Letusoltam, magamra kaptam egy boxert, majd váltottam veled, így te mentél be a mosdóba a víz alá.
Leengedtem a redőnyöket és lekapcsoltam a villanyt.
- Olyan hülye vagyok - szidta magam, mert úgy terveztem bekapcsolom a tévét és, akkor annak fénye segít visszatalálni az ágyamhoz, de olyan szerencsétlen vagyok, hogy most nem látok semmit.
- Mi a baj édes? - hallottam meg messzebbről a hangod.
- Hol vagy Luke? - kérdeztem, és közben előre haladtam, a kezemet kinyújtva, hogy neki ne menjek valaminek.
- Itt!
A hang írányába indultam.
Léptem párat, majd a kezem neki ment valaminek. Megfogtam azt a valamit, ami hosszú volt és egy kicsit nedves.- Irwin elengednéd a farkam? - hallottam meg a hangodat igazán közelről.
Te jó ég.
- Bassza meg! - engedtem el a férfiasságodat és nevetve a hajamba túrtam.
- Semmi gond Ashy - röhögtél. - De ha legközelebb is így fogod símogatni, akkor nem szólok rád.
A fejem vérvörösen izzott.
Nagy nehezen megtaláltam az ágyamat, amin a távirányító volt, és bekapcsoltam a tévét.
- Adnál egy alsót? - kérdezted.
Rád néztem, és kitört belőlem a röhögés. Ott álltál a szoba közepén egy szál farokban.
- Nem is tudom Lukey. Nekem így is megfelelsz - nevettem.
- Oké - válaszoltál, majd rámugrottál, amitől az ágyamra estem.
Rajtam feküdtél. Kezeddel a fejem mellett támaszkodtál és egy halvány mosollyal figyeltél.
Elpirulva néztem rajtad végig a tévé gyér fénye mellett.
Egy hajtincset kitűrtél az arcomból, majd csókot nyomtál a nyakamra.
Sóhajtottam egyet.
- Hívj apucinak - suttogtad a fülembe amitől teljesen kirázott a hideg.
Egy kicsit rövid lett. :(
YOU ARE READING
only you; lashton
FanfictionÚgy éreztem egy olyan srác mint te sose vennél észre egy olyat mint én. 2015-2016. oasislukey®