriye girdik.İçerisi eski bir yerdi.Emlakçıya kiralık evleri sorduktan sonra bizi biryerlere götürdü.Ara sokaklardan geçtikten sonra bir apartmanın içine girdik.
3 kat çıktıktan sonra bir evde durduk.Emlakçı kapıyı açtıktan sonra içeriye girdik.Emlakçı:Ev 2+1 ,eşyalı,Doğalgaz var,400 Tl ev
Babam biraz düşündükten sonra...
Babam:Tamam kabul ediyoruz.Ne zaman oturcaz.
Emlakçı:Evin sahibi kabul ettikten sonra ve parayı kabul ettikten sonra bugun bile oturabilirsiniz.
Babam:Ne zaman cevab vercek?
Emlakçı:Ben aradım biraz sonra cevabını söyler.
/////////
Ev sahibi evde kalmamızı kabul ettikten sonra...
Babam ev sahibine gidip parayı verdi.Artık yeni bir evimiz vardı.//////////
Annem evi süpürürken bende evde dolaşıyordum.O sıra kapı çaldı...
Gelen babamdı...
Babam markete girip birkaç şey almıştı.Annem evi süpürdükten sonra yemek yapmaya gitti.Babamda televizyonun fişini filan takıyordu.Çocuklar...
Annem bizi çağırıyordu.
Annem:Çocuklar şu dolaptaki tabakları alıp masayı hazırlayın.
Dolabın içindeki tabakları aldıktan sonra masayı hazırlamaya başladık.
///////////
Annem yemeği hazırlamıştı.
Hadi herkes yemeğe...
Annem'in sesiyle herkes sofraya oturdu.Annem tabaklara domates çorbası koyduktan sonra oda oturdu.Ailemle birlikte ilk Rusya'da yemeğimizdi...
Ailemle bunları konuşurken o sıra zil çaldı.
Babam yemekten kalkıp kapıya bakmaya gitti.Baba'mın sesi geliyordu.Galiba bir adamla konuşuyorlardı.Ne konuştuklarını duyamıyordum.O sıra birden silah sesi duydum.Herkes yemekten kalkıp kapıya doğru koşmaya başladık .Kapıya vardığımızda herkes şok içindeydi.
" BABAM YERDE YATIYORDU "Sizce Harun'un Babası'na ne oldu ?
YORUM VE OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli ev
Science FictionHayat'ın olumsuzlukların karşı bir savaş ve yılmadan bir mücadele vücüdünda ki tedirginlik içine kısılmış gibi bağırır ama sen başka ortamdaydın,sen artık çocuk değildin artık sen...