Ce s-a întâmplat cu Shade și Flame...
Shade tasni in aer imediat ce o lăsă pe Cass să aterizeze în siguranță, urmată periculos de îndeaproape de Flame, care bate din aripi furios, intentionand să o prindă, orice ar fi.
Shade însă nu se dă bătută așa ușor, și refuză să încetinească, deși aripile îi erau grele de atâta efort. Însă dragonul furios din spatele ei îi dădea destulă energie cât să zboare.
Cu coada ochiului văzu o poiană, și vira într-a colo imediat ce câștigă un moment de neatenție din partea lui Flame. Își strânge aripile și plonjează acolo. Își deschide cu greu aripile ca să atenueze impactul, apoi își lipește din nou aripile de corp și se strecoară printre copaci, știind că acolo îi va fi mai greu să o prindă.
Însă ieși într-un luminiș, și acolo ateriza Flame, blocându-i drumul.
Dragonul roșu era cu totul o mare furie maraitoare și intimidantă. Solzii din jurul gâtului îi erau ușor ridicati, asemănători unui guler ,și împreună cu, coarnele îi dădeau un aer fioros și amenințător.
Shade încerca să se retragă în pădure, în siguranță, însă Flame se repezi la gâtul ei și o mușcă de umăr, făcând-o să sară speriată fix în mijlocul poienii, adică în raza sa vizuală. Flame se ridică pe picioarele din spate și își întinde aripile cât îi permit copacii, mârâind la Shade, care este ghemuită, și pregătită să se ferească din calea lui.
Imediat, Flame se repede la Shade cu o viteză uluitoare, iar Shade nu apucă decât să se retragă puțin din fața coltilor lui, care se infing la baza gatului în loc de creștetul capului. Flame mârâi nemulțumit,si o propti mai bine de pământ. Shade se zbate, încercând să se elibereze, însă răgetul lui Flame o inghetă. Știe și ea când să nu îl stârnească mult pe dragonul roșu, care este și așa furios și intaratat de rebeliunea lui Shade.
Flame își presează corpul de Shade, care scheuna un protest, iar el o mușcă de gât ca să tacă. Ea se liniștește, resemnandu-se în fața lui.
Sper că ai o explicație de dat.
Vocea groasă a lui Flame îi răsună în minte lui Shade, iar ea se zbate.
Și de ce mă rog ar trebui să îți dau socoteală?
Răspunsul ei deloc chibzuit îi provoacă o altă mușcătură pe gât,iar ea doar scanceste,insa nimic mai mult.
Dragonul își freacă botul de gâtul lui Shade, mușcând-o jucăuș de coarne sau lingand-o pe mușcăturile provocate de el. Se mișcă până ajunge într-o situație convenabilă, și nu ezită să o posede pe dragoana neagră, care își acceptă perechea cu inima deschisă.
Shade începe să toarcă, cuprinsă de senzații plăcute și de o fierbințeala copleșitoare. Își ridică capul ca să se frece drăgăstos de pieptul lui, iar el mârâie ușor și o linge pe bot tandru.
Și deși au dus o luptă mai mult sau mai puțin apriga pentru dominatie, s-au regăsit unul în celălalt, creând astfel dragoste, iubire și armonie.Shade își deschide un ochi, somnolenta încă grea pe pleoape. Se uită în jur, dar nu vede decât o mare roșie. Pufăie, și o mireasmă îmbătătoare îi inundă nările. Flame.
Ridică capul și se uită în jur. În peșteră abia intră lumina soarelui, dar după cât de puțin luminează poiana, își dă seama că ar fi seara.
Sunetul gâjâit îi atrage atenția, și se uită cu drag la dragonul adormit ce o cuprindea protector cu o aripă. Îl împunse ușor cu botul, ca un pupic, apoi se strecură de sub aripa lui afară.
Soarele era la asfințit, și pădurea pe jumătate în întuneric, însă văzul ei ascutit o ajuta să vadă prin beznă.
Se întinde cat poate de mult, apoi își întinde și aripile cat de lungi sunt ele, și scoate un sunet asemănător geamatului. Ce amorțită e din cauza somnului... Poate un mic zbor îi va întinde mușchii.
Se încordează, și cu o bătaie de aripi, tasneste în aer. Imediat, mușchii se eliberează de tensiune, iar ea ciripi victorioasă.
Zbură deasupra pădurii, apoi începe să planeze deasupra poienii, ca să nu se îngrijoreze Flame.
Răgetul lui îngrijorat îi confirmă gândul, și cu un oftat, coboară în poiană. Imediat ce ateriza în mijlocul poienii, dragonul se repezi la ea, care era pregătită să dea socoteală, însă el doar o mirosi, apoi o muscă ușor de gât, acolo unde îi place ei.
Nu mă mai speria așa. Credeam că ai fugit din nou.
Tonul lui îngrijorat și dojenitor o face să scheaune.
Nu aș fugi niciodată de lângă tine.
Răspunsul îl liniști pe dragon, și se relaxa. Shade se lipi de el, mângâindu-l sub gât, unde îi place lui. El mârâie ușor și își freacă drăgăstos botul de gâtul ei. Shade scoate un sunet asemănător torsului, și îl linge pe bot tandru.
Ar trebui să mergem.
Mhm.
Niciunul nu vroia să plece, însă Cass și Hunter erau foarte posibil îngrijoraţi de dispariția lor.
Flame tasni în aer, urmat îndeaproape de Shade. Ea îl mușcă jucăuș de coadă, apoi o luă înainte, invitându-l la joacă. El trâmbiță, apoi începe să o fugărească, numai că de data asta ea se lăsa prinsă de el, ca mai apoi să se elibereze și să îl deruteze cu manevre complicate.
Au zburat așa până la palat, unde dragonii își aveau lăcașul. Aqua ridică capul când îi văzu și trâmbiță un salut, la care Shade îi răspunde imediat. Cele două au devenit bune companioane, deși Aqua era mai precaută, iar Shade prefera să riște mai mereu,exact ca, Cass.
Însă de când s-a imperecheat cu Flame, ceva s-a schimbat la ea, însă nu a realizat asta.
Dar Aqua a perceput mirosul diferit a lui Shade, cât și atitudinea ei. Însă nu își dă seama dacă e de rău sau de bine.
CITEȘTI
Elemental Humans-Necesită Editare
FantasiaCassandra este o rebelă. Face ce vrea, când vrea si cum vrea, și o doare undeva de părerile răutăcioase ale colegilor ei. De când și-a vopsit parul în mov, a devenit oaia neagră a tuturor grupurilor sociale, iar oamenii obișnuiesc să evite certurile...