Zostałam ponownie nominowana, tym razem przez Agatowaa, której serdecznie dziękuję.
Chyba każdy wie, o co tutaj chodzi, więc przejdźmy do pytań:
1. Jaką książkę przeczytałaś jako pierwszą?
Pewności nie mam, ale wydaje mi się, że był to "Ulysses Moore: Wyspa Masek" autorstwa Pierdomenico Baccalario.
2. Co sądzisz o obecnym stanie WattPad (zachowanie ludzi, jakoś opowiadań itp.)?
Cóż...
Różni są ludzie i różne są opowiadania.
Co do tych pierwszych, nie natrafiłam na "hejterów". Większość ludzi ma raczej pozytywne nastawienie i wyraża pozytywne opinie.
Natomiast z jakością opowieści...
Mnóstwo jest historii o takim samym schemacie, jak np.:Nastolatka się przeprowadza.
Idzie do nowej szkoły.
Poznaje bad boya.
Na początku on ją wkurza.
A potem okazuje się nie być taki "zły".
Zakochują się.
Happy End.Ile razy już coś takiego widzieliśmy? Czytaliśmy?
No właśnie. Dużo. Za dużo.Jest też tutaj mnóstwo opowiadań o słabej jakości. Po prostu brak umiejętności pisarskich. Zero stylu. Dno. Nie wiem, jak to inaczej określić.
Aczkolwiek trafiłam tu również na parę oryginalnych, ciekawych, dobrze napisanych książek. Ale jest ich tak niewiele w porównaniu do tych kiepsko napisanych opowieści...
No, to chyba tyle.
3. Ulubione powiedzenie, cytat, czy co tam jeszce jest...
Ech, zagwozdka...
Sporo tego...
Ale wymienię te, które jako pierwsze przychodzą mi do głowy:
"Warto być uczciwym,
choć nie zawsze
się to opłaca. Opłaca
się być nieuczciwym,
ale nie warto."~Władysław Bartoszewski
"Kocham moich rodaków,
choć doprowadzają
mnie do cholery."~Władysław Bartoszewski
4. Co sądzisz o nominacjach tego typu (spokojnie, ja też za nimi nie przepadam)?
Zawsze można się o kimś czegoś ciekawego dowiedzieć...
Ale to LA krąży tu i krąży...
Już mi się z lekka przejadło.
Trochę jak pizza*. Zjesz trochę - jest ok. Zjesz więcej - też jest ok.
Zjesz za dużo - jest zle.Więc ja poproszę coś lekkostrawnego, jakąś sałatkę może?
* Właściwie pod pizzę można podstawić dowolne kaloryczne i niezbyt zdrowe jedzenie. Co, kto woli.
5. Jeżeli dostałabyś możliwość zapomnienia przeczytanej książki by na nowo odkryć fabułę, którą opowieść byś wybrała? Zakładam, że czytacie :)
Oczywiście, że czytam!!!
Chyba wybrałbym serię (bo mogę, prawda?) "Akademia Wampirów" Richelle Mead. To mój numer jeden w całej biblioteczce.
6. Ulubiony autor książek?
Nie mam.
Lubię wielu pisarzy, ale żaden z nich nie wyróżnił się na tyle by zostać tym "ulubionym".
7. Czy rozważałaś kiedyś próbę wydania swojej książki?
Na razie żadnej ukończonej nie mam.
A nawet gdybym miała, to przed 18 i tak nic nie wydam.
Ale w przyszłości...
Kto wie? Kto wie?
Bardzo chętnie spróbuję, za kilka lat.Może nawet uda mi się wydać książkę? Albo kilka?
8. O co zapytałabyś ulubionego autora przy spotkaniu z nim?
Jak już wspomniałam, nie mam ulubionego autora.
Jednakże, gdybym spotkała się z którymś znanym, lubionyn pisarzem/pisarką zapytałabym o to, jak się czuje.
Serio.
I nie mam tu na myśli, jak się czuje jako sławny autor (choć to też), ale jako człowiek. Jak samopoczucie?
A dalej jakoś by się rozmowa potoczyła. Zadałabym kilka błyskotliwych pytań...
Coś bym wymyśliła. Tak na bieżąco.To tyle.
Ja nikogo nowego nie nominuję. Pytań też nie dodaję. A jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam na moje pierwsze LA, można przeczytać stare pytania i odpowiedzieć. Nawet jeśli nie jesteście nominowani, a po prostu macie ochotę.
CZYTASZ
Dark Fear
AdventureNiedaleka przyszłość. Elodie jest buntowniczką, sprzeciwia się oficjalnej władzy i prawu. Angażuje się w różne, nie do końca bezpieczne akcje organizowane przez ruch oporu. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że w tych czasach nikt i nic nie jest czarno...