Artık sıfırlardan birini silip Artı atmanın zamanı geldi.
Babamın odasında bulduğum defter aslında her şeyi anlatıyordu olan her şeyi bir bir kaleme alıp yazmış. O kadar katı ciddi bir adamın günlük tutması kolay kabullenecek bir şey değil. Annemi aldattığı kadın annemin ölümüne sebep olmuş ama onunda fazla yaşadığını söyleyemem.
Olanların çoğunu okudukça hatırlıyorum artık hafızam her okuduğum sayfa sonunda daha çok şeyi hatırlatıyordu. (Annem o kadını yani kendisini aldatan kadını öğrendikten sonra gözümün önünde bileklerini kesti annemi cansız bir şekilde yerde görünce ağlamaya ve bağırmaya başladım babam koşarak odaya girince gördüklerine inanamayıp dizlerinin üstüne düştü fazla uzun sürmedi bir hınçla yerden kalkıp bütün sinirinin ilk dalgasını benden çıkardı ona söylediğim her şeyi hatırlıyorum.
-Sen hayvanın tekisin, Senin gibi baba olmaz olsun, Katil! Annemin katili sensin böyle bir şeyi anneme nasıl yaptın. Senden nefret ediyorum.
Ölümün benim elimden olacak vb. ağzıma gelen her şeyi bir nefretle babama kustum adeta.
Bunların karşısında dayanamayıp üstüme atladı ve beni saatlerce dövdü bir ara dövmekten yorulmuş olmalı ki evdeki ranzanın demirini söküp bana onunla vurmaya küfretmeye başladı. Saatler sonra kafamda bir yarık sırtımda sağ omzumdan belime kadar inen bir kesik. kanın akışını hissede biliyordum canımı teslim etmeye hazırdım ayağa kalkmakta zorlanıyordum annemin kanları her yerimi sarmıştı ellerim çok kan olduğundan olsa gerek kalkmak için duvarı tutuğumda elim kaydı. Yere düştüğümde sırtımdaki yarığın açıldığını hissettim. Ağlasam da bağırsam da bir faydası olmadı galiba orda ölecektim acıya daha fazla dayanamayıp sürüne sürüne odanın kapısına doğru ilerlediğimde babamın elleriyle saçını yolduğunu duvarı yumrukladığını gördüm. Acıdan olsa gerek gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Gözlerimi açtığımda babamın odasında bana 3 ünite başkasının kanını vermişlerdi kafam ve sırtım sargı içindeydi.
Aradan zaman geçmişti kafamdaki yarık geçmişti ama hala yürümekte zorlanıyordum. Evde bir eksik vardı yemeklerimizi yapan yeşim hanım Annemin ölümünden sonra ortalıkta görünmedi bir daha.
Yeşim Hanım-
1.69 boyunda 45- 50 kilo arası 30 yaşında çakma sarışın evde sadece yemek yapmasına rağmen sürekli etekle gezerdi yani tam bir sürtük sürekli eve giren çıkan erkeklere güler şakalaşmaya çalışırdı pis sürtük bir bana gülmezdi :/ o yüzden hep kinliyim o kadına karşı.
Babamın balkonda biriyle telefonda bağıra çağıra konuştuğunu duydum bu eve artık gelmeyeceksin olanlardan kimseye bahsetmeyeceksin ona yeterli parayı göndereceğini olanlardan bahsederse başına iyi şeylerin gelmeyeceği hakkında tehditler savuruyordu.
Babamın yanına yaklaşıp yine kimi tehdit ediyorsun diye sorduğumda çok sert bir tokat atmıştı yere düşüp balkon kapısına kadar kaydım sen benimi dinliyorsun piç kurusu diye beni tekmelemişti. (Adamla konuşmaya bile gelmiyor göt ona olan nefretim gözümü bürüdü.)
Yaşım küçüktü ondan olsa gerek odamı siyaha boyayıp saatlerce odada düşünmeye başladım, günlerce kendi iç sesimle bir odada tıkalı kaldım
Bazen odanın köşesinde oturup düşünürken annemin hayali odama geliyor onunla gülüp konuşuyoruz. Artık daha iyi olduğunu acı çekmediğini onu fazla düşünmememi istiyor ama buna engel olamıyorum bileklerini kestiği an gözümün önünden gitmiyor. Tam konuşmaya başlıyoruz annemin hayali gözümün önünden kayboluyor. Günlerden salıydı galiba emin değilim babam birden odama girdi ve artık bu durumun çok can sıkıcı bir hal aldığını odamdan çıkmam gerektiğini söyledi. Cık lan odamdan beni yalnız bırak diye bağırdım.