⭐1⭐

64 5 0
                                    

Buf.

Buf.

Ce naiba??
Mă incordez si ciulesc urechile.O fi vreun hot idiot?

Buf. Buf.

Las telefonul deoparte și mă ridic din pat având grijă să nu fac gălăgie. Îmi scot căștile din urechi și încep să merg tiptil până spre ușă.Brr,nu credeam că poate fi așa frig! Mda, port și eu maieu și pantaloni scurți de parcă sunt 30 de grade! Măcar părul să îmi tină de cald.
Întredeschid ușa și îmi strecor capul în afara camerei. Era pustiu pe hol.
Ies de tot din cameră și cobor scările.
În timp ce coboram, eram tot mai sigură că nu e un hot, ci mama care a venit de la una din obișnuitele ei petreceri. Era surprinzător faptul că a venit abia la 12 noaptea...
Da, aţi auzit bine, este miezul nopții. Foarte devreme, sincer. De obicei, mama ajungea pe la 4 dimineața sau chiar mai târziu.Nu am de ce să mă plâng, totuși. Nu bea, nu se droghează, nu se mozoleste cu bărbați pe la colțuri.Ea doar se duce să se distreze cu fetele, în timp ce eu butonez continuu telefonul, vorbind non-stop cu Eve,sora mea de suflet.
Ironic, nu? Eu, care am 17 ani, stă în casă în vacanța de vară,in timp ce mama mea se plimbă prin cluburi,petrecand pana în zori. Nu că aș avea o problema cu asta.Nu am de ce să mă îngrijorez, ea nu e o desfrânată.Defapt,sunt mândră de ea. Are un stil aparte de a vorbi cu cineva.Din atitudinea ei se înțeleg multe lucruri. Dacă vorbești cu ea, îţi dai seama că nu e de glumit când este vorba de lucruri serioase. Dacă nu îi place ceva, se știe în următoarea secundă,nu acceptă ordine-nonconformistă din cap până în picioare,independenta.
Mi-ar plăcea să fiu ca ea, dar se pare că nu se va întâmpla așa ceva never.Raman la părul vopsit în purpuriu și Disturbia.
Dar, mă îngrijorează starea ei emoțională.De când a părăsit DraghMaya,nu mai este aceeași persoană.De atunci se preface că este în regulă, că rana s-a vindecat, că l-a uitat. Dar știu că nu este așa.Privirea ei spune că încă suferă după el. Și corpul o dă de gol. Deși pe stradă merge ca un fotomodel, acasă abia se mișcă.Asa,slow motion. Fără chef de nimic.Toate gesturile ei sunt făcute ca să fie făcute. În casă, ea își pierde timpul. Se trezește pentru că trebuie.Mananca pentru ca trebuie. Socializeaza pentru că trebuie.Doar pentru că trebuie.
Și asta mă scoate din sărite, și mă determină să îl urăsc și mai mult. Pe cine? Ei bine, pe Araon. Pe tata.
Prima dată când ne-am mutat în blogul asta, eu aveam 13 ani. Mama se comporta ca o depresivă.Arata ca una. Palidă, incovoiata, cu lacrimi uscate pe obraji și cu privirea goală.Prima dată când au văzut-o proprietarii, au vrut să o alunge. Dar ea și-a revenit, și ca o leoaică a sărit la gâtul lor-doar la figurat, din fericire -și i-a determinat să se predea.Este foarte influenţabilă.
Pe atunci nu observasem starea ei. Eram confuză și furioasă.Inca mai vedeam chipurile inexpresive ale lui Araon și Sean când am părăsit palatul.
Cine e Sean? Ei bine, este fratele meu.El l-a moștenit pe tata, fiind tot un Electric. Are părul lui negru, dar ochii sunt ai mamei,purpurio.Asta este tot ce are de la mama.
Și eu, logic, am moștenit-o pe ea. Mai exact, părul blond-auriu și o parte din caracterul ei. Problema sunt ochii mei abisali cu liniute aurii ce semănau cu fulgere. Exact ca a lui tata.
Din acest motiv, ea evita să mă privească în ochi. Prima dată am fost jignită, și credeam că nu mă iubește, dar după mi-a explicat motivul adevărat și m-a liniștit, spunând că mă iubește foarte tare.
Și o cred. Toate acțiunile ei mi-au dovedit asta. M-a răsfățat, m-a lăsat să aleg eu liceul, deși eram necoaptă la minte încă -nu că acum sunt mai întreagă,mi-a acceptat decizia de a mă vopsi complet cu mov, chiar și sprâncenele. Nu i-am zis niciodată motivul, deoarece o va răni și nu vreau asta.
