''Çakıl Taşları.''

74 6 0
                                    

Herkes odadaki adamlarını dışarı çıkarttı. Babamı öldüren kişinin ismi Bilal ve haklı çıkmıştım bu konuda oda aileden biriydi. Anlaşılan para adamın gözünü bürümüştü babam uyuşturucuyu yasaklayınca para kazanacak başka bir işi yoktu tek çareyi babamı öldürmek olarak gördü ve yaptı ölümünden sonra daha da güçlenmiş çok fazla sayıda adamı var. Evini bir kale yapmış adeta, birinin ondan intikam alacağını düşündüğü için evden dışarı çıkmıyor bütün dışarıdaki işlerini sağ kolu olan kadire yaptırıyor bu adamı öldürmek o kadar da kolay olmayacak ama arkamda altı ailenin desteği var bununda bir önemi yok ama ne yapacaksam tek başıma yapmak zorundayım. Adamın hakkında bilinen bütün bilgileri almıştım ama yetersiz o yüzden Bilal'i öldürmek için iyi bir fırsata ihtiyacım vardı bunu 'da aile sağlayacaktı bana birkaç saat konuşmadan sonra herkesle el sıkıştım onları teker teker gönderdikten sonra eve geçtim. Bilal'i takip edip her olan biteni bana haber vereceklerdi bu konuda içim rahattı. Evde düşündüğüm şey artık bu adamların arasına karışmıştım ya bende babamın anneme zarar verdiği gibi taneme zarar verirsem aralarından çıkmak o kadarda kolay olmayacaktı. Olan bitenden ne Vedat'ın haberi vardı nede Kaan'ın olmamasını sağlamak zorundaydım yoksa bana karşı çıkarlar. Odama yıllar sonra gelsem bile tek bir çöpün yeri değişmez çocukluğumdaki gibi siyah duvarlar ilk defa işime yarayacaklar gelen bilgilerde adamın ne yaptığını ters anlamda tek tek kâğıtlara yazıp duvara yapıştırdım. Orhan Beyle daha sık görüşüyordum artık. Bu Vedat'ın dikkatini çekmiş olmalı ki bir gün eve girip odama doğru ilerlerken arkamdan ''seninle konuşmam gerek hemen, bekliyorum'' seslendi. Bir an korktum olanları fark etti bana karşı çıkacak durdurmaya çalışacak diye odasına girdiğimde adamlarına odadan çıkmalarını emretti oturmamı söyledi. Sandalyeyi çekip oturdum öğrendiğinden emindim beni takip ettirmiş olmalı kesin falan diye düşünürken.

''Neler oluyor arat odanda duvara yazdığın yazıların anlamı ne niye yapıyorsun''

''Bir anlamı yok öylesine yapıyorum''

''Ne demek bir anlamı yok başa mı sarıyoruz''

''Bir şeyi başa sardığımız yok bu konuyu anlayamazsınız''

''Arat daha yeni çıktın o hastaneden senin geriye oraya girmene izin vermem kardeşim. Bir derdin varsa konuşalım tıkanma odaya eskisi gibi olacaksın diye korkuyorum'' dediği an dank etti anladım ki ne yaptığımı bilmiyor beni takip ettirmemiş. Yazılardan dolayı tekrar delirmeye başladığımı sanıyor. Çaktırmadan konuyu başka yöne çevirdim.

''Duvardaki yazılar tanemle ilgili abi onu nasıl elde ederim kendime aşk ederim diye düşünürken aklıma gelen fikirleri unutmamak için duvara yazdım sorun yok o yazılarda annemle küçükken babama çaktırmadan annemle konuştuğumuz bir şey biz uydurmuştuk.''

''Öylemi gerçekten. Ah be oğlum gel şu inadını bırak kızların babası 'da tamam demiş zaten''

''Hayır, abi tanem kendi razı olacak'' dedim konuyu kapattık.

Artık tek ihtiyacım bir şanstı adamı buldum ama öylece evine giremezdim. O kadar gün sesi soluğu çıkmayan Kaan beni yanına çağırdı yanına gittiğimde tanemin beni merak ettiğini birkaç gündür yanına gitmediğim için tedirgin olduğunu söyledi. Zaten aklımda bin tilki dolaşıyor birde tanemle uğraşmak istemiyordum ama onu 'da özlemiştim bir kere görmekten zarar gelmeyeceğini düşündüm ilk önce kafeye gittim içeriye girip ilkime doğru yürüyordum erken geldiğim için tanem daha gelmemişti buda bana zaman kazandırdı.

''Ben gelesiye kadar tanemi burada tut oyala''

''Ne için''

''Ne için olduğunu sorma sen sadece ben gelesiye kadar onu burada tut''

GÜNEŞİ OLMAYANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin