Perspectiva autorului:
Chloe se oprise din alergatul ei ce mai mult era un mers rapid din cauza ghipsului , dar din plans nu. Il pierduse in cateva secunde pe Nick, bărbatul de care era îndrăgostită și cu care exista posibilitatea sa fie însărcinată desi spera sa nu se intample, nu era momentul potrivit. Dupa ore de plâns si lacrimile o părăsiseră lasandu-i obrajii reci iar chipul ei nu mai exprima nimic.
Trecut cu mult de miezul nopții tanara frumoasa se aseaza pe banca simțind junghiuri puternice in stomac. Nu mai mancase nimic de dimineață dar nu era sigura daca acesta era motivul. La un moment dat se obișnuiește cu durerile, apoi se rezemă cu spatele pe banca, lasandu-si capul pe spate si inchizand ochii.
Sper sa nu fiu însărcinată, nu se poate tocmai acum. Nick are un copil, nu ii mai trebuie altul. Daca Christina ii ofera fetita la care viseaza? Daca uita de mine? Oare ne vom mai întâlnii vreodată? Ce idioată sunt, are copil iar eu ma gandesc tot la sentimentele mele, dar imi e imposibil sa uit tot ce a fost.. imposibil!
Mica voce din capul lui Chloe nu ii da pace iar sentimentele nici atat. Se icuraja singura, dar in a doua secundă isi dadea seama ca ii era imposibil sa fie puternică sau il uite.
Observa un bar vizavi de banca pe care ea se afla, traversează strada cu grija primind si cateva clansoane sau înjurături dar nu le baga in seama ci isi vede de drum. Intra in bar putin temătoare, dar isi ia inima si paseste in incaperea plina de diferiti oameni, fum de tigara si un miros puternic de alcool. Se comporta normal pentru a nu atrage atentia fiind pentru prima oara cand merge într-un bar, dar frumusetea ei face multe capete sa se întoarcă, toti atintin-o cu privirea. Se simtea stânjenitor dar stia ca alcoolul o va ajuta.
In timp ce Chloe incerca sa se desprinda de toti si toate, Nick nu lasa nici cinci minute telefonul din mana. Se ingrijora ca frumoasa brunetă plecase cu adevarat din viata lui. Daca Christina era sigura pe faptul ca acel copil e al lui Nick, acesta era convins ca mințise.
Perspectiva lui Nick:
-Daca Chloe pateste ceva, iti jur ca te omor cu mana mea!spun nervos in timp ce viitoare mamica se uită la mine confuză.
-Acum ce am mai facut?
-Sti prea bine ca nu e copilul meu! Intenționat m-ai luat deoparte ca sa-mi spui de copil stiind că Chloe va observa absența mea si va veni sa ma caute.
-Poftim?pufnește încercând sa para nevinovată. Ăsta e copilul tau si sti prea bine asta, dar nu vrei sa recunoști! Nu ma mai baga pe mine in problemele voastre!
Nervos sparg masuta de sticlă, cioburile ajungând prin toata sufrageria. Mai aveam putin si cedam mintal. Femeia asta mă aduce în pragul disperarii dar si Chloe la fel. Nu stiam unde sa o caut sau ce sa fac iar oricât mi-as dori sa ma calmez nu reusesc.
-Unde pleci?spun țipând spre Christina.
-In dormitor pentru ca..
Nu termina de vorbit si pica pe jos. Crezand ca s-a împiedicat m-am apropiat sa o ajut, dar lesinase. Ma simteam vinovat de starea ei si buimac sun la urgente pentru a trimite o salvare. Cei ce acorda primul ajutor ajunsese imediat la domiciliu, apoi unul dintre asistentii prezenți imi cer datele personale ale blondei. Stateam cuminte pe canapeaua din sufragerie așteptând sa iasa medicii din dormitorul unde se afla fosta mea iubita. Ma simțeam nespus de rau stiind ca eu i-am provocat aceasta problema, dar acum fiind însărcinată e un risc mai mare pe care nu mi-l asumasem, desii in adancul sufletului regretam ca tipasem la ea. Acu' ceva timp eram împreună iar acum abia ce mai vorbeam. Trebuie sa avem o discuție calmă între patru ochi pentru a clarifica clar ca (,) copilul din pântecul ei nu e al meu. Ies din gandurile ce ma bântuiau cand usa dormitorului se deschide iar medicii o ajuta pe Christina sa mearga sustinand-o de brate.
CITEȘTI
Împreună pentru totdeauna
RomanceChloe Anderson e o fată frumoasă, cu suflet bun și ghinion în dragoste. Când trecutul redevine prezent planurile şi sentimentele îi sunt date peste cap de frumosul şi rebelul Nick Johnson, un tip bine facut cu doi ochi frumoşi ce strălucesc ca niste...