Cum am ajuns aici? Ei bine, întrebarea asta mereu i-o puneam ei, și cu greu am convins-o că am dreptul să știu.
Mi-a spus că Sean s-a născut dragon-încă mi se pare ciudat, sincer-și ea era îngrozită de idee. Dar după a înțeles că nu îi va face rău.Dupa ce a născut -no comment-totul s-a stricat.
Ea vroia afecțiune de la Sean, el nu îi dădea-deoarece era dragon, și puii de dragon sunt mai puțin afectivi și ei își arată dragostea prin alte modalități, bla, bla, nu am fost niciodată de acord cu asta și nici nu sunt-, și asta a afectat-o. Araon era plecat cu treburi împărătești, Sean zbura mai toată ziua, și ea era singură singurică.Va dat-o seama cum s-a simțit? O proaspătă mamă are "un săculeț" plin cu afecțiune și grijă pentru bebelușul ei, de care se va folosi pentru a avea grija de el. La rândul lui, bebelușul îi răspunde la afecțiune prin metodele lui-nu știu și nu vreau să știu prea curând-și amândoi sunt fericiti, bla bla.
Ideea este că Ava,desi avea un fiu, pe Sean, ea se simțea ca și cum nici nu l-ar fi avut, deoarece ea a stat tot timpul singură.
Acest gând mă înfurie. Sean e așa egoist! Nici măcar nu s-a gândit la ea. Nici măcar nu i-a spus "mama" vreodată, ci Ava.
Oricum astea nu sunt singurele motive pentru care Sean mi-e antipatic. Din nefericire am apucat să fac cunoștință cu el. Nu putea să mă nască după ce a fost alungată?! Nu,pentru că eu am fost motivul pentru care a fost alungată.Dar ea a spus că am ajutat-o să treacă peste perioadă.Din tot ce am înțeles eu, eu sunt o binecuvântare și un blestem în același timp.
-Cassie? Ești trează?vocea mamei răsună de jos
Era răgușită și sfârșită, de parcă ar fi scăpat de la camera torturii. Inima mi se stranse involuntar.Urasc să o văd așa.Si când te gândești că este numai vina lui...
Un mârâit îmi scăpă.Nu am de gând să o las să sufere pentru un nimeni.
-Tu cine crezi?ii răspund în schimb ușor amuzată
Sunt o bună actriță,sincer.Nu e greu să te prefaci că ești fericită.E imposibil.
Termin de coborât scările și întru în bucătărie, unde Ava era cu nasul în frigider.Poarta o rochie relativ scurtă și neagră,asortata cu tocuri roșii.Parul auriu pe care l-am moștenit i se revărsa în valuri largi peste umeri.
-Cum a fost?o întreb sprijinindu-mă de blat
-Interesant. De data asta am petrecut la Glamour&Lips,noul local de la malul marii. Evident că tot trebuia să se fumeze și să se savureze câteva ierburi pe ascuns, dar ce să-i faci omului.ofta ea teatral
Nu pot să nu îmi rostogolesc ochii. Deoarece ea nu fumează și nici nu a luat vreun drog în viaţa ei, a devenit ușor încrezută și se crede filozoafa.Dar nu am ce să comentez, deoarece spune doar adevărul.
-Cât e ora?! Doamne, tu trebuie să te duci la liceu mâine!exclama ea văzând ceasul
-Numai spune.pufai
-Fără comentarii!Nu ai plecat?ma repezi ea impingandu-ma insistent pe scări
Ea pufnea, dar nu spun nimic. Știu că nu trebuie să întind coarda. Ea se comportă ca o leoaică atunci când sunt nedreptatita în vreun fel, dar faptului că e mama ta are și anume consecințe, totuși.
Mă târâi în sus pe scări, oboseala cuprinzându-mă brusc. Uneori faptul că stau trează până vine mama mă obosește, ea venind așa târziu, dar ce pot să fac. Nu pot să dorm liniștită până nu o știu în siguranță, acasă.
Mă trântesc în pat, așa îmbrăcată cum sunt, și închid ochii. Imediat somnul mă cuprinse.Tot ce îmi amintesc să fi făcut înainte să cad într-un somn adânc a fost să mormăi un blestem către Araon și Sean,care m-au făcut să ajung în această situație critica.
Să se ducă naibii de idioți afurisiti!

********
Finally, primul capitol! Sper să vă placă :3
În media, Beth, Cass și Eve,cele mai bune prietene la greu :))

Elemental Humans-Necesită EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum