3; Házibuli

1.7K 177 42
                                    

Luke

Eszeveszetten kezdtem el gyalogolni haza felé. Nem hiszem el, hogy megtettem. Megcsókoltalak. Téged, Ashton Irwint. Jézusom! Nem vagyok normális. Mégis élveztem. Jó érzés volt. És újra megcsókolnálak.

Haza érve anya számon kért mint mindig.

"Hol voltál Lucas?"

"Egy haverommal találkoztam" vontam meg a vállam.

Semmi kép nem akartam beleavatni anyát, hogy mi történt köztünk.

Felsiettem a szobámba és zenét hallgattam.

"Gyerekek! Most berugunk ugye?" kérdezte Calum, miközben a házibuli felé tartottunk.

"Naná.. De azért én meg is döntők valakit" kacsintott Michael.

Gyorsan odaértünk Summer-ék házához. Javában folyt a buli és dübörgött a zene.

Calum és Michael mentek csajozni, én pedig egyedül maradtam. A piás asztalhoz cammogtam és egy vodka naranccsal kezdtem.

Körbe néztem a helyiségben. Hirtelen találkozott a tekintetem a tiéddel. Hirtelen elállt a lélegzetem és a szívverésem felgyorsult.

Óvatosan elmosolyodtál. Meghalok de édes a mosolyod. Végig mértél majd ajkadba haraptál.

Jesszus. Nem bírom. Fogalmam sincs mi történt velem. Újra érezni akartam ajkaidat az enyéimen. Akartam, hogy a hajamba turj. Hogy belenyögj a csókunkba.

Hatalmasat nyeltem, majd elpirulva elkaptam tekintetemet. Nem bírok a szemedbe nézni. Ha odanézek egyszerűen.. Ohgod. Nem vagyok normális!

Az emelet felé vettem az irányt. Titkon reméltem, hogy utánam jössz.

Oh Irwin! Mit csinálsz te velem?

Ashton

Az emelet felé indultál. A poharamat egy asztalra tettem és utánad mentem. Nem tudom mi folyik köztünk. De az a csók.. Hihetetlen volt.

Láttam ahogy a vendég szobába léptél és becsuktad az ajtót.

Be akartam lépni.. De nem tudtam, most kopogjak vagy csak nyissak be egyszerűen?

Végül az utóbbinál maradtam és beléptem.

Az ágyon ültél és mikor hallottad, hogy bejövök felpattantál.

"Szia" nyögtem ki végül.

"Szia" beharaptad alsó ajkad.

Istenem de cuki vagy.

"Muszáj beszélnünk" tértem a lényegre.

Tisztázni akartam mindent, még mielőtt összetörne bennem egy világ. Mivel fontos vagy számomra és inkább előbb utasíts vissza, mint hogy játssz velem.

"Hallgatlak" apró mosoly kúszott arcodra.

"A csók.."

Vártam. Vártam, hogy lekoptass a béna meleg viccekkel és azt mond, hogy az egész átverés volt. Hogy csak szivattál. De nem így történt.

Közelebb léptél hozzám. Kezedet a tarkómra vezetted és ajkadat az enyémnek nyomtad.

Hirtelen nem is tudtam hol vagyok. Hogy miért vagyok itt, hogy mit csinálok... Semmire nem tudtam figyelni csak a csókunkra. Ami megismétlődött. Oh Istenem még is meghallgatsz!

Nyelveddel bejutásért könyörögtél amit megadtam.

Durván faltuk egymás ajkait.

Neki nyomtál a legközelebbi falnak és kezeddel végigjártad testemet.

Apró nyögéseket engedtem néha, amitől megfeszültek izmaid és méginkább csókoltál.

Soha nem akartam ezt abbahagyni. Soha!

De mint egyszer mindennek, ennek is vége lett...

"Sajnálom.. Nem bírtam.." dadogtad össze-vissza.

"Ezért ne kérj bocsánatot" mosolyodtam el halványan és megfogtam a kezedet.

Te is elmosolyodtál és óvatos pillantásokat küldtél felém.

"Mit szerettél volna mondani?" érdeklődtél.

"Mi ez köztünk Luke?" néztem értetlenül.

"Ez?"

"Ez"

"Én úgy ismerem, hogy szerelem" mondtad halkan.

only you; lashtonWhere stories live. Discover now