Artık ayrılma vakti gelmişti.Amcam bizimle gelmiyordu.Biz bavullarımızı hazırlarken babamla amcam uçak bileti aldı.Yarın gece 1:00'da uçağa binip.İstanbul'a gitçez.
Annem bavulları hazırladıktan sonra herkes odalarına gitti.Saat 17:00'ti karnım acıkmaya başlamıştı.Akşam yemeği'nin gelmesine daha çok vardı.Ben dayanamayıp odadan çıkarken annem'in acıkırsanız diye verdiği ekmek arası peynir'i kardeşimle birlikte yedik.Ekmek arası peyniri yedikten sonra televizyonu açıp haberlere bakmaya başladım.Haberleri izlerken bizim yakalattığımız mafya liderini son dakika haberi olarak veriyorlardı.Bir kaç kanal gidip Mafya liderinin haberini sunan kanal varmı diye bakmaya başladım.Biraz ilerlerken mafya lideri'ni sunan kanalı buldum.Orda durup Keyif içinde haberi izliyorduk.O sıra kendimi televizyon'da gördüm.Sadece kendimi değil babamla amcamı'da gördüm.Haberciler bizi mafya'ya esir düşmüşüz gibi anlatmışlar.Birkaç şey anlattıktan sonra haber bitmişti.Bende televizyonu kapatıp duş yaptım.Kardeşimde ben duş yaparken uyudu.---------30DakikaSonra(19:00)---------
Ben duştan çıkmıştım.Kardeşim daha uyuyordu.Akşam yemeği'nin gelmesine daha bir saat vardı.Bende kardeşim uyurken babamların yanına gittim.Babam televizyon izliyordu.Annemde kardeşim gibi uyuyordu.Bende babam'ın yanına oturup konuşmaya başladık.İlk cümleyi ben söyledim...
Biz Sihir okulda mı kalcaz yoksa ev'mi kiralacaz.
Babam:Annen'in güçleri yok.Bunun için sihir okuluna gidemezdik.Ama sihirli ev'e gidip annene güç iksirinden içirip gidebiliriz.Sence ne yapalım ?
Harun:Bence annem'e güç kazandırıp sihir okulda kalalım.Gitmessek ev kiralacan bunun için para gerek bunun içnde iş gerek sihir okulu daha mantıklı..
Babam:Senin dediğin gibi sihir okula gitmek daha mantıklı...
Bunları boşver de
Hadi sen git akşam yemeğini ye...Babam'ın yanından ayrılıp odama gittim.Kardeşim uyanmıştı o sıra akşam yemeği geldi.Ben hemen akşam yemeğini alıp yemeye başladık...
-----------------4 Saat Sonra-----------------
Bavullarımızı alıp otelden çıkmıştık.Amcam bizi havaalanına kadar götürcekti.Amcam bir taksi durdurdu.Bavulları bagaja koyduk.Rusya'ya geldiğimiz günü dün gibi hatırlıyordum.Ev'i kiralalamamızı...
Ben bunları düşünürken havaalanına varmıştık.Bavulları bagajdan alıp havaalanına doğru gittik.Saat 00:45
Uçağın gelmesine daha 15 dk vardı.Havaalanı geceyarısı olmasına rağmen beyaa insan vardı.Bizde hemen bir yer bulup oturduk.Uçağın gelmesine 10 dk kalmıştı.Biraz oturduktan sonra uçaklar'ın geldiği tarafa doğru yavaş yavaş ilerledik.
00:55
Babam havaalanındaki dükkanlardan 4 şişe su aldı o sıra...
Uçak şişelere birşey demez diye umut ediyorduk.O Sıra havaalanındaki hopörler İstanbul uçağı geldi diye duyuru yaptı.Bizde hızlıca bavulları alıp uçağın olduğu doğru gitmeye başladık.Biraz ilerledikten sonra uçağın olduğu yere gelmiştik.Amcamla vedalaştıktan sonra .Bavullarımızı uçağa koyup içeriye doğru geçtik.Biletlerdeki numaralardaki koltukları bulup oraya oturduk.Hostesler biletlere baktıktan 15 dk sonra uçak istanbula gitmek için kalktı...
Artık GidiyordukHOŞÇAKAL RUSYA
Yorum VE OY ATMAYI UNUTMAYINIZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli ev
Science-FictionHayat'ın olumsuzlukların karşı bir savaş ve yılmadan bir mücadele vücüdünda ki tedirginlik içine kısılmış gibi bağırır ama sen başka ortamdaydın,sen artık çocuk değildin artık sen...