Kurtuluş

909 31 3
                                    

Arkamızda küçük bir pencere vardı.Bunu kırarak zar zor çıktık.
Nerdeydik ?
Biraz ilerledikten sonra bizim sokağa gelmiştik.Herkes koşa koşa evlerimize gittik.
Bakalım ev'e gidince annem nedicek ?
Eve geldiğim de annemin cevabı şuydu;
Nerdeydinn harun bey bu saate kadar...
Beyaa kızmışlardı belliki
Şeydeydim;
Arkadaşımın evinde oyun oynadık da zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık.

Nasıl da anlayamadınız hava kararmış anlayamadın diyon;
Doğruyu söyle Harun...
Doğru bu anne...
Odana çık üstünü.değiştir,hemen yemeğe gel.Kurtulduk gibi gözüküyordu.

/////////////

Sabah olmuştu.Kahvaltımı yapıp arkadaşlarımla buluştum.Herkesin gücü gelmişti.Herkes arkalarına bakıp duruyordu.Bu adamlar dan kurtulmanın bir yolu olmalı.
Mehmet:Dedeme gidelim bununda güçleri var buda nasıl başetmiş adamlarla.
Dedeme gittiğimizde herşeyi anlattık.Yapabileceğiniz sadece onları özel güçlerinizle yenmek.
Herkes erkenden evlerine gitti ailelerimiz kızmasın diye;
Akşam yemeği yedim
Odama çıkıp uzanırken uyuya kalmıştım.Güneş gözüme vuruyordu.Kalkıp kahvaltımı yaptım.Emre'de kalkmıştı.Ona her gün ne yaşadığımızı anlatıyordum.
Buda şaşkın yüzüyle bana bakıyor ve gülümsüyordu.Arkadaşlarımla buluşmak için dışarıya çıktım.

///////////////

Bu sefer herkes arkasına baktığında korku yoktu içlerinde.Biraz yürüdükten sonra parkta oturduk.
Can : Okullar başlıyor artık heyecan varmı ?
Mehmet :Birazcık var...
Ahmet :Özel güçlerimizi söylicekmiyiz okulda...
Harun :Tabiki de hayır ! öğrenirlerse hiç iyi olmaz bizim için...
Can :Adamlar gelirse nasıl yakalıcaz.
Harun :Özel güçlerinizle kimsenin olmadığı bir
yere gitcez.Adamlar da bizi takip ediyor olcak tabi,sonra onları köşeye sıkıştırıp.Ahmetin korku gücüyle onları korkutcak.(korku gücünü öğrendi)
Sonra mehmetde onları bağlıcak.Can'da havadan birileri geliyor mu diye bakcak.Ben acil birşey olursa yardıma gelcem.
Mehmet :Bu adamları nereye getircez.
Harun :Bilmiyom;Sokakta dolaşalım eski bir ev bulursak oraya koyarız.
Ahmet :Adamların da özel güçleri olcak kaçabilirler.
Harun :Bizde bunları uyuturuz.

Hemen bir yer aramaya başladık.Buralarda bildiğim sadece bir ev vardı.O da sihirli ev...
Off ! yorulduk bir tane bile eski bir ev çıkmamıştı.Sihirli ev'e mi koysak ?
Mehmet :Buraya koycaz gibi gözüküyor.
O gün gelince düşünürüz.

YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.

Sihirli evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin