Perspectiva lui Chloe:De dimineață ma trezesc singura in pat probabil Dylan fiind la baie. Imi fac toaleta de dimineață si ies un sufragerie pentru a lua micul-dejun împreună cu ceilalți; in sfarsit dupa mult timp am si eu pofta de mancare.
-Neata!
-Buna dimineața, somnoroaso!si primesc un sarut scurt.
-Nick, termina. Poate ne vede cineva!
-Maddy si Max dorm, iar Dylan e cu Christina.
-De cand se inteleg cei doi asa de bine? Nu prea au vorbit unul cu celălalt pe aici.
-Asa credem noi, dar in club au dansat numai amândoi.
-De unde sti?
-Mi-a spus Max.
-Uita-te la mine. Si ce ti-a mai spus?
-Ar fi trebuit sa-mi mai zica ceva?
-Nick au trecut trei ani dar tot imi dau seama cand minți!
-Bine.. s-au sarutat la întoarcere in masina.
Stateam si analizam situatia. Nu puteam sa-l cert pentru ca si eu facusem acelasi lucru , dar totusi nu imi convenea ce se intampla.
-Te duci sa ii trezesti pe îndrăgostiți?
-Da, acum. Ce ar trebui sa fie mancarea asta?
-Omleta si nu mai rade!
-Asta numesti tu omleta?
-Chloe nu mai rade ca ma enervez. Inceteaza!
-As vrea dar nu pot, spun cu un ras molipsitor facadu-l si pe el într-un final macar sa zambesca.
-Ce ar fi sa faci tu alta mai buna iar eu merg sa-i trezesc pe cei doi?
-In sfârșit ti-a venit si tie o idee buna!il privesc cu coada ochiului cum se enerveaza indreptandu-se spre mine.
-Ce ai spus?
Dau sa il ocolesc dar nu reusesc si ca de obicei ajung la pieptul lui. Lipiti unul de celalalt ma priveste cateva clipe dupa care imi da un nou sarut scurt.
-Doar atat poti?
-Sunt in stare de multe, dar vreau sa fi pregatita.
-De unde sti ca nu sunt?
-Chloe tu vorbesti serios?
-Ti se pare ca glumesc?
Ma ridica de la sol incepand sa ma sarute usor. Ma duce in brate pana in dormitorul meu, inchide usa dupa dam drumul dorințelor ascunse dar puternice ce ardeau ca flacara unei explozii. Ma las usor pe spate, ajungand
-Ce sa fie?
-Chloe, chiar crezi ca nu v-am auzit?!
Ma inrosesc cand aud spusele lui Maddy. Nu ma asteptam sa imi puna asemenea intrebare chiar daca noi vorbeam toate prostiile posibile.
-Cum sa fie? Ca orice act sexual.
-Ok, am inteles. Nu te mai intreb nimic.
-Maddy.. scuze dar nu pot vorbi despre asa ceva, ma simt nasol.
-Stai liniștită, te inteleg.
Speram sa nu se fi suparat pe mine, dar singura persoana cu care puteam vorbii desprea ceea ce tocmai se intamplase era Nick, pe care nu l-am mai vazut cam de o ora. Il caut in fiecare camera dar nu il gasesc.
CITEȘTI
Împreună pentru totdeauna
RomansaChloe Anderson e o fată frumoasă, cu suflet bun și ghinion în dragoste. Când trecutul redevine prezent planurile şi sentimentele îi sunt date peste cap de frumosul şi rebelul Nick Johnson, un tip bine facut cu doi ochi frumoşi ce strălucesc ca niste...