Capitolul 17

996 41 0
                                    


Perspectiva lui Nick:

Temator deschid usa ce despărția barul de locul îngust plin cu pungi de gunoi sau tomberoane de obicei. Șocul pe care l-am avut cand i-am prins pe cei doi in fapt m-a facut sa rămân mut o perioadă, dar cu greu scot cateva cuvinte.

-Ce mama dracului se întâmplă aici?!tip apoi tipul necunoscut se îndepărtează de fosta mea iubită.

-Nu e destul de clar? Ne iubim, doar suntem majori, vaccinați!îmi spune tipul plin de aroganță si mândrie in timp ce bruneta era in sutien, cu pantalonii descheiați, privindu-mă speriata.

-Nick, stai ca iti pot explica!

-Chloe, spune-i ca suntem împreună si sa terminăm odată cu toată tâmpenia asta.

Împreună? Asa de mult ma iubise? Chiar dacă pe chip nu mi se putea citii tristețea, aceasta exista in suflet.

Îl lovesc cu pumnul in față, desii nu il lovisem tare ii daduse sangele. Ma uit la el cu cea mai mare scarba, apoi la Chloe care statea sprijinită de perete privindu-l speriata pe tipul de jos. Chiar si acum tot la el era atenta. Pe mine ma durea sufletul, nu pe el!

-Îmi pare rau ca v-am întrerupt! spun indiferent apoi intru in bar închizând usa in urma mea.

Indiferent? Nu puteam fi, pentru că o iubeam. Ma trântesc pe un scaun de la bar si comand un shot de tequila. Il dau repede pe gat, apoi mai cer inca unul pe care il beau la fel de repede.

-Ce ai patit?

-Nimic..

-Nu te cred.

-Nasol!spun fără chef de vorbă si ma indrept apre iesire dupa ce platesc consumația.

Nu ma mai văzusem de ceva timp cu David, barmanul. Era de treabă tipul, ieseam des înainte dar acum ne racisem si nu puteam sa ii spun ce am pe suflet. Dar aveam de gand sa mai vin la bar, poate reluam vremurile de demult.

Dimineață ma trezesc dupa o ora, maxim doua de somn. Fac repede un dus apoi câteva cumparaturi pentru Christina. Ii promisesem ca vin in vizita la ea desi nu respectasem decizia in întregime. Ajung la spital, intreb pe doamna de la informații in ce salon se afla blonda, apoi merg spre lift pentru a ajunge la etajul 4 salonul 20.

-Buna, cum va simtiti?

-Noi suntem bine, dar tu ce ai pățit de esti asa posomorât?

-Am avut o problemă aseara, in rest e totul bine.

-Cu Chloe?

-Da, am găsit-o cu altul si am renuntat sa cred ca ne vom mai impaca!spun in timp ce ma jucam cu jaluzelele albastre de la fereastra mare a salonului. E curat spitalul si ma bucur ca nu va pune sănătatea in pericol.

Înțelese ca vreau sa schimb subiectul Chloe si nu a mai comentat nimic lega de ea.

-Da, e destul de curat. Ce mi-ai adus bun?

-Ce stiu ca iti place: fructe, plus un hamburger cu de toate.

-Domne, ce bun e!

Desfăcuse imediat hamburgerul si incepe sa înfulece din el. Ma amuza priveliștea din fata mea, asa ca un mic zambet isi face loc pe fata mea.

-Nu mai rade!spune cu gura plină.

-Gata nu mai rad!

-Te las sa mănânci, mai trec diseară pe aici. Vrei sa iti aduc ceva anume?

-Bine, te astept. Da, pizza.

Ii fac cu ochiul, apoi ies din cladire indreptandu-ma spre mașină. Stateam la volan neștiind încotro sa o iau. Pornesc catre sala de antrenamente in care n-am mai fost de aproximativ un an. Sunt intampinat de aceleași fete cunoscute dar si de deținătorul salii.

Împreună pentru totdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum