Perspectiva lui Chloe:
Sprijinită cu capul de spatele lui inchid ochii pana la destinatia secretă. Asteptam nerăbdătoare sa ajungem, desi mergeam doar de vreo zece minute eram plictisită.
Oprim într-un loc necunoscut pentru mine si aștept sa vad încotro mergem.
-Îți place zona?
-Da, e frumoasa dar ce facem aici?
-Vino..
Ma ia de mana iar eu il urmez tăcută. Ajunși in fata unei case cu etaj, intrebarile isi tot făceau loc in mintea mea. Intram in curtea spațioasă, îngrijită cu atentie si parea ca așteptăm pe cineva.
-Esti bine?
-Da, doar ca nu înțeleg ce facem noi aici. Nick ridica-te, nu e frumos.
-Calmeaza-te.. la mine acasă fac ce vreau.
-Poftim?
-Asta e casa părinților mei, iar ea e mama.
Face semn cu mana sa ma uit in spate dar fiind foarte emoționata imi pierd cuvintele, iar Nick in loc sa ma ajute sta foarte comod pe scaun. Nu eram pregătită sa-i cunoscut parintii si mai ales îmbrăcată in haine de casă.
-Vai ce frumoasa esti! Eu sunt Olivia..
-Sarumana, imi pare bine sa va cunosc. Numele meu este Chloe.
Ma ia de mână si intram in casa mobilată cu stil.
-Limonadă?
-Sigur.
Inca analizam cu atenție casa, care iti lua privirea inca de afara, dar înăuntru era parca un colt de rai.
-Iti place?
-Da, e foarte frumoasă.
-Casa arata asa cum a vrut fiul meu. El a ales mobila, culorile, absolut totul pana la cel mai mic detaliu.
-Nu stiam ca are asa gusturi bune.
-Inca sunteți la început, e normal sa nu il cunosti prea bine.
Nu stiam ce ii povestise Nick mamei lui, asa ca incerc sa schimb subiectul pentru a nu face vreo gafă.
-Cu Christina a mai vorbit?
Ma inec cu limonadă cand ii aud numele fetei.
-Nu stiu, de ce ma întrebați?
-Pai tu ca (,) colega de servici nu il intrebi? Imi place fata si imi doresc mult sa se căsătorească. Sa-i mai spui si tu poate le vine mintea la cap.
-O sa incerc..
-Daca logodna s-a facut, e normal sa urmeze si căsătoria, nu?
-Bineînțeles.
-Si fiul meu zice ca numai eu gandesc asa. Merg sa pregatesc ceva de mancare..
-Nu va deranjati, oricum nu stam mult.
-Dar Nick mi-a zis ca stai aici in seara asta.
-Asa ar fi trebuit, dar a intervenit o problema.
-Tot trebuie sa mâncați ceva..
O las pe Olivia cu incapatanarea ei ne mai fiind in stare sa o contrazic. Nu știam nimic de logodna dintre el si Christina, dar cel mai mult m-a deranjat ca m-a prezentat drept o colega de muncă. Reusise inca odata sa ma supere lasandu-ma într-o gramada de întrebări fara raspunsuri.
In sfârșit s-a gândit si Nick sa între in casă, dar era prea tarziu.
CITEȘTI
Împreună pentru totdeauna
RomantikChloe Anderson e o fată frumoasă, cu suflet bun și ghinion în dragoste. Când trecutul redevine prezent planurile şi sentimentele îi sunt date peste cap de frumosul şi rebelul Nick Johnson, un tip bine facut cu doi ochi frumoşi ce strălucesc ca niste...