#KARANLIK GECE OLDUĞUNDA ÇÖKMEZ KARANLIK BİZİM İÇİMİZDE VARSA , GÜNDÜZ AYDINLIĞINDA BİLE KARANLIĞI SEÇERİZ.
Aslında ne çok yalanla yaşıyormuşuz ve ben bunları öğrenirken kalbimin karası bana daha acımasız olmayı öğretiyor...
Gözlerimi açtığımda önce her yer karanlıktı gözlerimi etrafta dolaştırdığımda yaşadıklarım sanki rüya gibi geldi sanki hala hastanedeyim boş soğuk odamda yalnız ranzamda yine cenin pozisyonunda kendi deli kafamda verdiğim mücadeleye devam ediyorum ama hiçbir şey öle değil biliyorum. Önce etrafı baktım boş bir oda ve ranza kalkmaya çalıştım kolumda bir sızı kafamı çevirdiğimde sargılı bir kol. Anılar canlanıyor beni vuran puşt suratıma bakıp sırıtışını hatırlıyorum cansız bedeni yere düşerken ama sesleri duyuyorum dışardan belki 20 belki 30 silah arka arkaya, kurşunlar. Ya ben kan kaybından şuursuzlaşıyorum ya da biri beni sürüklüyor. Abim kaan o nerde peki kaç kişi bunlar her şey neden bir anda oldu kim bu hain bana bize babama niye bunu yaptılar. Kulağıma bağırışmalar geliyor - Aynı babaları gibi ölümlerini görmek istiyorum leşlerini çöpe atın.
-Kurtlar sürü halinde gezer it oğlu it gel bakalım kimin leşini atıcaz bakalım diye bir ses daha duyuyorum..
Ben bunları hatırlarken bir an sesler yükselmeye başladı yan taraftan yataktan nasıl fırlayıp yan odaya gittiğimi hatırlamıyorum kaan abim canım babamın emenati kanlar içinde yatakta yatıyor tepesinde birkaç kişi vücudundaki kurşun çıkartıyorlar ben tek bir kurşunla kurtulurken o neden bukadar acı çekiyor benim yüzümden beni kurtarmak için onların önüne atlamasaydı böyle olmazdı. Kafamı sola doğru çevirdim koltukta biri var ama bu nasıl olur benim arızalı kafam gene benimle dalga geçiyor olmalı. Müstakbel kayınpederim değil mi onun burada ne işi var. Hala kaanın çığlıkları devam ediyor benim kafam dönüyor iyi değilim nefes almak için kafamı çevirdiğim yerde.
-yok artık senin ne işin var lan burada lanet olsun yoksa sen misin bütün bunların sebebi
-arat beni, bizi dinlemelisin oğlum
-ahanda müstakbelde konuştu ne oluyor lan burda ne haltlar dönüyor
-biz en iyisi burdan çıkalım kaan için
-olmaz izin vermem sizin gibi çakkallara abimi emanet etmem ne anlatacaksanız burada söyleyin itlerinize abimi hemen bıraksınlar
Hasta bakıcı – tamam aslanım bırakalım abimin'i de gebersin doktor lan onlar kurşun çıkartıyor dingil çık odadan anlatıcaz
Onlara laf yetiştircem derken kendimi yaramı unuttum ve kanattım acıdan dişlerimi sıkarken el mahkum kabul ettim isteklerini. Odaya girerken kafamı afiften onlara doğru çevirip
-bize bunu kim yaptı
-sadece kaanla senin başına gelmedi arat bu olay bir tek siz vurulmadınız
-ne demek sadece siz vurulmadınız
-duydun işte sadece kaanla sen vurulmadın abisi vedat da vuruldu.
-Ne , ne dediğinin farkında mısın sen
-Arat bu olaylar eş zamanlı oldu bütün gücünüzü elinizden aldılar, bütün mekanlarınıza çöktüler çökemediklerini de
Ateşe verdiler. Bitirdiler olum sizi bitirdiler.Elini şöyle bir sakalına götürdü,
-baban öldükten sonra çobansız sürü haline geldiniz bütün çakallar sürüye daldı kurtla kuzuyu karıştırdılar.